Wat luister je nu?

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Run The Jewels
Run The Jewels 2
Run The Jewels 3

Morgen staat de Melkweg in vuur en vlam.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
962
290
Tall Ships. Onbekend groepje, maar klinkt echt wel goed :) [video]https://www.youtube.com/watch?v=0yk6N1e4VvA[/video]
 

Spdrlnd

Playlistbediener
4 apr 2017
16
1
Forming the Void -- Relic

Lekker sludge-y en groovy album. Iets ruiger dan Black Sabbath -- Master of Reality, maar ze hebben het kunstje goed afgekeken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.803
Vandaag dagje alleen op de zaeck; buiten Arca ook nog geluisterd naar:

Timber Timbre (erg mooi)
Mister And Mississppi (verrassend goed, klinkt heel anders dan hun debuut waar ik niet overdreven enthousiast over was)
Zesde Metaal (nooit eerder van gehoord, maar vond ik goed klinken)
Father John Misty (begin best goed, later iets teveel kabbelend, maar ik moet 'm maar eens een paar keer beter luisteren)
Future Islands (fantastisch)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.986
8.637
Raskolnikov wrote:
Future Islands (fantastisch)

Hmmm, daar kan ik me na de 1e luisterbeurt nog niet echt in vinden.

Dat nieuwe album bevat heel sterke songs, maar op het album tappen ze een beetje uit hetzelfde 'synth-bas-ritme' vaatje. Maar qua songwriting zit het wel goed.

Ran, Candles, Trough The Roses en Cave zijn topnummers.

Dikke schijven, zo u wilt.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
De nieuwe van Joey Bada$$. Ja man. Echt een plaat die ik veel ga draaien wanneer ik op de streets van Zeist-West aan het hosselen ben. #bengbeng #skrrt
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Gloeilamp wrote:
De nieuwe van Joey Bada$$. Ja man. Echt een plaat die ik veel ga draaien wanneer ik op de streets van Zeist-West aan het hosselen ben. #bengbeng #skrrt


#Vollehoveunited

Je gaat me toch niet vertellen dat er hier nog een ghettoboy uit de Zeister hood rondloopt? Kunnen we samen Joey Bada$$ pompen voor de Albert Heijn en dabben naar paupers en mensen zonder sweg.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
superginger wrote:
Gloeilamp wrote:
De nieuwe van Joey Bada$$. Ja man. Echt een plaat die ik veel ga draaien wanneer ik op de streets van Zeist-West aan het hosselen ben. #bengbeng #skrrt


#Vollehoveunited


Je gaat me toch niet vertellen dat er hier nog een ghettoboy uit de Zeister hood rondloopt? Kunnen we samen Joey Bada$$ pompen voor de Albert Heijn en dabben naar paupers en mensen zonder sweg.

Ik ben morgen de hele dag in Zeist ivm een tattoo aspraak van mn vriend. Weet ik ook weer bij wie ik moet zijn als ik keihard Joey Bada$$ hoor in de buurt van de Albert Heijn.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
568
167
superginger wrote:
Gloeilamp wrote:
De nieuwe van Joey Bada$$. Ja man. Echt een plaat die ik veel ga draaien wanneer ik op de streets van Zeist-West aan het hosselen ben. #bengbeng #skrrt


#Vollehoveunited


Je gaat me toch niet vertellen dat er hier nog een ghettoboy uit de Zeister hood rondloopt? Kunnen we samen Joey Bada$$ pompen voor de Albert Heijn en dabben naar paupers en mensen zonder sweg.
Broer ik ben er, droppen die shit daar kaulo hardt
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Wat een pauperbende daaro. Blij dat ik geen nichtjes heb in die regio.

Spreek je volgende week in dat gat naast Maaskantje niffo. Ik neem m'n slippers mee.

On topic: Net de laatste van Mastodon gecheckt. Klinkt behoorlijk melancholisch voor Mastodon-begrippen, erg tof! Zometeen door met Lykaia van Soen; één van de favorieten van 2017 voor mij.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Na de review van The Needle Drop de debuutsingle van Harry Styles geluisterd.
En ik moet eerlijk zijn, het is nog best goed ook!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=z0GKGpObgPY[/video]
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken