Hardrock & Metal Chat

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
165
204
Zeal & Ardor enkel in België als support voor Heilung, vind ik toch wel balen. Heel duur en een show in het voorprogramma is toch ook vaak minder indrukwekkend dan eigen show.
ik ben zo aan het twijfelen om te gaan.... . Ben naar Heilung wat aan het inluisteren vind die ze goed. Maar ik weet niet of ik een volldige show iets voor mij zou zijn. Als je de prijs vooral ziet. Zeal & Ardor sta wel op mijn lijstje om ze te zien maar omdat het voorprogramma is weet ik het gelik nie goed. ik ben een beetje aan het wachten wa er nog allemaal bij komt van optredens in het na jaar voor da ik de beslissing neem.
 

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
494
1.213
ik ben zo aan het twijfelen om te gaan.... . Ben naar Heilung wat aan het inluisteren vind die ze goed. Maar ik weet niet of ik een volldige show iets voor mij zou zijn. Als je de prijs vooral ziet. Zeal & Ardor sta wel op mijn lijstje om ze te zien maar omdat het voorprogramma is weet ik het gelik nie goed. ik ben een beetje aan het wachten wa er nog allemaal bij komt van optredens in het na jaar voor da ik de beslissing neem.
Ik zou het zeker doen als je de muziek van Heilung goed vindt. De muziek in combinatie met de show is dan zelfs nog beter. Als je de muziek niets zou vinden dan zou ik het juist niet doen en Zeal and Ardor op Soulcrusher meepakken want daar zijn ze headliner.

 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.553
11.049
En zelfs dan: Zeal & Ardor als voorprogramma is ook uitstekend. 45 minuten knallen. Al is het natuurlijk wel de vraag in hoeverre je bekende nummers gaat krijgen, aangezien de focus vast al op de nieuwe nummers zal liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
165
204
Ik zou het zeker doen als je de muziek van Heilung goed vindt. De muziek in combinatie met de show is dan zelfs nog beter. Als je de muziek niets zou vinden dan zou ik het juist niet doen en Zeal and Ardor op Soulcrusher meepakken want daar zijn ze headliner.

ik luister op dit moment vooral naar heilung met mijn kop telefoon op zonder andere prikkels rond me. En dan geraak ik echt wel heel weg van die muziek. Ik vraag me gewoon af of ik het ook zo sterk ga vinden met volk rond me... . misschien moeten we het gewoon doen :p
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.328
5.837
ik luister op dit moment vooral naar heilung met mijn kop telefoon op zonder andere prikkels rond me. En dan geraak ik echt wel heel weg van die muziek. Ik vraag me gewoon af of ik het ook zo sterk ga vinden met volk rond me... . misschien moeten we het gewoon doen :p
Ik luister het zelf niet eens zo veel van dag tot dag, maar ik heb juist het beeld dat dit bij uitstek een live band is. Volgens mij is die ervaring echt machtig. Ik heb dan ook zonder twijfel tickets gehaald voor deze tour, nog voordat Z&A als voorprogramma aangekondigd werd, dat is bonus!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.493
Ik luister het zelf niet eens zo veel van dag tot dag, maar ik heb juist het beeld dat dit bij uitstek een live band is. Volgens mij is die ervaring echt machtig. Ik heb dan ook zonder twijfel tickets gehaald voor deze tour, nog voordat Z&A als voorprogramma aangekondigd werd, dat is bonus!
Same. Ik vond de muziek van Heilung wel tof. En toen zag ik ze op Lowlands vorig jaar. Als een van de laatste acts op de laatste dag in de Heineken. Toen wisten ze al het volk al mee te krijgen en er echt een live ervaring van te maken. Ik heb het vermoeden dat dit met een eigen show alleen maar meer lukt.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.624
7.347
@Koekdoos. Morgen de socials en YouTube in de gaten houden. Nieuwe single van Motley Crue!! Met John 5. Ben heel benieuwd naar de sound.🤘

Oh, zeker benieuwd! The Dirt van de docu/film is een beetje langs me heen gegaan, maar die single horende bij de final tour van 2015 ‘All Bad Things’ vond ik nog heel gaaf, hopelijk hebben ze er iets moois van gemaakt.

Weet je of er ook iets van een album aan vast hangt?
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.868
Oh, zeker benieuwd! The Dirt van de docu/film is een beetje langs me heen gegaan, maar die single horende bij de final tour van 2015 ‘All Bad Things’ vond ik nog heel gaaf, hopelijk hebben ze er iets moois van gemaakt.

Weet je of er ook iets van een album aan vast hangt?
Daar is sprake van. Maar nog niets concreets gedeeld zover ik weet. Eerst de single van morgen maar even afwachten.
"Dogs of War".
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
399
690
Tussen alle metal wat de laatste maanden uitkomt word ik hier wel weer blij van.
Beetje net als met saxon, we kennen het allemaal wel maar ik ga d'r lekker op en album doet wat het moet doen.🤟
Voorlopig een 8 maar kan nog stijgen.😀
#accept
#humanoid
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240427_160059_Chrome.jpg
    Screenshot_20240427_160059_Chrome.jpg
    132,7 KB · Weergaven: 1
  • Leuk
Waarderingen: won666

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.868
Tussen alle metal wat de laatste maanden uitkomt word ik hier wel weer blij van.
Beetje net als met saxon, we kennen het allemaal wel maar ik ga d'r lekker op en album doet wat het moet doen.🤟
Voorlopig een 8 maar kan nog stijgen.😀
#accept
#humanoid
Ik zal het eens proberen Marco. Maar eigenlijk ben ik heel ouderwets en kan Accept niet zonder Udo. Maar deze zal ik een kans geven omdat jij het zegt🤗🤗💪
 
  • Confetti
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
399
690
Dit album is voor mij helemaal Dessel.
Na een hele dag lamballen en knikkebollen op de meest ingewikkelde genres lekker snacht afpilzen aan de bar met m'n nieuwe vrienden. Heerlijk album.😁🤟
#accept
#afpilzen
#gmm24

ACCEPT - The Reckoning (Official Video) | Napalm Records / Napalm Records
 
  • On fire
Waarderingen: Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken