Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nieuwe EP van Sami Baha: Mavericks. Ik merk toch dat ik de laatste tijd steeds meer naar breakbeat/glitch albums neig, waarschijnlijk ook vanwege de uitstekende output aan nieuwe albums in die stijl dit jaar.
Eens met Wessel, gaf het gisteren al aan. Klinkt goed, wil niet zeggen dat het heel bijzonder is wat ze doen ofzo, maar vind het in ieder geval heel lekker klinken.
Tuurlijk, maar als een Nederlands bandje iets interessants uitbrengt en een prettige sound heeft ben ik al snel tevreden.
Ik heb niet bepaald veel Nederlandse artiesten die me echt interesseren.
Tuurlijk, maar als een Nederlands bandje iets interessants uitbrengt en een prettige sound heeft ben ik al snel tevreden.
Ik heb niet bepaald veel Nederlandse artiesten die me echt interesseren.
Oh, ik ook, hoor. Bedoelde er meer mee te zeggen dat ik maar snel wat meer wil horen voor ik er echt over kan oordelen. En dat ik er meer van wil horen is al uitzonderlijk genoeg.
Haha cool dat het in ieder geval zoveel reacties ontlokt. Het is de band van een vriend van me (doet wel conservatorium), dus echt leuk om te zien dat er zo op gereageerd wordt.