Dauwpop 2024

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Bökkers is er elk jaar, das dus anders want huisband
Ah, dat wist ik niet.

Lekkere eerste worp. Dinosaur Jr.!!!!! nog nooit gezien. Ook Quiet Hollers, Forukje, Altin Gün en The Clockworks erg fijn. Voor de rest niet heel bijzonder, maar wel wat leuke namen. Nog niet het niveau van voorgaande jaren echt
Er zitten inderdaad wel wat leuke namen bij, maar niet bijzonder (behalve dinosaur jr). Vorig jaar had ik na de eerste worp al kaartjes gekocht, maar nu wacht ik op de timetable. Hopelijk hebben ze zoals vorig jaar weer een sterke Hotel Vegas en Barn line-up.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
800
988
Oei dit is wel stukken minder dan vorig jaar tot op heden. Hoewel toen ook mijn dag vooral werd gevuld met de undercard. Dus wie weet!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
140
86
Niet bijzonder, maar ook niet heel slecht voor een eerste lading namen.
Ben benieuwd wat er nog gaat volgen
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Ik ben toch wel benieuwd hoe Dinosaur Jr. op het affiche van Dauwpop en Vestrock terecht komen. Prima naam hoor, maar waarom daar?
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Klein beetje teleurgesteld in de namen. De Jeugd van Tegenwoordig voor de 100e keer... :cautious: Ergens snap ik het ook wel hoor. Natuurlijk een populaire act die bij feestpubliek geliefd is, maar stiekem had ik weer op een mooie buitenlandse naam gehoopt alá Editors en Nothing But Thieves. We hebben met bekenden al een zaterdagkaartje in de pre-sale veilig gesteld (voordat de namen bekend waren), omdat het traditie is en in de buurt is, maar ik word er nog niet écht warm van eerlijk gezegd. Daarbij komt Dinosaur Jr. waarschijnlijk ook nog eens op vrijdag, want op zaterdag staan ze op Vestrock.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
404
Klopt staat ook op de website:

Vr: Dinosaur Jr. ; Peter Pan Speedrock ; Quiet Hollers ; Bokkers ; FIEP

De rest op zaterdag.

Met dit programma kunnen ze het hoofdpodium beter niet gebruiken op vrijdag
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Klopt staat ook op de website:

Vr: Dinosaur Jr. ; Peter Pan Speedrock ; Quiet Hollers ; Bokkers ; FIEP

De rest op zaterdag.

Met dit programma kunnen ze het hoofdpodium beter niet gebruiken op vrijdag
Heb vertrouwen.

Volgens mij wouden zowel Vestrock als Dauwpop eigenlijk vorige week met namen komen. Dat dit niet is gebeurt wijst op nog wat struggelingen achter de schermen (ik gok met een wat grotere internationale act). Aangezien die act (denk ik) nu niet erbij zit, zou die vast nog komen.

Daarnaast vind ik dat er altijd een leuk programma op Dauwpop samen te stellen valt.

Graag zien: Froukje - Dinosaur Jr. -Altin Gün - Quiet Hollers - The Clockworks - Bombino
Wel leuk: Fiep - The Dean - Magnetic Spacemen

Ik ben beter van ze gewend, maar het valt ook niet heel erg tegen
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1 en Bob105

Bob105

Support act
18 jun 2021
800
988
Heb vertrouwen.

Volgens mij wouden zowel Vestrock als Dauwpop eigenlijk vorige week met namen komen. Dat dit niet is gebeurt wijst op nog wat struggelingen achter de schermen (ik gok met een wat grotere internationale act). Aangezien die act (denk ik) nu niet erbij zit, zou die vast nog komen.

Daarnaast vind ik dat er altijd een leuk programma op Dauwpop samen te stellen valt.

Graag zien: Froukje - Dinosaur Jr. -Altin Gün - Quiet Hollers - The Clockworks - Bombino
Wel leuk: Fiep - The Dean - Magnetic Spacemen

Ik ben beter van ze gewend, maar het valt ook niet heel erg tegen

The Dean? The horror...
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
404
The Vices stond gisteren op een special van Dauwpop in Groningen. Die zal er dus ook wel staan
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Waar blijft dat pakketje namen dat volgens hun insta stories vandaag om 11:00 moest worden aangekondigd? 🤔
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Waar blijft dat pakketje namen dat volgens hun insta stories vandaag om 11:00 moest worden aangekondigd? 🤔
Ik gok om 12u, samen met Vestrock?
Aangezien Vestrock gisteren aangekondigd heeft vandaag om 12u met namen te komen.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Ik gok om 12u, samen met Vestrock?
Aangezien Vestrock gisteren aangekondigd heeft vandaag om 12u met namen te komen.
Ah ja, dat zou inderdaad wel logisch zijn. Dan hebben ze de timer een uurtje te vroeg ingesteld.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580

DI-RECT * The Kooks * Son Mieux * Paul Elstak * Ghostwoman * GIRLBAND! * Gallus * Dool * Outsiders * Freddy Moreira * Johan * Southern River Band * Nova Twins * Albin Lee Meldau * CHO * Whispering Sons * Sera * Bilal Wahib * Bizzey * Master Peace * Lambrini Girls * The Indien * Roxy Dekker * The Vices * Rens, Jaïr & Ome Uncle * Droom Dit *

Vrijdag headliner dus Di-Rect en de zaterdag The Kooks DJVT.

Weinig overtuigends voor mij helaas..
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Royke

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
404
Dit is al beter dan de vorige ronde, maar die vrijdag…ik denk dat ik mijn voetbal mee neem voor bij de Main…dat wordt een lege vlakte
 
  • Haha
Waarderingen: Brian

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Gelukkig ga ik de zaterdag, die is een stuk sterker dan de vrijdag! Paar mooie parels met The Kooks (grote naam voor Dauwpop), Johan, the Indien, the Grand East en Magnetic Spaceman. Voor de rest een typische doorsnee Dauwpop line-up.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Redelijk tevreden over die nieuwe namen. The Kooks is zo'n standaard niet spannend bandje, maar wel leuk en vrolijk. Mijn pa is weer blij met Son Mieux, ik met JOHAN. Verder zou ik Dool, Southern River Band, Lambrini Girls, The indien, The Vices en Droom Dit wel willen zien. En vooruit, Roxy Dekker misschien ook voor de gein. Nova Twins misschien een kans geven? Op plaat kan ik er niks mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Redelijk tevreden over die nieuwe namen. The Kooks is zo'n standaard niet spannend bandje, maar wel leuk en vrolijk. Mijn pa is weer blij met Son Mieux, ik met JOHAN. Verder zou ik Dool, Southern River Band, Lambrini Girls, The indien, The Vices en Droom Dit wel willen zien. En vooruit, Roxy Dekker misschien ook voor de gein. Nova Twins misschien een kans geven? Op plaat kan ik er niks mee.
Nova Twins moet je zeker gaan checken! (Oke ik ben een fanboy van ze 😂). Heb ze ontdekt op Sziget 2022 maar meer van gewoon benieuwd en was voor mij een van de beste optredens die week. Daarnaast nog op een paar festivals gezien en in de melkweg. Ben nog nooit teleurgesteld. Komt een bak met energie uit en interactie met publiek maar niet te veel.

Verder vind ik alleen wel dat het weer eens tijd is dat ze met nieuwe muziek komen. Leuk al die festivaloptredens maar denk dat de fans wel eens nieuwe muziek willen, want dat hebben ze sinds Sziget niet meer uitgebracht.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken