WK 2022 Qatar

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.325
5.814
Helaas helaas. Argentinie verdient het op zich in voetballend opzicht, maar niet in andere opzichten imo. Maar het is wat het is.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.325
5.814
Bij Lloris overigens toch nog een beetje Cilessen gezien op dit WK ;).
Er waren sowieso wel wat parallellen tussen Nederland en Frankrijk deze finale. Doelpunten verloop had er helaas ook iets van weg. Een 2-0 achterstand wegpoetsen in de laatste 10 minuten van de reguliere speeltijd, 2 penalties missen in de beslissende reeks…

Edit: niet dat Cilessen bij deze kwartfinale van ons was natuurlijk, maar toch
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik vind die mantel symbolisch wel bij dit WK passen. Kwa voetballer gun ik deze man een WK, maar om nu met zo’n mantel de beker omhoog te houden ziet er toch raar uit. De mantel gegeven door Qatar……

Het is niet dat Argentinië onterecht kampioen is geworden. Maar de makkelijke penaltys en het slecht gedrag van de Argentijnen geeft een vervelende bijsmaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Dr. Hannibal

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
FkS0jakWYAEWDD4


Wat een randdebiel is het toch, wel eentje die enorm goed kan keepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.246
3.810
De randdebiel staat op de achtergrond. Prachtige foto. Al zijn het allebei religieuze mafkezen.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
FkS0jakWYAEWDD4


Wat een randdebiel is het toch, wel eentje die enorm goed kan keepen.
Een randdebiel is het zeker, maar zo'n goede keeper is het toch geen eens? Hij is een enorm goede penaltykiller en verder een gemiddelde keeper.

Livakovic had de gouden handschoen verdiend wat mij betreft.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Een randdebiel is het zeker, maar zo'n goede keeper is het toch geen eens? Hij is een enorm goede penaltykiller en verder een gemiddelde keeper.

Livakovic had de gouden handschoen verdiend wat mij betreft.
Argentijnen persoonlijk kampioen gemaakt door de penaltyreeks tegen NL en Frankrijk. En die redding in de laatste minuut gisteren was enorm goed. En laat ook in de PL regelmatig zien dat het een goede keeper is hoor.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.581
584
Kampioen van de armoede, dit WK weinig echt goed voetbal gezien. Veel verdedigende tactieken, maar dat leverde dan wel zo nu en dan spannende wedstrijden op met NL - ARG en ARG - FRA als meest interessante thrillers.
Jammer dat er enkel over Messi wordt gesproken, wat mij betreft heeft Argentinie gewonnen. Vind het dan ook heel irritant dat iedereen specifiek noemt dat ze Messi die cup gunnen :sick:
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Argentijnen persoonlijk kampioen gemaakt door de penaltyreeks tegen NL en Frankrijk. En die redding in de laatste minuut gisteren was enorm goed. En laat ook in de PL regelmatig zien dat het een goede keeper is hoor.
Die redding in de laatste minuut was zeker goed! Maar ik vind dat Martinez over 7 wedstrijden tijdens speeltijd niet bijzonder heeft gekeept, alleen in de penaltyseries. Livakovic was imo veel belangrijker voor Kroatië dan Martinez voor Argentinië. En Livakovic heeft ook twee penaltyreeksen gewonnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Kampioen van de armoede, dit WK weinig echt goed voetbal gezien. Veel verdedigende tactieken, maar dat leverde dan wel zo nu en dan spannende wedstrijden op met NL - ARG en ARG - FRA als meest interessante thrillers.
Jammer dat er enkel over Messi wordt gesproken, wat mij betreft heeft Argentinie gewonnen. Vind het dan ook heel irritant dat iedereen specifiek noemt dat ze Messi die cup gunnen :sick:
Ja dat laatste ben ik wel mee eens. Eigenlijk draaide de wedstrijd gisteren alleen maar om Messi en het evenaren van Maradona. Zonde, want er staan nog 21 verhalen op het veld. Verder wel echt de mooiste finale ooit gezien natuurlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ja dat laatste ben ik wel mee eens. Eigenlijk draaide de wedstrijd gisteren alleen maar om Messi en het evenaren van Maradona. Zonde, want er staan nog 21 verhalen op het veld. Verder wel echt de mooiste finale ooit gezien natuurlijk.
Eens, het was niet echt zo dat Messi "in zijn eentje" Argentinië WK heeft gemaakt. Er stond wel een collectief.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken