WK 2022 Qatar

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.553
4.465
Noem het kinderachtig maar ik gun Argentinië helemaal niks na die kwartfinale. Messi is daar ook een beetje van zn voetstuk gevallen voor mij. En al mag ik de Fransen normaal ook niet zo, dit team heeft wel flair. Hup Frankrijk!
Tja als je uitlokt, kan je ook wel reactie verwachten natuurlijk ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Hoop Argentinië (#teamMessi en altijd wel een boon gehad voor de Albiceleste), maar vrees Frankrijk. (Al gun ik het Griezmann ook wel, geweldige speler!)
Wat een toernooi speelt Griezman ja! Wordt inmiddels wel wat vaker benoemd, maar m.i. nog steeds wat onderbelicht.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Ja laat die Franzen toch maar winnen. Normaal hou ik met van het Argentijnse voetbal dan van het Franse. Maar hoe de Argentijnen te keer zijn gegaan tegenover een tegen kanker strijdende van Gaal vond ik te ver gaan. Dus Martinez, Messi en Paredes te zien huilen zou best genot zijn.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Ja laat die Franzen toch maar winnen. Normaal hou ik met van het Argentijnse voetbal dan van het Franse. Maar hoe de Argentijnen te keer zijn gegaan tegenover een tegen kanker strijdende van Gaal vond ik te ver gaan. Dus Martinez, Messi en Paredes te zien huilen zou best genot zijn.

Helemaal mee eens. Messi mag dan wel de beste ooit zijn, maar de grootste is hij m.i. niet (en dat baseer ik niet alleen op dit toernooi waar alles in werking gesteld lijkt te worden om hem straks met die beker te zien staan).

Plus, die doorgesnoven debiel onder de lat en De Paul en Paredes zien huilen, zou dit toernooi toch nog wat moois geven (en dat is wel voor zeker de helft rancune ;)).
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke en Joslittel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
We kunnen een poultje doen wanneer de Argentijnen een makkelijk gegeven strafschop krijgen?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.553
4.465
achja die match was gewoon een strijd tussen twee ploegen die wilden winnen en zich daardoor op bepaalde momenten te veel lieten leiden door emoties
Van Gaal die voor de match uitdaagt --> Messi die tijdens en na match terug uitdaagt
Paredes die bal naar bank lelt --> reactie van dijk die niet door beugel kan
spelers van Nederland die elke penaltytrapper omsingelen --> juichen voor de neus

Daarnaast zeggen dat het doorgestoken kaart is, is belachelijk, want die 10 minuten extra tijd waren ook echt nergens op gebaseerd, want spel had nauwelijks stil gelegen. Als ze Messi persee kampioen wilden, hadden ze even goed slechts 3 minuten fzo kunnen geven
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
achja die match was gewoon een strijd tussen twee ploegen die wilden winnen en zich daardoor op bepaalde momenten te veel lieten leiden door emoties
Van Gaal die voor de match uitdaagt --> Messi die tijdens en na match terug uitdaagt
Paredes die bal naar bank lelt --> reactie van dijk die niet door beugel kan
spelers van Nederland die elke penaltytrapper omsingelen --> juichen voor de neus

Daarnaast zeggen dat het doorgestoken kaart is, is belachelijk, want die 10 minuten extra tijd waren ook echt nergens op gebaseerd, want spel had nauwelijks stil gelegen. Als ze Messi persee kampioen wilden, hadden ze even goed slechts 3 minuten fzo kunnen geven

Die 10 minuten klopten wel. Blessurebehandelingen. Argentijnen lagen continu. Nauwelijks stilgelegen klopt niet. Verslaggever gokte vantevoren ook dat zo lang zou duren.

Maar sowieso na de wedstrijd, als je gewonnen hebt, zou het niet zoveel moeite moeten kosten om de grootste te zijn.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.303
6.504
23ste minuut.
Office Kantoor GIF by RauwCC
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.343
5.883
Hij is benut in de 23ste minuut, dus ik reken hem helemaal goed.

Zijn die banners van orakel en dergelijke er nog?
Ja bizar dichtbij inderdaad. Wel weer echt een flut beslissing. Duwtje van niks maar natuurlijk gaat hij liggen. Wat een bullshit.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Als je dan ook 18 andere penalty's per wedstrijd geeft, is het terecht ja.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken