Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In mijn ogen wel. Bij de penalty van Argentinië wou Dembélé zijn foutje goedmaken en liep hij tegen de hakken van Di Maria. Bij de schwalbe hield de Argentijn zich bewust in en dook Thuram erover.
Er waren sowieso wel wat parallellen tussen Nederland en Frankrijk deze finale. Doelpunten verloop had er helaas ook iets van weg. Een 2-0 achterstand wegpoetsen in de laatste 10 minuten van de reguliere speeltijd, 2 penalties missen in de beslissende reeks…
Edit: niet dat Cilessen bij deze kwartfinale van ons was natuurlijk, maar toch
Ik vind die mantel symbolisch wel bij dit WK passen. Kwa voetballer gun ik deze man een WK, maar om nu met zo’n mantel de beker omhoog te houden ziet er toch raar uit. De mantel gegeven door Qatar……
Het is niet dat Argentinië onterecht kampioen is geworden. Maar de makkelijke penaltys en het slecht gedrag van de Argentijnen geeft een vervelende bijsmaak.
Argentijnen persoonlijk kampioen gemaakt door de penaltyreeks tegen NL en Frankrijk. En die redding in de laatste minuut gisteren was enorm goed. En laat ook in de PL regelmatig zien dat het een goede keeper is hoor.
Kampioen van de armoede, dit WK weinig echt goed voetbal gezien. Veel verdedigende tactieken, maar dat leverde dan wel zo nu en dan spannende wedstrijden op met NL - ARG en ARG - FRA als meest interessante thrillers.
Jammer dat er enkel over Messi wordt gesproken, wat mij betreft heeft Argentinie gewonnen. Vind het dan ook heel irritant dat iedereen specifiek noemt dat ze Messi die cup gunnen
Argentijnen persoonlijk kampioen gemaakt door de penaltyreeks tegen NL en Frankrijk. En die redding in de laatste minuut gisteren was enorm goed. En laat ook in de PL regelmatig zien dat het een goede keeper is hoor.
Die redding in de laatste minuut was zeker goed! Maar ik vind dat Martinez over 7 wedstrijden tijdens speeltijd niet bijzonder heeft gekeept, alleen in de penaltyseries. Livakovic was imo veel belangrijker voor Kroatië dan Martinez voor Argentinië. En Livakovic heeft ook twee penaltyreeksen gewonnen.
Kampioen van de armoede, dit WK weinig echt goed voetbal gezien. Veel verdedigende tactieken, maar dat leverde dan wel zo nu en dan spannende wedstrijden op met NL - ARG en ARG - FRA als meest interessante thrillers.
Jammer dat er enkel over Messi wordt gesproken, wat mij betreft heeft Argentinie gewonnen. Vind het dan ook heel irritant dat iedereen specifiek noemt dat ze Messi die cup gunnen
Ja dat laatste ben ik wel mee eens. Eigenlijk draaide de wedstrijd gisteren alleen maar om Messi en het evenaren van Maradona. Zonde, want er staan nog 21 verhalen op het veld. Verder wel echt de mooiste finale ooit gezien natuurlijk.
Ja dat laatste ben ik wel mee eens. Eigenlijk draaide de wedstrijd gisteren alleen maar om Messi en het evenaren van Maradona. Zonde, want er staan nog 21 verhalen op het veld. Verder wel echt de mooiste finale ooit gezien natuurlijk.