Down The Rabbit Hole 2024

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Als Fontaines komt kan Grian net zo goed een solo-showtje geven! ;) Heerlijk album van de leadsinger.
Fontaines DC is live trouwens echt impressive. Werd vorig jaar omver geblazen door deze geweldenaars op BKS.
Eigenlijk ben ik nooit echt in Fontaines DC gedoken, maar die soloplaat is in ieder geval heel erg sterk ja.
 

Linksvoor

Nieuw lid
7 aug 2023
3
4
Mijn hoop voor 2024:

- Rufus Du Sol
- Odesza
- Sam Fender
- The Haunted Youth
- Gus Dapperton
- Wolf Alice
- M83
- Tame Impala
- Royel Otis
- Totally Enormous Extinct Dinosaurs
- Caribou
- James Blake
- Franc Moody
- Jungle
- Roosevelt
- Beach House
- Bombay Bicycle Club
- The Avalanches
- Florence + The Machine
- Frank Ocean
- Miami Horror
- WhoMadeWho
- Elder Island
- Folamour
- Alt-J
- Novo Amor
- The 1975
- MGMT
- Labrinth
- Bob Moses
- Elderbrook
- Barry Can't Swim
 
Laatst bewerkt:

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
21
14
Ook een lijstje bijgehouden afgelopen weken, mijn hoop voor volgend jaar:

Radiohead / Thom Yorke / The Smile
LCD Soundsystem
The Japanese House
Fontaines DC / Grian Chatten
Tyler, The Creator
Tame Impala
Arcade Fire
Parquet Courts
Deerhunter
Big Thief
Lana del Rey
KG&TLW
Kurt Vile
Half Moon Run
Oscar & The Wolf
Wet Leg
Porcupine Tree / Steven Wilson
Bears Den
Fink
King Hannah
Boy & Bear
Maribou State
Courtney Barnett
Beach House

Bellaire
Barry Can’t Swim
Moderat
Roosevelt

Spinvis
Eefje de Visser
Ares
DJVT
Sef
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
De hoop op Radiohead mag wel opgeborgen worden vrees ik. Naast dat ze nogs steeds in een soort hiatus zitten, zei Maurits dat ze de hele dure namen achterwege gaan laten. En laat RH nu de duurste naam zijn die ze ooit geboekt hebben…
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.414
3.386
De hoop op Radiohead mag wel opgeborgen worden vrees ik. Naast dat ze nogs steeds in een soort hiatus zitten, zei Maurits dat ze de hele dure namen achterwege gaan laten. En laat RH nu de duurste naam zijn die ze ooit geboekt hebben…
Scheelt wel dat wat de directeur van BKS zegt niet zoveel uit maakt voor DTRH 2024? Verkeerde topic?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
De hoop op Radiohead mag wel opgeborgen worden vrees ik. Naast dat ze nogs steeds in een soort hiatus zitten, zei Maurits dat ze de hele dure namen achterwege gaan laten. En laat RH nu de duurste naam zijn die ze ooit geboekt hebben…
Ik was het lijstje aan het bekijken en vond het een qua namen toch meer richting BKS gaan dan DTRH. Grappig dat jij dan vervolgens dit zegt.

Ook een lijstje bijgehouden afgelopen weken, mijn hoop voor volgend jaar:
Ik ben dus benieuwd of DTRH dingen als Big Thief, Kurt Vile, , Japanese House zou boeken. Zou een beetje tegen de 'feestacts' ingaan die er de laatste jaren staan. Zou voor mij de line-up wel weer aantrekkelijker maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ik was het lijstje aan het bekijken en vond het een qua namen toch meer richting BKS gaan dan DTRH. Grappig dat jij dan vervolgens dit zegt.


Ik ben dus benieuwd of DTRH dingen als Big Thief, Kurt Vile, , Japanese House zou boeken. Zou een beetje tegen de 'feestacts' ingaan die er de laatste jaren staan. Zou voor mij de line-up wel weer aantrekkelijker maken.
Eerste waar ik aan dacht. Veel namen stonden afgelopen jaren ook op BKS. Misschien ook wel de reden dat ik volgend jaar waarschijnlijk DTRH links laat liggen en weer kies voor BKS. Denk echt dat DTRH meer en meer de 'feest-kant' op gaat in de toekomst.
 
  • Leuk
Waarderingen: DonGulii en Joris

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.613
2.100
Eerste waar ik aan dacht. Veel namen stonden afgelopen jaren ook op BKS. Misschien ook wel de reden dat ik volgend jaar waarschijnlijk DTRH links laat liggen en weer kies voor BKS. Denk echt dat DTRH meer en meer de 'feest-kant' op gaat in de toekomst.
Zo denk ik er precies ook zo over. DTRH is wel leuk geweest, BKS is een blijvertje(als de line ups interessant blijven met mogelijk kleinere headliners)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Hoop echt dat ze die balans weer terugvinden... Een band als The National zou prima DTRH moeten kunnen headline toch.
Welk festival the National boekt gaat voor mij waarscijnlijk al een hoop bepalen in de keuze volgend jaar.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Hoop echt dat ze die balans weer terugvinden... Een band als The National zou prima DTRH moeten kunnen headline toch.
Ik denk serieus dat het halve veld leeg is wanneer The National headlined op DTRH. Wat overigens niet wegneemt dat dit soort acts mij veel beter liggen dan pak hem beet een Burna Boy
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Ik denk serieus dat het halve veld leeg is wanneer The National headlined op DTRH. Wat overigens niet wegneemt dat dit soort acts mij veel beter liggen dan pak hem beet een Burna Boy
Denk je dat? Heb het gevoel dat The National minder mainstream bekend is in NL and in BE, maar een halfleeg veld is iets wat ik me bij een grote naam als The National moeilijk kan voorstellen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Ik dacht persoonlijk dat het veld bij Nutini ook leeg zou zijn, en dat viel mij allezins mee.
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
159
107
Denk je dat? Heb het gevoel dat The National minder mainstream bekend is in NL and in BE, maar een halfleeg veld is iets wat ik me bij een grote naam als The National moeilijk kan voorstellen.
Zal wellicht vergelijkbaar zijn met The War On Drugs? Geen idee hoe dat was?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.713
Ik dacht persoonlijk dat het veld bij Nutini ook leeg zou zijn, en dat viel mij allezins mee.
Em bij The War On Drugs? Want dat lijkt me wel een band die in lijn ligt met The National, al heeft The National veel meer bekende nummers dan WOD.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Em bij The War On Drugs? Want dat lijkt me wel een band die in lijn ligt met The National, al heeft The National veel meer bekende nummers dan WOD.
Stond prima vol. Niet zo vol als Disclosure, maar genoeg mensen.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.613
2.100
War on drugs is in NL succesvoller dan the National. The National is sws groter in Belgie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken