Wat luister je nu?

item.jpg

Van Citizen

1349175595_700.jpg

Hun laatste album overigens (Allelujah! Don't Bend! Ascend!). Zeer goed! (kon vorige post niet meer wijzigen).

Playlist met wat nieuwe releases en albums die ik nog moet luisteren. Waaronder Black Lips - Underneath the Rainbow.

is het niet mogelijk om een gezamelijke spotify lijst aan te maken waar nieuwe albums in gedropt worden? want ik zelf hou echt geen hoogte wat er allemaal nieuwe uitkomt.

on topic: nieuwe single van Coldplay. weet nog niet wat ik er van denk. maar na paar luisterbeurtje is de eerste indruk toch best aardig :)

Ik vind het echt een slecht nummer. Chris Martin heeft z'n stem opgenomen en er wat elektronische deuntjes doorheen gegooid? Of hoe moet ik dat zien? De bassist, gitarist en drummer waren op vakantie? Die gezamenlijke spotifylijst is wel een idee. Ik hou nooit in de gaten wat er nieuw uitkomt XD.

OT: Broken Bells - Broken Bells.

Over dat coldplay nummer: Ik vind het wel interessant. Het klinkt als hun introsong voor het nieuwe album, ik denk ook dat dat de spot wordt voor dit nummer. Het is niet echt een singel-kaskraker/hiparadenummer. De variatie van het weglaten van de drums bevalt me hier wel. Will Champion is toch geen geweldige drummer(volgens mij bespeelt hij van origine een ander instrument, viool ofzo). Kortom: redelijk nummer, maar het is niet echt te voorspellen wat voor album hier op volgt...

On topic: Parlor Mob - And You Were a Crow(beetje Wolfmother meets the Killers. Lastig te omschrijven maar zeker geen slecht album)

Users who are viewing this thread