Wat luister je nu?

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Maximo-Park-Too-Much-Information.jpg
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
@Black Lies klinkt lekker ;). Morgen wordt een mooie dag. Broken Bells én Bombay Bycicle Club met een nieuw album...

Wat ik nu luister:



Drenge - Drenge(2013)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
ik ga ook ff kijken

@Black Lies klinkt lekker ;).

Nice. Album is vandaag al uit, maar de helft van de nummers stond ook al op de eerste EP of los op youtube haha. Blijft toch een zeer goed album. Drenge - Drenge is ook enorm goed. Heb dat album al een aantal keer beluisterd de laatste weken! En ik dacht dat Bombay Bicycle Club vandaag al was? Ga ik morgen in elk geval zeker even opzoeken.

Ontopic: Ik ga nu Dirty Bastards luisteren, benieuwd wat ik hiervan moet verwachten maar de band komt uit Breda dus die moet ik wel even luisteren :)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0


Vooruit dan, ik zal ook eens een nederlands album opzetten. Mozes & the Firstborn uit eindhoven. Live gezien afgelopen zomer samen met Traumahelikopter. Samen met traumahelikopter ook de beste vertegenwoordigers van de Nederlandse muziek imo.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
@Black Lies klinkt lekker ;). Morgen wordt een mooie dag. Broken Bells én Bombay Bycicle Club met een nieuw album…

Wat ik nu luister:



Drenge – Drenge(2013)

Die van Broken Bells staat al enige tijd op de Luisterpaal. Topalbum!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Die van Broken Bells staat al enige tijd op de Luisterpaal. Topalbum!

Ik had de singels die uit waren al wel geluisterd(after the disco etc.), maar van het album wist ik niet. Top, bedankt man!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Misschien moeten we een topic maken met nieuwe releases ;) al volg ik dit ook wel en vind het niet erg om het hier te lezen :)

Ontopic: M83 - Hurry Up, We're Dreaming
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
@PwoperFish idd, en ze komen met een nieuwe track deze maand, dus er zal dan ook wel een album volgen dit jaar :D.

Ontopic:


Wolf Parade - apologies to the queen mary(2005)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
@Pwoperfish als ze te verstaan zijn wel ja ;). Whatever People Say I am, that's what i'm not heb ik echt grijsgedraaid, en de lyrics zijn inderdaad geweldig. Dat accent is dan ook wel weer geniaal. @Black Lies inderdaad. Helaas wel veruit hun beste album, de rest is wat minder(imo).

Ontopic:


Rumspringa - Rumspringa EP(2008)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken