Werchter Boutique 2026

Als Katy Perry uurtje had gespeeld, waren we nog niet klaar met de uitstroom. Ondertussen staat het onweer klaar en is het ook intenser aan het worden. Wil maar zeggen.
 
Ondertussen hangt het boven Brussel. Kan 100% begrijpen dat ze geen risico's wilden nemen. Als dit 1-2 uur eerder toegekomen was...
 
Ma ook echt gewoon minuten lang non stop bliksem.
Minuten ? Een halfuur lang non-stop stroboscoop van bliksem. Alsof ze Paradise City niet hadden stilgelegd…

Wel een geweldig schouwspel, zo vanuit de veiligheid van m’n eigen huis. Ik moet er niet aan denken dat ik erin gezeten had…
 
Dit was echt ongelofelijk. Nog nooit zoiets indrukwekkend/schrikwekkend/fascinerend gezien. Niet te doen.
 
Goed dat iedereen veilig is thuisgeraakt. Dat is het voornaamste. En een heel verstandige beslissing om de Barn open te stellen.

Wat ik wel grappig vond is dat de organisatie gewag maakte van 47.000 tickets. Dansende beren maakte er 46.000 bezoekers van maar dat in de verontschuldiging van Kate Perry ze sprak van 55.000 bezoekers. Het lijkt me dat de artiesten zelf soms een te rooskleurig beeld krijgen over de
bezoekersaantallen.
 
Ach. Als ik mensen zeggen dat ik naar Rock Werchter ga en ze beginnen over hoe druk het daar wel niet moet zijn, rond ik ook altijd af naar 90.000 bezoekers die er dagelijks komen. Is toch menseigen om een beetje te overdrijven?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Tja… gemakkelijk gezegd. Doel was om 47000 man de kans te geven veilig naar huis te laten gaan, en dan vergeten we inderdaad nog de 3000 vrijwilligers. Bovendien hebben we het vlotter kunnen doen omdat alles nog in het licht was, dat is helemaal anders dan in het donker.

Better be safe than sorry.
Dat klopt zeker.
 
Goed dat iedereen veilig is thuisgeraakt. Dat is het voornaamste. En een heel verstandige beslissing om de Barn open te stellen.

Wat ik wel grappig vond is dat de organisatie gewag maakte van 47.000 tickets. Dansende beren maakte er 46.000 bezoekers van maar dat in de verontschuldiging van Kate Perry ze sprak van 55.000 bezoekers. Het lijkt me dat de artiesten zelf soms een te rooskleurig beeld krijgen over de
bezoekersaantallen.
Met crew en vrijwilligers erbij zal dat wel ergens kloppen.

Verschil in 1000 tickets zal ook wel met of zonder guests zijn.
 

Users who are viewing this thread