Werchter Boutique 2023

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.606
853
Uit het Pinkpop forum:

Het wordt aangekondigd als 3 exclusieve festivaloptredens.
She will also headline three iconic festivals next summer, Pinkpop in The Netherlands, Werchter Boutique in Belgium and American Express Present BST Hyde Park, London in the UK, as part of this tour.
Bij London is er nu al een extra dag bijgekomen.

Daar schrik ik toch wel van... Meteen extra dag voor London!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Uit het Pinkpop forum:



Daar schrik ik toch wel van... Meteen extra dag voor London!
Vergeet niet dat ze twee keer Malieveld en twee of drie keer de arena uitverkocht in 2019. Dat ze de Werchter dag toen niet keeeg uitverkocht komt denk ik dat het ook op een donderdag was…. Grote kans dat P!nk Werchter boutique dus uitverkoopt (als de Belgen net zo’n grote fan zijn als de nederlanders)
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.606
853
Vergeet niet dat ze twee keer Malieveld en twee of drie keer de arena uitverkocht in 2019. Dat ze de Werchter dag toen niet keeeg uitverkocht komt denk ik dat het ook op een donderdag was…. Grote kans dat P!nk Werchter boutique dus uitverkoopt (als de Belgen net zo’n grote fan zijn als de nederlanders)
Goed om weten. Ik ging wachten tegen dat de undercard bekend was, maar misschien toch wel overwegen om meteen te bestellen dan...
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Goed om weten. Ik ging wachten tegen dat de undercard bekend was, maar misschien toch wel overwegen om meteen te bestellen dan...
Ik denk dat er nu inderdaad ook wat Nederlanders naar België zullen afreizen. Ze geeft namelijk alleen op Pinkpop en Werchter boutique een show in de benelux. In 2019 stonden daar zes andere shows tegenover.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en slyke

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.157
4.281
Vergeet niet dat ze twee keer Malieveld en twee of drie keer de arena uitverkocht in 2019. Dat ze de Werchter dag toen niet keeeg uitverkocht komt denk ik dat het ook op een donderdag was…. Grote kans dat P!nk Werchter boutique dus uitverkoopt (als de Belgen net zo’n grote fan zijn als de nederlanders)
Uiteindelijk was het in 2019 zo goed als uitverkocht hoor.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.704
1.860
Vergeet niet dat ze twee keer Malieveld en twee of drie keer de arena uitverkocht in 2019. Dat ze de Werchter dag toen niet keeeg uitverkocht komt denk ik dat het ook op een donderdag was…. Grote kans dat P!nk Werchter boutique dus uitverkoopt (als de Belgen net zo’n grote fan zijn als de nederlanders)
Met alle respect maar in 2019 stond ze 1 keer in Amsterdam en 1 keer in Den Haag. Amsterdam was uitverkocht en Den Haag weet ik niet. Kan ik niet terug vinden... Maar ze verschuift wel kaarten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Arena verkocht zo uit. Malieveld daarna goed vol maar niet uitverkocht.


Alsnog knappe prestatie. Vraag me wel af of het dit jaar weer zo snel zal gaan.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Arena verkocht zo uit. Malieveld daarna goed vol maar niet uitverkocht.


Alsnog knappe prestatie. Vraag me wel af of het dit jaar weer zo snel zal gaan.
Zal dit jaar weer snel gaan omdat het P!nk is. Dus eindconclusie 3 shows waarvan 1 festivalshow in de Benelux in 2019 waarbij ze bijna alle drie volledig waren uitverkocht.

In 2023: twee festivals.

Met een goed dagprogramma zijn de tickets zo weg.

En ik weet dat uit Limburg veel mensen naar Keulen zijn gegaan voor haar show. Deze mensen kunnen nu kiezen voor een dagje Pinkpop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.704
1.860
En tot ergernis van jullie zul je zien dat zo'n dag nog gaat uitverkopen ook😖😂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken