Wat luister je nu?

233918.300.jpg

Blijft leuk.

Archive - Restriction (2015) Toch ook wel een van de betere platen van 2015. Al heeft ie hier weinig aandacht gehad

Archive – Restriction (2015) Toch ook wel een van de betere platen van 2015. Al heeft ie hier weinig aandacht gehad
Ik heb 'm wel eens opgezet, maar volgens mij nooit helemaal af geluisterd. Maar ik ga hem vast nog wel eens opzetten en kijken of het de moeite is om op Werchter te bekijken.

Follakzoid-III.jpg

Nu: Föllakzoid - III
Wat een fijne leaks deze week zeg.

Net Pond, nu ook Föllakzoid. Misschien iets dreigender dan II, maar weinig wat nou bijblijft ofzo. Niet iets wat ik vaak zou opzetten, maar denk dat dit wel bijzonder kan worden op BKS.

Net Pond, nu ook Föllakzoid. Misschien iets dreigender dan II, maar weinig wat nou bijblijft ofzo. Niet iets wat ik vaak zou opzetten, maar denk dat dit wel bijzonder kan worden op BKS.

Wat me het meeste bij blijft van Pond is dat het einde van Holding Out for You heel erg op November Rain lijkt.

<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>

Wat me het meeste bij blijft van Pond is dat het einde van Holding Out for You heel erg op November Rain lijkt.

Oh ik had het net over Föllakzoid. Ik vond Pond (ook) niet zo boeiend. Soms een beetje langdradig en vermoeiend eigenlijk, miste iets zoals Xanman.

http://noisey.vice.com/en_uk/blog/kanye-west-awesome-listen?utm_source=noiseytwitteruk
jezus, wat kut.

Westkust - Swirl is één van de beste tracks die ik dit jaar heb gehoord. Beetje Psych Rock ala Tame Impala. Kan niet wachten totdat hun album in april uitkomt.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Japandroids

Neje man, Tuurlijk niet!

Celebration Rock is een van mijn favoriete platen evah.

Echt een fijne plaat idd. Ik snap de vergelijking met de Cloud Nothings ook wel, maar kan nog niet helemaal eerlijk oordelen aangezien ik de Clouds 100000x heb geluisterd en Japandroids 2x.

Users who are viewing this thread