Down The Rabbit Hole 2024

Marin

Dagopener
14 apr 2021
508
336
Aangezien zo ongeveer elke aankondiging op precies hetzelfde moment is als vorig jaar zou volgende week wel eens blokkenschema (+ laatste namen voor de fuzzy, teddy en hotot) kunnen verschijnen.
Vorig jaar ook de week naar The Bizarre namen.
Wat verwachten we nog voor de laatste namen en heeft iemand zich al gewaagd aan een clashfinder? Obongjayer zou kunnen, vorig jaar ook in deze worp bekend gemaakt maar heeft toen uiteindelijk gecanceld. Chase and status zou ook heel sick zijn maar twijfel of dat wel past op dtrh én waarschijnlijk een te grote naam voor nu nog
 

Leven is Leven

Playlistbediener
29 apr 2024
5
4
Toch besloten om ook naar DTRH te gaan, nu alleen nog een kaartje zien te vinden. Vorige jaren liep het altijd wel vol op Ticketswap/Ticketmaster resale. Wanneer verwachten jullie dat dat nu een beetje begint te lopen?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Toch besloten om ook naar DTRH te gaan, nu alleen nog een kaartje zien te vinden. Vorige jaren liep het altijd wel vol op Ticketswap/Ticketmaster resale. Wanneer verwachten jullie dat dat nu een beetje begint te lopen?
maandje van te voren begint het echt goed te lopen denk ik. Beste prijs ongeveer een week van te voren (vooral als het weerbericht tegen zit)
 

fear_the_leaker

Playlistbediener
10 jul 2023
9
8
Let op! Dit jaar vertrekken de pendelbussen vanaf Nijmegen ipv Wijchen.

Verder hoorde ik dat Mojo volgend jaar op het terrein een nieuw festival gaat opstarten. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ze mogen 2x per jaar op dit terrein een evenement organiseren voor 65000 mensen.
 

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
94
98
Verder hoorde ik dat Mojo volgend jaar op het terrein een nieuw festival gaat opstarten. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ze mogen 2x per jaar op dit terrein een evenement organiseren voor 65000 mensen
Ooh spannend! Waar heb je dat gehoord? Ook benieuwd in welk weekend ze dat dan zouden organiseren.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.754
2.340
Over de twee events verspreid lijkt me? Kan me niet voorstellen dat het terrein zoveel man aan kan.
Ze hebben het wel altijd gehad over doorgroeimogelijkheden naar dat aantal voor DTRH. Ik hoop er zelf alleen niet op, want ik vind het nu al ruim voldoende.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
508
336
Moeilijk te bedenken welk type festival Nederland nog mist of waar überhaupt vraag naar is, misschien een hiphop georienteerd festivals als woohah/splash/RL?
 

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
94
98
Moeilijk te bedenken welk type festival Nederland nog mist of waar überhaupt vraag naar is, misschien een hiphop georienteerd festivals als woohah/splash/RL?
Ik denk dat het niet eens per se een ander soort festival hoeft te zijn. Mojo verkoopt LL en DTRH gemakkelijk uit, dus een 3e festival in dezelfde stijl kan er nog makkelijk bij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken