Welke camping kies jij voor Lowlands 2025?

Welke camping kies jij voor Lowlands 2025?

• Camper camping

Stemmen: 4 8,5%
  • Glammping deluxe

Stemmen: 4 8,5%
  • Camping 1 t/m 6

Stemmen: 28 59,6%
  • Easy Camp

Stemmen: 2 4,3%
  • Groepscamping

Stemmen: 8 17,0%
  • Anders...

Stemmen: 1 2,1%

• Totaal aantal stemmers
    47

PimBakker

Playlistbediener
7 mrt 2025
6
4
Hey Lowlanders! 🎪

Ik ben ik benieuwd: waar slapen jullie deze editie?
Ga je voor back-to-basic op een van de reguliere campings, of toch voor een beetje (of veel) luxe bij de speciale opties? Misschien wel met een hele vriendengroep op een eigen veld? Zelf alweer sinds 2016 met (bijna) de hele groep op de campercamping en wij willen niet anders meer.

Stem in de poll hieronder en deel je campingtips of ervaringen in de reacties! 👇

Allemaal op de favela :p. Nee er zit inderdaad wel wat verschil tussen de campings maar kan kreeg je wel erg veel opties. Voor d campercamping altijd op camping 5 gestaan.

Afgelopen jaren camping 2 trouwens, daarvoor camping 1 voordat ze deze plat hadden gemaaid voor een Vinexwijk en afgelopen jaar zelfs een autogarage.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
We hadden een mooie plek op een reepje camping 1 en daar gaan we dit jaar weer voor. Ik schuif al jaren wat op. Ooit begonnen op 3, daarna 2 en nu op 1. Ik vermoed (als mn portemonnee het toelaat) dat we uiteindelijk wel groepscamping of glamping wordt.

Eerste x jaren altijd op camping 4 rechtdoor echt direct tussen de greppel en aan het gangpad gestaan, hoe laat we op donderdag ook binnen kwamen er was altijd plek voor twee opgooitentjes. Toen een jaar of vier voor de brug en dit jaar voor de tweede keer op de campercamping.

Dit jaar weer terug naar de favelas. In 2022 uiteindelijk op de camper camping kunnen aansluiten bij vrienden, 2023 echt pal achter de Heineken op 1 gestaan, en 2024 vanwege de logistiek toch maar voor een groepsplek gekozen.

Dit jaar met 3 man over, dus we gaan gewoon ergens tussen proppen denk ik.

Niks liever dan groepsplekken met een groep van 15 tot 20 man boven de 30. Donderdag rond het middaguur je laptop dichtknallen en een een ruim plekje zonder elleboogwerk, prikkels, afstemming en stress.

Vanaf mijn 17e tot aan 26 oid alleen maar op 2, 3 of 4 gestaan. Ook prima natuurlijk als je met wat minder man bent, maar het is het voor ons niet meer waard.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Eerste jaar (2018) op 5 gestaan, wat destijds nog recht voor de ingang was, tweede jaar (2019) op de toen nieuwe camping 0. Sindsdien camping 5 (2022), camping 4 (2023) en weer camping 4 (2024). Aankomend jaar is camping 4 in principe weer het doel, maar camping 5 is ook prima.

• Leuk
Waarderingen: daily
Na vorig jaar voor het eerst op de groepscamping te hebben gestaan hebben we daar dit jaar weer voor gekozen. Ideaal voor als je met een groep bent met rond de 10 personen. Alsnog wel met een gedeelte van de groep heel vroeg erheen gegaan vorig jaar(ondanks dat dat niet nodig is met een goepsplek), om sfeer te proeven in de rij en al lekker vroeg het terrein op te kunnen gaan. Maar het is ideaal als je geen stress wilt hebben of er nog wel ruimte is op de campings om samen met een grote groep te staan.

Het is alleen wel jammer, dat het nodig is om een groepsplek aan te schaffen om met een grote groep makkelijk een plek te hebben op de camping.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Overigens wilde ik dit jaar zelf ook een groepsplek maar heb ik onze groep minder kunnen overtuigen.

Ik had meer animo voor de Camper camping verwacht, deze tickets waren ook dit jaar weer absurd snel uitverkocht. Toch meer die-hards op het forum ⛺

Ik had meer animo voor de Camper camping verwacht, deze tickets waren ook dit jaar weer absurd snel uitverkocht. Toch meer die-hards op het forum ⛺
Uiteindelijk nemen die camperplekken ook best veel ruimte in tov tenten. Dus procentueel zijn het nog steeds niet heel veel bezoekers

Hoewel mijn naam anders doet vermoeden, heb ik voor de optie "anders..." gekozen 😄
Sinds 2017 is het nl mogelijk om op de strook tussen de campings en het festivalterrein te kamperen. Dat hebben wij vanaf die tijd ook gedaan.
Echt de meest fantastische plek wat mij betreft 🏕

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en Joris
Hoewel mijn naam anders doet vermoeden, heb ik voor de optie "anders..." gekozen 😄
Sinds 2017 is het nl mogelijk om op de strook tussen de campings en het festivalterrein te kamperen. Dat hebben wij vanaf die tijd ook gedaan.
Echt de meest fantastische plek wat mij betreft 🏕
Vind dat altijd zo'n heftige plek haha, liever jij dan ik.

• Leuk
Waarderingen: mgbss en Novis95
Voor het eerst de camper camping.
Op andere festivals altijd prima ervaring mee gehad, beetje tammetjes dat wel maar prima om te slapen.

Zitten een paar in de groep die richting het einde van de 30 gaan en dmv een camper te huren wat meer comfort willen. Ondertussen is de groep wat groter geworden dus er zal een 2e camper plek bij moeten komen, waar misschien ik dan ga staan met m'n busje.

Mocht iemand dus een camper ticket "over" hebben hou ik me aanbevolen + tips om een camper te huren. Thankss

2e keer campercamping. Helaas greep ik naast kaarten, dus via marktplaats eentje gescoord. Het is nog even afwachten of ik niet opgelicht ben, maar de verkoper kwam betrouwbaar over en we hebben Lowlands verhalen en foto’s van onze campers uitgewisseld.

Van 1997 t/m 2007 op de gewone camping verbleven en daarna een paar jaar met m’n vriend meegeweest die daar moest werken. Meestal op de medewerkerscamping, een keer illegaal op de parkeerplaats en een keer backstage bij de Julliet overnacht. Nu is het allemaal veel strenger en kan dat niet meer.

Users who are viewing this thread