Down The Rabbit Hole 2024

zworp3

Support act
17 mei 2018
853
560
Fontaines D.C. wordt geboekt door Friendly Fire, dus denk dat deze wel snel BKS gaan headlinen, net zoals Alt-J in 2015 (+2022), Run The Jewels in 2017 en Christine and the Queens in 2019. Allemaal artiesten die eigenlijk een maatje te klein waren om headliner te zijn, maar door FF omhooggepusht werden op hun eigen festival.

Chatten heeft vorige week zijn solo-album uitgebracht, dus misschien gaat hij eerst solo touren voor er nieuw Fontaines-werk komt.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Jungle lijkt me ook weer een grote kanshebber, subheadliner voor DTRH denk ik wel ondertussen.

Mag van mij ook wel weer een zeroes indieband komen, The Hives een kanshebber?
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Jungle vind ik ook wel een goede. Misschien zelfs wel de kleiner headliner? Ik heb Parcels als afsluiter gezien op ITWGO, dat werkte ook echt prima.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Dan veel liever Parcels dan Jungle. Heb Jungle altijd een beetje aan de saaie kant gevonden, ook live. Veel van hetzelfde.
 

James13

Playlistbediener
9 mei 2023
18
39
Dan veel liever Parcels dan Jungle. Heb Jungle altijd een beetje aan de saaie kant gevonden, ook live. Veel van hetzelfde.
Kan Parcels die spot aan?
Vind ze eigenlijk allebei wat aan de kleine kant voor een sub-spot hoor.
Knal dan Vampire Weekend er maar weer neer, was steengoed in 2019.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Kan Parcels die spot aan?
Vind ze eigenlijk allebei wat aan de kleine kant voor een sub-spot hoor.
Knal dan Vampire Weekend er maar weer neer, was steengoed in 2019.
Nee zeg, vind beide zeker geen Hotot headliner natuurlijk. Had het alleen over dat ik Jungle maar matig vond en Parcels erg fijn vind.

Zit in kamp Vampire Weekend trouwens!
 
  • Leuk
Waarderingen: James13

James13

Playlistbediener
9 mei 2023
18
39
Wordt het ook niet eens tijd dat King Krule DTRH aandoet?
De Teddy headlinen zou ideaal zijn; al lijkt een trio King Krule - Tyler, The Creator - Kaytranada achter elkaar op de Hotot ook niet slecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Kan Parcels die spot aan?
Vind ze eigenlijk allebei wat aan de kleine kant voor een sub-spot hoor.
Knal dan Vampire Weekend er maar weer neer, was steengoed in 2019.
DTRH is wel een festival om dit soort namen in een headline spot te stoppen. Maar misschien is Parcels nét een maatje te klein, eerder Teddy headliner dan.
 

James13

Playlistbediener
9 mei 2023
18
39
Ik heb Jungle volgens mij in 2019 's middags in de Bravo gezien, zijn die inmiddels zo gegroeid?
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
111
105
Nee zeg, vind beide zeker geen Hotot headliner natuurlijk. Had het alleen over dat ik Jungle maar matig vond en Parcels erg fijn vind.

Zit in kamp Vampire Weekend trouwens!
Ik ook. Vampire Weekend headlinet met twee vingers in de neus. Sowieso mag DTRH zich zo ontwikkelen wat mij betreft. Liever 3 headliners van kaliber Vampire Weekend dan al je geld uitgeven aan een grote headliner die niet komt opdagen.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3
Jungle - Tame Impala - LCD Soundsystem zou voor mij perfect zijn, maar is wellicht iets teveel van hetzelfde. Zie Tyler of The National ook wel als kanshebbers, mits ze touren volgend jaar natuurlijk. Balthazar en Parcels lijken me wel mooie subs
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.674
Ik ook. Vampire Weekend headlinet met twee vingers in de neus. Sowieso mag DTRH zich zo ontwikkelen wat mij betreft. Liever 3 headliners van kaliber Vampire Weekend dan al je geld uitgeven aan een grote headliner die niet komt opdagen.
Maar nog veel liever dan die twee: grote headliners die wel komen opdagen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.566
2.048
Dan veel liever Parcels dan Jungle. Heb Jungle altijd een beetje aan de saaie kant gevonden, ook live. Veel van hetzelfde.
Tot een jaar geleden was ik het met je eens. Totdat ik beide zag. Jungle enorm gegroeid live. Parcels is een saaie semi-edm act geworden.
 
