Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik was er vorig jaar. Superleuk festival. De avond er voor en de ochtenden berlijn in gedoken. Lekker ruim opgezet met veel schaduw. Zitplekken in het stadion.
Okรฉ ik ben echt benieuwd. Fijn om te horen. Hier op het forum niet veel goeds erover gehoord maar dit is fijn om te weten.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
401
302
Ze is mei/juni dus wel in de buurt. Afgelopen jaren kwam het wel eens vaker voor dat headliners naast losse concerten ook Pinkpop deden he.

Misschien ook wel wishfull thinking hoor.
Yep heel af en toe is dat โ€˜t geval, maar nu is โ€˜t wel kort voor Pinkpop. Wie weet, ze is meer dan welkom wat mij betreft
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ze is mei/juni dus wel in de buurt. Afgelopen jaren kwam het wel eens vaker voor dat headliners naast losse concerten ook Pinkpop deden he.
3 x Amsterdam en 2x Keulen speelt niet echt in Pinkpop voordeel.
Slechts 1 x Hannover en 2 x Keulen spreekt dan wel weer voor Hurricane en Southside in Duitsland.
...en Glasto 2025?

aan andere kant, MOJO kennende... zetten ze Eilish alsnog op Pinkpop en heeft iedereen in NL haar inmiddels gezien en wil geen Eilish fan meer afreizen naar Landgraaf :poop:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
3 x Amsterdam en 2x Keulen speelt niet echt in Pinkpop voordeel.
Slechts 1 x Hannover en 2 x Keulen spreekt dan wel weer voor Hurricane en Southside in Duitsland.
...en Glasto 2025?

aan andere kant, MOJO kennende... zetten ze Eilish alsnog op Pinkpop en heeft iedereen in NL haar inmiddels gezien en wil geen Eilish fan meer afreizen naar Landgraaf :poop:
Glasto 2025 is wel erg snel weer na 2022.

Was een mooie headliner geweest maar is met 3x Ziggo erbij overkill.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken