Wat luister je nu?

Nais, Hot Fuss!!!!!

fall-out-boy-save-rock-and-roll-album-artwork-400x400.png

Nieuwste FOB-album wordt na de eerste twee tracks vrij zwak... Op die track met Elton John na dan.

@JB7x yess heb ik ook gedaan(hij was al geleakt). Ik vind het redelijk tegenvallen. Ze zijn van supergave experimentele electro/hiphop-pop bass achtige shit naar goedkope dubstep gegaan. Beetje een tegenvaller, al staan er wel aardige nummers op. Gelukkig hebben we 'Drink the Sea' nog ;)

@JB7x yess heb ik ook gedaan(hij was al geleakt). Ik vind het redelijk tegenvallen. Ze zijn van supergave experimentele electro/hiphop-pop bass achtige shit naar goedkope dubstep gegaan. Beetje een tegenvaller, al staan er wel aardige nummers op. Gelukkig hebben we ‘Drink the Sea’ nog
icon_wink.gif

ik moet zeggen, stoute ik, dat ik Drink The Sea niet heb geluisterd, ben pas echt geintresseerd geworden toen ik the EP We can make the world stop hoorde. Heerlijk, nooit echt dat eerste album gecheckt.

Daarnaast snap ik wel wat je bedoelt. Dat dubstep achtige had zeker niet gehoeven. Maar toch blijven ze hele leuke electro grooves eroverheen maken. sowieso zijn er maar weinige echte goede dubstepplaten die uitkomen. De laatste die ik mij herinner is van Modestep. das toch ook alweer een jaar geleden.

<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
http://festileaks.com/users/jb7x/@JB7x yess heb ik ook gedaan(hij was al geleakt). Ik vind het redelijk tegenvallen. Ze zijn van supergave experimentele electro/hiphop-pop bass achtige shit naar goedkope dubstep gegaan. Beetje een tegenvaller, al staan er wel aardige nummers op. Gelukkig hebben we ‘Drink the Sea’ nog
icon_wink.gif

ik moet zeggen, stoute ik, dat ik Drink The Sea niet heb geluisterd, ben pas echt geintresseerd geworden toen ik the EP We can make the world stop hoorde. Heerlijk, nooit echt dat eerste album gecheckt.

Daarnaast snap ik wel wat je bedoelt. Dat dubstep achtige had zeker niet gehoeven. Maar toch blijven ze hele leuke electro grooves eroverheen maken. sowieso zijn er maar weinige echte goede dubstepplaten die uitkomen. De laatste die ik mij herinner is van Modestep. das toch ook alweer een jaar geleden.

Haha dan zou ik drink the sea eens gaan luisteren. De geniale lines die je op Love Death Immortality zeker nog wel terugkomen zitten volop in Drink the Sea. Het 'luistergehalte' van die plaat is alleen een stuk hoger, en er zit ook een stukje magie bij in mijn beleving. Heb het idee dat ze een beetje verhuisd zijn van luistermuziek naar clubmuziek. Jammer jammer.

On topic: lp's draaien. Momenteel: the Police - reggatta de blanc

dEUS - Worst Case Scenario (1994)

Bestaat deze week 20 jaar! Nog steeds één van de beste albums die ik ken.

From%2BUnder%2BThe%2BCork%2BTree.png

Deze is wel goed (in tegenstelling tot Save Rock and Roll, wat sowieso een rare titel is omdat FOB helemaal geen Rock and Roll maakt)

Die B-sides op deze single zijn geniaal. AM zou nog wel een album vol goede b-sides kunnen uitbrengen

Plaatjes draaien. Manman het verschil tussen vinyl en digitaal, zeker bij deze plaat...(Talking heads - Remain in Light)

Users who are viewing this thread