Festileaks Draft XIII: De mini-mini draft

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.517
Nu het einde van de exclusieve namen nadert, is het tijd voor een verrassing. In het affiche en bijbehorende budget is er namelijk ruimte gevonden voor nóg drie grote namen.

Trivium
De band achter frontman Matt Heafy maakt van elk optreden een unieke belevenis. Setlists verschillen per avond, voor het optreden in Apeldoorn hebben de heren ook weer iets bijzonders in petto. Verwacht een set die alle hoeken van de Trivium sound ontdekt. Van de metalcore, tot de melodeath, prog en groove kanten van de band!

Dead By April
De band uit Göthenburg maakt niet zoals de afkomst doet vermoeden melodeath. Wel maken de heren vreselijk aanstekelijke metalcore!

Atreyu
Melodische post hardcore uit Zuid-Californië: check. Na het wisselen van vocalist is de band sinds 2021 live weer strak als vanouds. En niet getreurd: de setlist zit gewoon vol nostalgische hits.


@Dr. Hannibal @mattman
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.423
6.117
Drie keer snoeiharde doom:

T4_1472conan.jpg

Conan

AHAB-band-2022.png

Ahab

20180721_Thou_Promo_5380-1535382938-scaled.jpg

Thou



@mattman > @Bob105
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.801
7.672
Ah, Khemmis is aangeslagen zie ik? 😆

Niet in de zin van "whoooo, nieuwe must see", maar de kans is groot dat ik er gewoon ff binnenloop en een nummertje of twee meepak voordat ik me klaar maak voor Brian Downey's Thin Lizzy set. Het helpt enorm dat het eerste nummer dat ik aanzette volledig clean vocals en relatief uptempo was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Ik volg het met veel interesse, maar meestal heb ik wel al een idee tussen welke festivals ik moet gaan kiezen. Op dit moment ben ik compleet kwijt hoe het er straks uit gaat zien 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0 en Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken