Down The Rabbit Hole 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
IMG_0078-1024x683.jpg

Down The Rabbit Hole 2024
Wanneer: 4,5 & 6 juli 2024
Waar: Groene Heuvels, Beuningen
Organisator: MOJO
Directeur: Ide Koffeman
Capaciteit: 45.000
Muntprijs: 3,50 euro
Eerste editie: 2014
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
In dat geval ga ik de meest genoemde headliner er meteen maar in slingeren Tame Impala!

Het mag wel een keertje.

Verder denk/hoop ik dat ze op BKS staan, maar The National zou ook weer een hele mooie zijn volgend jaar. Na Underworld/Disclosure/Fred Again.. is er natuurlijk ook weer de verwachting dat er een dance headliner komt, maar heb niet echt een helder idee wat dat kan gaan zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Logichouse

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
The National zal zeer waarschijnlijk wel BKS of DTRH gaan headlinen
The Prodigy misschien als dance headliner
QOTSA zal wellicht ook nog wel wat festivals doen volgend jaar
LCD Soundsystem? Doen dit jaar weer wat shows in Amerika
Mumford and Sons lijkt me ook wel een geschikte headliner, komen met nieuw werk dacht
En Tame Impala is de droomheadliner van DTRH, dus lijkt me ook een kanshebber
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
The Prodigy is denk ik veelste klein voor dtrh als je ziet op welke festivals ze tegenwoordig staan
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Dit jaar qua headliners echt heel knap. Er is dus ruimte voor 1 dure vis, maar dit jaar met Fred en Burna heb je eigenlijk qua popularities 2 hele grote jongen. Een beetje geluk komt er dus ook bij kijken op het moment van boeken.

Vrijdag: Justice
Zaterdag: Tame Impala
Zondag: Elbow
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
321
319
Tame Impala, Moderat, Stormzy is mijn gok nu. In ieder geval weer een goede afwisseling in genres.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
All The National door tourplannen niet lukt voor BKS, dan zie ik deze hier wel staan. Hun vorige show op DTRH was blijkbaar een iets mindere, dus wel nog wat goed te maken.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Als danceheadliner misschien Skrillex? Verder zie ik ook graag the national en tame impala. Misschien zelfs nick cave als hij dit jaar nog met een nieuw album komt? Er mogen in de bovenste categorie volgend jaar ook wel wat meer vrouwen staan; PJ Harvey, Rosalia, FKA twigs

Andere namen waar ik op hoop; Le Tigre, Yves Tumor, Raye, Bar Italia, The Moldy Peaches, fever ray, turnstile, Deki Alem, crystal fighters en foals
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

Broccoli Rob

Campingartiest
18 aug 2017
88
154
Is Massive Attack misschien een optie? In 2017 hadden ze helaas afgezegd en ook vorig jaar moesten ze hun festival tour afzeggen vanwege een ziek bandlid. En The Killers als headliner? Vorig jaar nog wel in de Ziggo maar slaan dit jaar NL festivals over. Maar mijn droomheadliner is toch wel LCD soundsystem. Verder hoop ik heel erg op Slowdive, komen ook met een nieuw album namelijk. En twee oude bekenden van DTRH die ik perfect bij het publiek vind passen zijn MGMT en The Avalanches. Nog talloze opties natuurlijk, maar we hebben nog een heel jaar om te speculeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Ik ga ook weer eens meedoen met de speculaties na enkele jaren afwezigheid. LCD Soundsystem zou echt een soort natte droom zijn. Ik zie dat ook wel werken op de Hotot, en het zou een hele goede mix zijn tussen "feesten" en kwalitatief écht lekkere muziek. Normaliter zou Arcade Fire ook een droomheadliner zijn, maar ik geloof dat DTRH daar, ook als de storm overgewaaid is, niet aan zou moeten of willen beginnen op dit moment. Met nog één album in the pocket zal Vampire Weekend misschien zelfs als kleinere headliner (a la Paolo Nutini) kunnen fungeren? Zet er nog een iets stevigere headliner als QOTSA bij en je hebt wel een aardig plaatje denk ik. Al mag het ook best wat spannender, I guess.

Qua Nederlandse/Vlaamse namen hoop ik op Yin Yin (special guest?), Eefje de Visser, Borokov Borokov, Beraadgeslagen en J. Bernardt (als die weer eens wat gaat doen). Oja. en hou er rekening mee dat de Staat waarschijnlijk ook weer eens zal komen koekeloeren na jaren afwezigheid.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
833
537
Oja. en hou er rekening mee dat de Staat waarschijnlijk ook weer eens zal komen koekeloeren na jaren afwezigheid.
Torre Florim had dit jaar met Boris Acket nog Solstice, dus er was dit jaar toch een beetje aanwezigheid van De Staat.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik heb de drummer ook gezien ergens in de mosh volgens mij.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ja van mij mag wat anders wel als 'host' langskomen dan De Staat haha. Misschien WIES, MEAU, Spinvis, Eefje oid. Prins S en de Geit zal er trouwens ook wel staan, na dit succesvolle jaar.
 

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
20
14
Ik hoop heel erg op Fontaines DC (headliner waardig? wat mij betreft wel), Tame Impala en een act als Tyler, The Creator.
Arcade Fire staat ook heel hoog op mijn wensenlijst, mag van mij gewoon afreizen naar Groene Heuvels.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Zou Fontaines wel heel mooi vinden. Vorig jaar op BKS ook sub, en dat was een geweldig optreden. Hopelijk volgend jaar weer een nieuw album met een tour er aan vast, maar kan me ook voorstellen dat die gasten een keertje wat langer een pauze nemen.

Hoewel ze deze zomer en aankomende winter al een tour doen lijkt het me ook een kwestie van tijd tot Nothing But Thieves een keer komt headlinen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken