Wat luister je nu?

Prettig album weer. Dit gitaarspel met zijn relaxte stem vind ik erg fijn. Ook weer een bizar vroege leak trouwens, album is precies een week terug aangekondigd voor 3 juni..

Papir - Papir III
Dit kan ik je ook wel aanraden @black-lies, aangezien je de laatste tijd zo enthousiast bent over Neu en Can.

MRMantel wrote:
Wat vind je ervan?

Erg tof! Die percussionist geeft een mooie extra dimensie aan het geluid van Efterklang. Ik ga zeker een kijkje nemen zaterdag!
"Helaas is Liima door ziekte genoodzaakt de start van hun Europese tour uit te stellen waardoor hun optreden morgen op Motel Mozaique komt te vervallen. Hierdoor schuift Andra Day door naar de plek van Liima en vervalt de spot van 17:00 uur in Annabel."

:-|

Weezer - Weezer (White Album)

thewhitealbum.jpg

De helft van de nummers is erg goed (zie: Pinkerton), de andere helft is een beetje zwak (zie: Raditude). Gelukkig weten ze dat zelf ook, dus spelen ze vanavond waarschijnlijk enkel de goede helft. ;)

Is ‘ie nu al gelekt? Hij kwam toch pas eind van de maand uit?
Ja, is wel een 256kbps leak. Maar ik hoor het verschil waarschijnlijk toch niet. Wat ik wel hoor is dat het een onwijs fijn album is. Die gaat op repeat vandaag.

Dennis1808 wrote:
Is ‘ie nu al gelekt? Hij kwam toch pas eind van de maand uit?

Ja, is wel een 256kbps leak. Maar ik hoor het verschil waarschijnlijk toch niet. Wat ik wel hoor is dat het een onwijs fijn album is. Die gaat op repeat vandaag.
Weet je zeker dat het niet 128kbps is? Anders ben ik wel benieuwd waar je hem vandaan hebt.

Ik heb 'm via Soulseek. Daar stond 256kbps, geen idee hoe ik kan checken of dat echt zo is.
E: Bit rate: 256000 bits per second.

Users who are viewing this thread