Vinyl verzamelaars

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.157
2.402
Dan had je wel een blauw oog 😜😂.
Eigenaar van Didi's is een maat van me, dus hoopte dat hij geen lastige klanten zou hebben vandaag.
Helaas geduw en getrek rond 09:10. Ondanks dat ik rond 08:00 al in de rij stond toch twee lp’s gemist omdat sommige mensen voorkropen. Gewoon jammer. Kan de zaak niks aan doen . Maar jammer van mensen die geen respect hebben.

Ik zou zeggen volgende keer met nummertjes werken of per vijf naar binnen laten gaan. Niet de hele rij in een keer naar binnen laten gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Helaas geduw en getrek rond 09:10. Ondanks dat ik rond 08:00 al in de rij stond toch twee lp’s gemist omdat sommige mensen voorkropen. Gewoon jammer. Kan de zaak niks aan doen . Maar jammer van mensen die geen respect hebben.

Ik zou zeggen volgende keer met nummertjes werken of per vijf naar binnen laten gaan. Niet de hele rij in een keer naar binnen laten gaan.
Geef ik aan hem door. Vervelend dat je door al dat gedoe lp's hebt gemist... Op RSD helaas vaak veel figuren die je normaal nooit ziet bij zo'n platenzaak en zich dan niet kunnen gedragen.
Je zou trouwens aan Mathew (eigenaar) kunnen vragen of hij toch nog aan jouw geliefde lp's kan komen. Die doet daar echt alles voor.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.157
2.402
Geef ik aan hem door. Vervelend dat je door al dat gedoe lp's hebt gemist... Op RSD helaas vaak veel figuren die je normaal nooit ziet bij zo'n platenzaak en zich dan niet kunnen gedragen.
Je zou trouwens aan Mathew (eigenaar) kunnen vragen of hij toch nog aan jouw geliefde lp's kan komen. Die doet daar echt alles voor.
😅🙈Ja ik had al voor rond de 250 euro aan lp’s gekocht dus jammer dat het zo is gelopen. Ik ga eens kijken of dat lukt.

Ik zou graag The Weeknd live lp willen hebben. Daar hadden ze er maar vier van. Maar goed van de 12 mensen die voor me stonden was er een iemand die er meteen drie kocht. Jammer zoiets.

Is gewoon jammer dat mensen duwen , trekken en dan aggressief worden. Enige oplossing is een strenger deurbeleid. Met nummertjes werken, of per vijf maar niet meer iedereen tegelijk naar binnen laten gaan en in de boxen laten graaien.

Maar goed heb voorlopig genoeg uitgegeven. Volgend jaar hopelijk meer geluk💪🏻
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken