WK 2022 Qatar

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
Pfff die lat leg echt wel wat hoger hoor. Sympathieke vent, een sprookje maar nu is het wel klaar hoor. Hij heeft geen enkele bal gehouden die de nogmaals iedere Eredivisie keeper gewoon moet hebben. We mogen toch wel van een keeper van het Nederlands Elftal een keer verwachten in de goede hoek te zitten als het er een keer “echt” op aankomt. De Argentijnen hadden terecht schijt aan zijn statistieken, en stuurde hem in iedere hoek van de goal die ze wilde. Dat er eentje miste doet er niet toe. Want ook daar was hij aan de late kant.

Keepen is meer dan lengte, en zo nu en dan een bal stoppen. Je zag zelf wel dat Martinez een 10x betere keeper is dan Noppert. Bij Bijlow had dat 8x geweest, maar alle beetjes helpen. En dat zie je gewoon met je ogen, niet in statstieken.
Da’s gewoon onzin. Tijdens de wedstrijden heeft hij goed gespeeld, goede reddingen gehad. Beter hebben we op dit moment ook niet. Bijlow was zeker niet 8x beter geweest en heeft dat de afgelopen maanden in de competitie ook niet laten zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Pfff die lat leg echt wel wat hoger hoor. Sympathieke vent, een sprookje maar nu is het wel klaar hoor. Hij heeft geen enkele bal gehouden die de nogmaals iedere Eredivisie keeper gewoon moet hebben. We mogen toch wel van een keeper van het Nederlands Elftal een keer verwachten in de goede hoek te zitten als het er een keer “echt” op aankomt. De Argentijnen hadden terecht schijt aan zijn statistieken, en stuurde hem in iedere hoek van de goal die ze wilde. Dat er eentje miste doet er niet toe. Want ook daar was hij aan de late kant.

Keepen is meer dan lengte, en zo nu en dan een bal stoppen. Je zag zelf wel dat Martinez een 10x betere keeper is dan Noppert. Bij Bijlow had dat 8x geweest, maar alle beetjes helpen. En dat zie je gewoon met je ogen, niet in statstieken.
Gelukkig ben je geen bondscoach haha.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Pfff die lat leg echt wel wat hoger hoor. Sympathieke vent, een sprookje maar nu is het wel klaar hoor. Hij heeft geen enkele bal gehouden die de nogmaals iedere Eredivisie keeper gewoon moet hebben. We mogen toch wel van een keeper van het Nederlands Elftal een keer verwachten in de goede hoek te zitten als het er een keer “echt” op aankomt. De Argentijnen hadden terecht schijt aan zijn statistieken, en stuurde hem in iedere hoek van de goal die ze wilde. Dat er eentje miste doet er niet toe. Want ook daar was hij aan de late kant.

Keepen is meer dan lengte, en zo nu en dan een bal stoppen. Je zag zelf wel dat Martinez een 10x betere keeper is dan Noppert. Bij Bijlow had dat 8x geweest, maar alle beetjes helpen. En dat zie je gewoon met je ogen, niet in statstieken.
In penalties is Martinez van wereldklasse. Zo'n penaltykiller hebben wij simpelweg niet, ook Bijlow en Pasveer zijn dat niet.

Noppert is geen wereldkeeper, maar hij heeft het goed gedaan en we hebben niet beter op het moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.996
Tsja ik vind het prima hoor, de lat ligt wel erg laag dan. Koeman kan net zo goed zijn eigen zoon opstellen, als ze daar 2 ballen tegenaan schoppen dan is het ook goed zeker.

Maar goed blijkbaar volgt men hier wel erg weinig voetbal en hebben de laatste wedstrijden van Bijlow in zowel de Eredivisie als Europees geweest blijkbaar.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.996
Da’s gewoon onzin. Tijdens de wedstrijden heeft hij goed gespeeld, goede reddingen gehad. Beter hebben we op dit moment ook niet. Bijlow was zeker niet 8x beter geweest en heeft dat de afgelopen maanden in de competitie ook niet laten zien.
Ik zou nog eens lezen :).
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Tsja ik vind het prima hoor, de lat ligt wel erg laag dan. Koeman kan net zo goed zijn eigen zoon opstellen, als ze daar 2 ballen tegenaan schoppen dan is het ook goed zeker.

Maar goed blijkbaar volgt men hier wel erg weinig voetbal en hebben de laatste wedstrijden van Bijlow in zowel de Eredivisie als Europees geweest blijkbaar.
Ik heb geen hele wedstrijden van Feyenoord gekeken nee, wel samenvattingen. Heb jij behalve Feyenoord wel iets gezien? Als Noppert voor Feyenoord keepte had jij hem denk ik de nieuwe Ed de Goeij genoemd.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Bijlow in potentie een betere keeper, Flekken in potentie beter, Pasveer had een goede fase. Maar dat telt toch niet voor het WK. het is geen voetbalschool.

Daarom inderdaad heel opvallend dat Bergwijn erin stond. Ik vermoed vanwege Memphis.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.220
3.765
Noppert zou terecht nooit keeper zijn bij de klassieke top 3, omdat hij daar simpelweg niet goed genoeg voor is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.996
Ik heb geen hele wedstrijden van Feyenoord gekeken nee, wel samenvattingen. Heb jij behalve Feyenoord wel iets gezien? Als Noppert voor Feyenoord keepte had jij hem denk ik de nieuwe Ed de Goeij genoemd.
volgens mijn vrouw te veel. Ik mis geen internationaal toernooi van welk continent dan ook. Ik volg de grote competities in Europa + Eredivisie, J-League,MLS, Liga 1 (Indonesië), Serie A (Brazilië), PD (Argentinië). Daarnaast zie ik regelmatig wat losse dingetjes uit andere landen voorbij komen. Dus ja ik zie soms wel een keeper hier en daar voorbij komen ja.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.996
Bijlow in potentie een betere keeper, Flekken in potentie beter, Pasveer had een goede fase. Maar dat telt toch niet voor het WK. het is geen voetbalschool.

Daarom inderdaad heel opvallend dat Bergwijn erin stond. Ik vermoed vanwege Memphis.
In potentieel? Het gaat niet eens om Bijlow hoor. Want ook Cillessen en ook Flekken zijn beter (en Pasvoor ook). Allemaal
keepers die het min of meer op niveau al wat laten. Noppert duikt bij de eerste de beste gelegenheid op niveau 5x de verkeerde hoek in.

Natuurlijk maak ik het nu iets groter dan het is. Maar ik ben van mening dat we iets teveel meeliften op de sympathie en sprookje van Noppert. Statistieken zijn leuk, maar het is een keeper die pas een half jaar in de Eredivisie pas “echt” mag keepen. Dan kan je statistieken voor lief nemen. Hij zal dit WK vast betere statistieken hebben dan Courtois. Maar ik zal altijd voor die laatste kiezen hoor. En dat vind ik een ontzettende lul.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
volgens mijn vrouw te veel. Ik mis geen internationaal toernooi van welk continent dan ook. Ik volg de grote competities in Europa + Eredivisie, J-League,MLS, Liga 1 (Indonesië), Serie A (Brazilië), PD (Argentinië). Daarnaast zie ik regelmatig wat losse dingetjes uit andere landen voorbij komen. Dus ja ik zie soms wel een keeper hier en daar voorbij komen ja.
Ik denk dat ik je vrouw gelijk moet geven ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
Dat Courtois een betere keeper is, is nou niet zo’n hete take. Maar die keus had Louis niet.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
541
404
Leuke discussie, maar misschien leuker: wie denken jullie dat er wereldkampioen wordt? Argentinië of Frankrijk? Ik gok op één briljant moment van messi
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Leuke discussie, maar misschien leuker: wie denken jullie dat er wereldkampioen wordt? Argentinië of Frankrijk? Ik gok op één briljant moment van messi
Argentinië (ik wil nog een kans op de poule winnen hebben)
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.663
2.267
Hoop Argentinië (#teamMessi en altijd wel een boon gehad voor de Albiceleste), maar vrees Frankrijk. (Al gun ik het Griezmann ook wel, geweldige speler!)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Noem het kinderachtig maar ik gun Argentinië helemaal niks na die kwartfinale. Messi is daar ook een beetje van zn voetstuk gevallen voor mij. En al mag ik de Fransen normaal ook niet zo, dit team heeft wel flair. Hup Frankrijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken