Interessant te zien dat Primavera hier louter kritiek kreeg voor hun beslissing maar we in dit geval niet meer dan begrip hebben voor het besluit (terwijl er geen druppel was gevallen tot ver na twaalven). Ik was op PS en vond de beslissing zeer wijs en begrijp me niet verkeerd ik denk dat Werchter ook de juiste beslissing heeft gemaakt, veiligheid boven alles op events waar tien duizenden mensen attenden. Op het moment dat paniek ontstaat is de ramp niet te overzien. Wellicht volgende keer iets minder snel oordelen, zeker als je er niet bent