  • Wow
Waarderingen: mattman

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Tot een jaar geleden was ik het met je eens. Totdat ik beide zag. Jungle enorm gegroeid live. Parcels is een saaie semi-edm act geworden.
Parcels zag ik vorig jaar op Pinkpop, dat viel tegen na eerdere geniale passages op Pukkelpop. Jungle vond ik dan inderdaad aan de saaie kant ook. Maar semi-edm bij Parcels? Dat moet ik dan eens checken
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Ik vond Jungle op Lowlands 2022 ook wat aan de saaie kant, maar dat werd flink de hemel in geprezen door 3voor12 en sowieso een stuk beter ontvangen dan de keer er voor op Lowlands.

Parcels vind ik zelf veel beter, en die show in de Afas vorig jaar was voor mij een van de leukere concerten die ik gezien heb. Lijkt me ook een perfecte brug tussen de muziekfijnproever en het feest publiek. Werkt als een trein op DTRH als Hotot Sub of Teddy afsluiter lijkt mij.


Is inderdaad wel echt veel veranderd aan hun live show sinds het nieuwe album, en het lijkt bijna niet meer op de versies op de plaat, maar wat mij betreft in positieve zin. Laat maar weer komen.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Stond Parcels in 2019 niet nog in de Teddy in de vroege middag? Zijn die sindsdien zo erg gegroeid dat die nu als sub van de hotot zouden staan? Ik denk overigens wel dat een band als Parcels wederom ideaal is voor een festival als DTRH.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.566
2.048
Zwaar teleurgesteld was ik bij Parcels in de Afas, zeker nadat ze bij Lowlands 2019 hét optreden van het festival waren voor mij. Ik denk wel dat een Parcels show, zoals ik die de laatste keer in de Afas zag, heel goed zou werken op DTRH inderdaad. Desondanks teleurstellend.

Ook in 2019 Jungle gezien op Lowlands, dat viel toen tegen. Maar hun Afas shows was dan weer een van de beste die ik dat jaar zag. Achja, smaken.
 

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
15
18
Geen speculatie, maar wat mijn DTRH 2024 goed zou maken:
1. Arctic Monkeys
2. Alt-J
3. Arcade Fire
4. Lana del Rey

En opnieuw Stromae en Slowthai zou me ook blij maken, was toch iedere keer een beetje sip wanneer ze in mijn DTRH2023 afspeellijstje voorbij kwamen.

Qua Nederlandse/Vlaamse acts heel graag YinYin (hele toffe band!), Wies, Prins S en de Geit, het Gezelschap, Compact Disk Dummies, Beraadslagen, Hangyouth (vorig misgelopen door een clash helaas). En word natuurlijk altijd blij van Spinvis, Eefje Visser en de Staat. Wat heeft Nederland toch ook veel goeds in huis!

Qua kleine internationale acts graag Skinshape en Black Country New Road. Ik ken BCNR nog niet live, maar hoor goede verhalen en heb helaas geen kaartje kunnen krijgen voor Paradiso. Henge zou ook grappig zijn

Qua nachtleven: Skrillex zou heel vet zijn. Bonobo op een Weval/Overmono spot. En verder Sub Focus, Imanu, Moore Kismet, Thys, Black Sun Empire, alles Drum and Bass eigenlijk. Ki/Ki zou ook heel tof zijn. Edit: en Bolis Popul zou goed passen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: J_M en James13

Gebruikers die dit onderwerp bekijken