Graspop Festileaks Meeting 2024

Ik wil en kan op de volgende tijdstippen bij een meeting aanwezig zijn.

  • Woensdag 20:00 Boneyard camping

    Stemmen: 16 55,2%
  • Donderdag 13:20-14:00 voor de Metal Dome (Casey)

    Stemmen: 13 44,8%
  • Donderdag 17:05-17:45 bij de Main (Doro)

    Stemmen: 19 65,5%
  • Vrijdag 12:45-13:20 bij de main (Lansdowne)

    Stemmen: 13 44,8%
  • Vrijdag 16:45-17:35 bij de main (Fear Factory)

    Stemmen: 10 34,5%
  • Zaterdag 16:45-17:45 bij de main (Mammoth WVH)

    Stemmen: 10 34,5%
  • Zondag 15:00-15:50 bij de main (Extreme)

    Stemmen: 11 37,9%

  • Totaal aantal stemmers
    29

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.517
IMG-20230615-WA0009-1024x768.jpg


Hey allemaal,

De Graspop Festileaks Meeting was vorig jaar een denderend succes, aan animo in het reguliere Graspop 2024 topic ontbreekt het dan ook niet.
Daar moet dus een vervolg op komen! Om het enigszins overzichtelijk te houden hierbij alvast een apart topic.

Zoals bij ons allen bekend, is de timetable nog altijd niet aanwezig. Verdere voorstellen voor locaties ontvang ik dan ook graag later in dit topic.
Zodra de terreinindeling beschikbaar is zal ik deze toevoegen aan deze post, inclusief meetinglocaties.
Ook volgt er dan weer een poll om het animo te peilen.

Wie nu toch alvast digitaal wat meer Festileakers met een liefde voor Graspop wil meeten, is van harte welkom in de Whatsapp groepen:
- Vanuit Festileaks is er de Festifans WhatsApp-community met aparte Graspop chat;
- Vanuit het Festileaks Graspop Forum is er een aparte Whatsapp chat. Toegang kan aangevraagd worden via de dm bij @Koekdoos of @Dr. Hannibal

Alvast wat voorstellen voor de meeting(s) deze editie: op basis van de animo lijkt het mij handig om van de meest populaire meeting de 'officiële' Festileaks meeting te maken, waar het fotomoment plaatsvindt.
Daarnaast kunnen er natuurlijk meer (kleinere) meetings plaatsvinden op andere dagen en locaties, zoals bijvoorbeeld de woensdagavond Boneyard meeting.

Hopelijk tot in Dessel!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Ook al zin in de meetings! Hopelijk werkt het tijdschema inderdaad een beetje mee.

Wist niet dat er nog een tweede whatsapp groep was.
Goed bezig Ruben. Volgens mij hadden we al geconcludeerd dat de donderdag de mooiste dag zou zijn omdat er dan ook veel andere forumgebruikers zijn die normaal niet op Graspop zijn. Potentie voor een mooie opkomst als het tijdschema een beetje meewerkt.
Dat wordt nog een drukke meeting, gezellig. Al denk ik dat de zondag meeting ook druk bezocht zal worden aangezien veel mensen die dag toch wat minder vinden.
Kom jij ook ooit nog terug in de whatsapp groep Jos? je wordt gemist :p
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.437
2.995
Ik zie vooral weer uit naar de woensdagavond. Supergezellig vorig jaar. Donderdag zal nog wel een dingetje worden. Veruit de drukste dag voor ons. Maar misschien komen er wel mogelijkheden dankzij de timetable😜
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Loek123

Bokirules

Playlistbediener
19 jan 2017
46
17
Ook dit is weer top... Een heerlijke topic.
Ik ga met mijn maat na elf jaar weer eens richting Graspop... We gaan alles weer ontdekken.
We zijn niet de jongste maar ik gok ook zeker niet de oudste.
We laten alles tot ons komen van de oude meuk tot de 'new kids in town'
Verder vanaf woensdag lekker relaxed met een biertje van alles genieten... See you at 'Graspop'
En inderdaad zonder dames...die gaan weer mee naar 'Bospop' 😉☀️
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Simoni

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
217
473
Woensdagavond sowieso aanwezig😃
Andere meetings afhankelijk van het schema, zinin!
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
199
313
Als ik zo de groepsfoto zie snap ik nog steeds niet hoe ik jullie vorig jaar niet kon vinden😂 ik zweer dat ik op de juiste plek was haha. Ik weet nog niet of ik nog een poging doe. Dit jaar ga ik zelf met best een aardige groep
 
  • Haha
Waarderingen: RubenJS

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Het schijnt dat de T-shirts Vandaag is de dag een soort magische code bevatten over in welke tijdzone we op dat moment leven. Alleen de mensen met een T-shirt konden zo op tijd bij de meeting verschijnen.
 

Jeroen

Campingartiest
9 feb 2015
95
84
Ik zie vooral weer uit naar de woensdagavond. Supergezellig vorig jaar. Donderdag zal nog wel een dingetje worden. Veruit de drukste dag voor ons. Maar misschien komen er wel mogelijkheden dankzij de timetable😜
Jammer dat ik al dit soort schitterende dingen niet eerder wist.. wij staan den woensdag nog even bij Rammstein te verbranden..
 
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.517
Het schijnt dat de T-shirts Vandaag is de dag een soort magische code bevatten over in welke tijdzone we op dat moment leven. Alleen de mensen met een T-shirt konden zo op tijd bij de meeting verschijnen.
Het was ook echt een hele zoektocht om de locatie te vinden op de Boneyard. Zelfs inclusief whatsapp locatie, bellen en foto's :')
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Loek123 en Piebe71

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.640
Vrijdag meeting om 12:45 na Dynazty doen? Mooi een goed gat en volgens mij alleen Brand of Sacrifice een must voor velen daarna pas om 13:20 :cool:
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
419
587
Beide passen! Misschien moeten we binnenkort terug een pol maken met de beschikbare momenten.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Andere optie zou rond 17 uur op de donderdag na Asinhell zijn. Door van een afstandje en daarna kan men richting Textures of Kerry King.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.640
Andere optie zou rond 17 uur op de donderdag na Asinhell zijn. Door van een afstandje en daarna kan men richting Textures of Kerry King.

Hoe is voor de niet-mainstage mensen de vrijdag?

Wij hebben ruimte tijdens Lansdowne (12:45-13:50) en Fear Factory (16:35-17:35)

Edit: en P.O.D. Waarschijnlijk op een afstandje
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken