Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lijkt me wel tof om op het einde een poll te doen om te zien wat nou de grootste boosdoener is. Dus met opties als supermarkt, bar, radio, (verplichte) kerstborrel
Even vergeten zetten maar ik was zondag af.
Mijn vrouw wou met onze zoon graag even langs de lokale kerstmarkt.
We hoorden al wat muziek op afstand, het eerste nummer toen we echt op de markt waren was... inderdaad!
Het ging vooralsnog verrassend voortvarend. Ik heb geen situaties vermeden. Maar het ging mis toen ik net tijdens het zappen op tv 1 seconde langs serious request zapte.
Al lang af, maar vreemd genoeg tijdens het kerstbal vanavond op de dansschool geen enkele keer Wham gehoord! Had ik niet verwacht, al had het in het komende uur nog gekund (eerder weg want werk morgenochtend)
Wekenlang standgehouden. Radio geluisterd. Feestjes overleefd. Zelfs onbeschadigd een kerstmarkt in Brugge doorgelopen....
Maar nee hoor. Vanochtend, in zicht van de haven, tijdens de cooling down in de sportschool… ineens kerstmuziek.
En natuurlijk niet subtiel. Nee, gelijk Wham...
Maar goed. Dit jaar verloren en
Volgend jaar revanche.
Ik heb dit spel helemaal niet gevolgd maar besef me net dat ik m helemaal niet gehoord heb dit jaar! Zelfs de Top2000 was me goed gezind dit jaar. Mooie dingen.