Wat luister je nu?

gelukkig hebbe ze ook veel alternatiefs! superveel zin in de wombats, george ezra en sam smith!

Te weinig alternatiefs :( maar de namen die je hier boven noemt behoren inderdaad tot de betere.
Heb wel niet zo veel vertrouwen in George Ezra op de mainstage.
Hoop echt dat ze de deal met angus & julia stone rondkrijgen.

Fin_John_Talabot_Album_Cover.jpg

Dit is geweldig. Nog maar even wat dingen van Pitch/Dekmantel doornemen denk.

Edit: Four Tet - Rounds klinkt ook goed. Ik moet me hier maar eens meer in gaan verdiepen

Will Butler - Policy
Op eerste gehoor een beetje onsamenhangend en niet superspeciaal, maar opzich prima liedjes

Will Butler – Policy
Op eerste gehoor een beetje onsamenhangend en niet superspeciaal, maar opzich prima liedjes
Same here. Had er ook veel meer van verwacht, die eerste single 'Take My Side' klonk nog wel leuk.

NP: Ryley Walker - Primrose Green. Die heeft weer een best relaxt album gemaakt.
DOC101-RyleyWalker-Cover1400rgb.jpg

(studioversie) Kanye West - All day
Bevalt me stukken beter dan Yeezus! Ben wel benieuwd naar het nieuwe album, al voelt het alsof Yeezus nog maar net uit is. Alleen viel die heel erg tegen...

(studioversie) Kanye West – All day
Bevalt me stukken beter dan Yeezus! Ben wel benieuwd naar het nieuwe album, al voelt het alsof Yeezus nog maar net uit is. Alleen viel die heel erg tegen…

Ik heb het idee dat Kanye's eigen platen alleen maar tegen vallen, terwijl dat heel gemakkelijk voorkomen zou kunnen worden. Die gast rapt supermatig(om het zachtjes uit te drukken) naar mijn mening, maar zijn productiekwaliteiten zijn regelmatig superinteressant. Hij moet gewoon platen gaan produceren en anderen laten rappen(á la Madlib).

Bevalt me stukken beter dan Yeezus! Ben wel benieuwd naar het nieuwe album, al voelt het alsof Yeezus nog maar net uit is. Alleen viel die heel erg tegen…

Hij deed dat nummer bij de brit awards, gruwlijk vet.

Will Butlers album viel kon mij ook niet zo boeien. De nummers zijn helemaal niet verkeerd maar het is nergens echt spannend.
Nieuwe plaat van Purity Ring viel me ook wat tegen. Hun vorige album was ook niet zo geweldig maar had wel een sound die mij wat meer aansprak. En topnummers als Fineshrine en Obedear zijn helaas op deze plaat niet te vinden.
De nieuwe van Jose Gonzalez is precies wat ik er van het verwacht. Het is weer een album met een aantal hele mooie nummers. Maar verder weet Jose ook met dit album niet zijn vorige platen te ontstijgen.

Nu wachten op tot Modest Mouse op Spotify verschijnt, We helft staat er al op in de vorm van singles en stellen zeker niet teleur.

Nu wachten op tot Modest Mouse op Spotify verschijnt, We helft staat er al op in de vorm van singles en stellen zeker niet teleur.
Daar kan ik ook echt niet op wachten. Ik moest eigenlijk telkens weer bij elke nieuwe single even wennen, maar nu kan ik ze allemaal waarderen en lijkt het een heel mooi en divers album te worden.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

Daar kan ik ook echt niet op wachten. Ik moest eigenlijk telkens weer bij elke nieuwe single even wennen, maar nu kan ik ze allemaal waarderen en lijkt het een heel mooi en divers album te worden.

Inderdaad, dat heb ik echt met elk nummer van Modest Mouse gehad. Heel tof

<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>

Ik heb het idee dat Kanye’s eigen platen alleen maar tegen vallen, terwijl dat heel gemakkelijk voorkomen zou kunnen worden. Die gast rapt supermatig(om het zachtjes uit te drukken) naar mijn mening, maar zijn productiekwaliteiten zijn regelmatig superinteressant. Hij moet gewoon platen gaan produceren en anderen laten rappen(á la Madlib).

Had hier even over heen gelezen. Ik ben het hier deels wel mee eens, hij moet het vooral van zijn productiecapaciteiten hebben. Maar daarmee blijven zijn albums wel geniaal. My beautiful dark twisted fantasy, the college dropout, graduation en (ook ja ondanks de autotune) 808's and heartbreak vind ik allemaal fantastisch.

<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>MRMantel wrote:</div>

Ik heb het idee dat Kanye’s eigen platen alleen maar tegen vallen, terwijl dat heel gemakkelijk voorkomen zou kunnen worden. Die gast rapt supermatig(om het zachtjes uit te drukken) naar mijn mening, maar zijn productiekwaliteiten zijn regelmatig superinteressant. Hij moet gewoon platen gaan produceren en anderen laten rappen(á la Madlib).

Had hier even over heen gelezen. Ik ben het hier deels wel mee eens, hij moet het vooral van zijn productiecapaciteiten hebben. Maar daarmee blijven zijn albums wel geniaal. My beautiful dark twisted fantasy, the college dropout, graduation en (ook ja ondanks de autotune) 808’s and heartbreak vind ik allemaal fantastisch.

Klopt, ik kon van met name My Beautiful Dark Twisted Fantasy maar zelfs incidenteel van Yeezus zeker genieten. Ik heb echter het idee dat zijn rapkunsten niet heel veel toevoegen. Voor mijn part blijft hij de teksten ook zelf schrijven, ik heb alleen het idee dat zoveel rappers het klusje beter op zouden knappen. Hetzelfde geldt voor de halve zang die hij er ooit doorheengooit. Het voegt voor mij niks toe(integendeel). Het zou bij mij respect afdwingen als hij dat inziet/erkent en op vocaal gebied een stapje terugdoet, maar dat blijft natuurlijk een mening :).

Had hier even over heen gelezen. Ik ben het hier deels wel mee eens, hij moet het vooral van zijn productiecapaciteiten hebben. Maar daarmee blijven zijn albums wel geniaal. My beautiful dark twisted fantasy, the college dropout, graduation en (ook ja ondanks de autotune) 808’s and heartbreak vind ik allemaal fantastisch.

Ook zijn volgende album lijkt weer meer dan oke te gaan worden!
Sluit me ook aan bij dit verhaaltje.

Nieuwe single van Modest Mouse is facking chill. Heb zin in dat album van ze en ik hoop ze nog op Werchter te zien.

Nieuwe single van Modest Mouse is facking chill. Heb zin in dat album van ze en ik hoop ze nog op Werchter te zien.

Ik heb het album vandaag alvast maar besteld :) nu wachten op een liveshow inderdaad (al doe ik dat al jaren)

Nieuwe single van een van mijn leukste BKS ontdekkingen van vorig jaar. En een nieuw album ergens in Juni. Ze doen ook nog een paar keer het voor programma van Sleater-Kinney, maar helaas dan weer net niet in Paradiso..

https://www.youtube.com/watch?v=6UvTPoDGzrY

JAAA, ook een van mijn favoriete BKS ontdekking. Ik was een beetje achterin blijven staan, maar was wel echt een fijn optreden. Ik heb 'Girls Like Us' nog regelmatig op staan

Eerste single van Suuns & Jerusalem in my heart. Ben benieuwd naar het album! (21 april). @Black Lies, heb jij dit op Le Guess Who gezien?
https://www.youtube.com/watch?v=MihgO9nZR0g

Neen, Suuns stond op een andere dag volgens mij. Maar dat is zeker een album om in de gaten te houden!

Users who are viewing this thread