kaiser Sunset slot 11 jan 2019 2.493 1.753 Gisteren om 18:59 #61 jefferke zei: Muse en Metallica hebben Boutique gedaan met een eigen stage zelfs dus het kan. Dat was zelfs buiten de normale Werchter periode. Klik om te vergroten... De stones hadden op tw classic lang geleden ook gewoon hun eigen podium
jefferke zei: Muse en Metallica hebben Boutique gedaan met een eigen stage zelfs dus het kan. Dat was zelfs buiten de normale Werchter periode. Klik om te vergroten... De stones hadden op tw classic lang geleden ook gewoon hun eigen podium
J Joeri Randprogramma 14 apr 2021 248 247 Gisteren om 19:37 #62 Stones hadden alleen eigen catwalk en schermen. Net als op Pinkpop dat jaar, 2014.
T timv Gouden Tip 22 jan 2021 493 410 Gisteren om 19:40 #63 xydroh zei: Ik snap dat de rock/metalhead een interessant profiel is om naar je festival te lokken maar ze hebben ook maar zoveel geld in hun zakken zitten. Klik om te vergroten... Helemaal geen geld meer, volgens mij. Waarderingen: Loek123
xydroh zei: Ik snap dat de rock/metalhead een interessant profiel is om naar je festival te lokken maar ze hebben ook maar zoveel geld in hun zakken zitten. Klik om te vergroten... Helemaal geen geld meer, volgens mij.
Timmetje Droomheadliner 4 mrt 2015 19.027 15.282 Gisteren om 20:50 #64 musicislife zei: Madonna met Raye als sub. Iedereen blij. Plus het zou op een zaterdag zijn. Altijd handiger om tickets te verkopen. Klik om te vergroten... Zeker niet iedereen blij. Ik wil Raye weer zien maar nul kans dat ik tickets koop voor een dag met Madonna als headliner.
musicislife zei: Madonna met Raye als sub. Iedereen blij. Plus het zou op een zaterdag zijn. Altijd handiger om tickets te verkopen. Klik om te vergroten... Zeker niet iedereen blij. Ik wil Raye weer zien maar nul kans dat ik tickets koop voor een dag met Madonna als headliner.
M musicislife Support act 15 dec 2022 995 1.114 Gisteren om 21:13 #65 Madonna met Tate McRae dan? Opgevuld met nog wat Roxy Dekker en co.
kaiser Sunset slot 11 jan 2019 2.493 1.753 Gisteren om 21:13 #66 Joeri zei: Stones hadden alleen eigen catwalk en schermen. Net als op Pinkpop dat jaar, 2014. Klik om te vergroten... Ik bedoel de keer daarvoor, was vergeten dat ze er 2 keer hebben gestaan Edit: ik bedoel 2007, maar was blijkbaar geen classic maar losstaande show begin juni.
Joeri zei: Stones hadden alleen eigen catwalk en schermen. Net als op Pinkpop dat jaar, 2014. Klik om te vergroten... Ik bedoel de keer daarvoor, was vergeten dat ze er 2 keer hebben gestaan Edit: ik bedoel 2007, maar was blijkbaar geen classic maar losstaande show begin juni.
C ChrisV Geliefde act 21 jan 2017 1.978 2.387 Gisteren om 22:26 #67 kaiser zei: Ik bedoel de keer daarvoor, was vergeten dat ze er 2 keer hebben gestaan Edit: ik bedoel 2007, maar was blijkbaar geen classic maar losstaande show begin juni. Klik om te vergroten... Time flies
kaiser zei: Ik bedoel de keer daarvoor, was vergeten dat ze er 2 keer hebben gestaan Edit: ik bedoel 2007, maar was blijkbaar geen classic maar losstaande show begin juni. Klik om te vergroten... Time flies