Wie is de mol?

We zitten alvast op 12 deelnemers! Zijn er vast nog wel een paar die mee kunnen doen!

Heeft men hier speciale theorieën door de jaren heen of eigen methodes rondom het bepalen wie de mol is?

Mijn persoonlijke theorie is dat elk seizoen altijd één actieheld heeft en dat deze persoon altijd net voor de finale afvalt. Het gebeurt de laatste jaren niet echt vaak meer (na een paar jaar op rij wel), maar het blijft leuk om aan vast te houden. Zo kan ik jullie nu al vertellen dat oud-commando Ray hoogstwaarschijnlijk de actieheld gaat zijn en dus, ondanks de meest verdachte deelnemer volgens de app, niet de mol is.

• Leuk
Waarderingen: zero
Heeft men hier speciale theorieën door de jaren heen of eigen methodes rondom het bepalen wie de mol is?

Mijn persoonlijke theorie is dat elk seizoen altijd één actieheld heeft en dat deze persoon altijd net voor de finale afvalt. Het gebeurt de laatste jaren niet echt vaak meer (na een paar jaar op rij wel), maar het blijft leuk om aan vast te houden. Zo kan ik jullie nu al vertellen dat oud-commando Ray hoogstwaarschijnlijk de actieheld gaat zijn en dus, ondanks de meest verdachte deelnemer volgens de app, niet de mol is.
Mollenstreken kijken met Lavezzi Rutjes.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Mijn theorie; de mol valt in het begin niet op. Doet juist ergens iets goeds om vertrouwen te winnen.
De montage is zo dat je het daaruit heel moeilijk kan bepalen, ik focus me daarom altijd op posities. Bij de meeste opdrachten heb je meerdere belangrijke plekken, maar er zijn vaak een paar mega belangrijke opdrachten met mega belangrijke posities. Nu monteren ze ook vaak zo dat we niet te zien krijgen hoe iedereen precies op de posities komt, maar aan de hand daarvan kies ik een mol

Ik probeer ook altijd een beetje te kijken naar het type Mol van de afgelopen edities en dan vergelijkbare types weg te strepen. En inderdaad, als iemand al gauw in het seizoen domme dingen doet die in beeld worden gebracht, is dat waarschijnlijk niet de mol.

• Leuk
Waarderingen: zero
Ik vond het een leuke eerste aflevering! Nog geen deelnemer die ik heel irritant vind.
De twist had ik wel door (zeg ik heel enthousiast, want meestal is dat niet het geval).

Mijn theorie: gewoon voor je ook maar 1 aflevering gezien hebt blind een mol kiezen. Kans 1 op 10 dat je het goed hebt. Als diegene daadwerkelijk de mol blijkt te zijn kun je tegen iedereen zeggen dat je het al lang wist😂

• Haha
Waarderingen: TBK
Roos is zich wel ontzettend verdacht aan het maken
Beetje (veel) te obvious…

Als jullie doelen op die actie met die servetten, vond ik niet echt verdacht. Al kan je stellen dat zoiets een poging is om speler te lijken? Vond het zelf geen mollenactie.

Ray heeft alvast een beetje actieheld gespeeld ookal was het als centraal communicatiepunt… Om mijn eigen theorie maar even te onderstrepen!

Als jullie doelen op die actie met die servetten, vond ik niet echt verdacht. Al kan je stellen dat zoiets een poging is om speler te lijken? Vond het zelf geen mollenactie.
Nee, veel te obvious voor een mollenactie bedoelde ik. Ook dat volhardend blijven dat Phnom Penh zonder H is, was veel te obvious. Kan mij niet vertellen dat iemand in die groep dat NIET weet. Dat zou een mol toch nooit doen…

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread