Whamageddon

• Onderwerp starter Onderwerp starter PimSp
  • Startdatum Startdatum
Lijkt me wel tof om op het einde een poll te doen om te zien wat nou de grootste boosdoener is. Dus met opties als supermarkt, bar, radio, (verplichte) kerstborrel

Af bij de coolblue...stomme laptop. Online niet meer leverbaar, dus het slagveld op en helaas gesneuveld.

Even vergeten zetten maar ik was zondag af.
Mijn vrouw wou met onze zoon graag even langs de lokale kerstmarkt.
We hoorden al wat muziek op afstand, het eerste nummer toen we echt op de markt waren was... inderdaad!

Af. De uitzending van RTL Boulevard van gisteren heeft mij genekt.

En het was niet eens een leuk item..

Het ging vooralsnog verrassend voortvarend. Ik heb geen situaties vermeden. Maar het ging mis toen ik net tijdens het zappen op tv 1 seconde langs serious request zapte.

Al lang af, maar vreemd genoeg tijdens het kerstbal vanavond op de dansschool geen enkele keer Wham gehoord! Had ik niet verwacht, al had het in het komende uur nog gekund (eerder weg want werk morgenochtend)

Ik ben sinds vanochtend af, boodschappen doen deed de das om. Uiteindelijk toch erg lang volgehouden.

Wekenlang standgehouden. Radio geluisterd. Feestjes overleefd. Zelfs onbeschadigd een kerstmarkt in Brugge doorgelopen....

Maar nee hoor. Vanochtend, in zicht van de haven, tijdens de cooling down in de sportschool… ineens kerstmuziek.
En natuurlijk niet subtiel. Nee, gelijk Wham...

Maar goed. Dit jaar verloren en
Volgend jaar revanche. 💪🎄

• Sad
  • Haha
Waarderingen: Koekdoos en Joe
Ik heb dit spel helemaal niet gevolgd maar besef me net dat ik m helemaal niet gehoord heb dit jaar! Zelfs de Top2000 was me goed gezind dit jaar. Mooie dingen.

• Winning
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread