Wat luister je nu?

42305abc.jpg

Live album van Parquet Courts

John-Coffey-The-Great-News-300x276.jpg

John Coffey - The Great News. Eindelijk weer eens een écht goede, nieuwe band van Nederlandse bodem.

D'Angelo - Black Messiah
Niet eerder geluisterd omdat het niet echt mijn genre is, Voodoo kon ik niet zoveel mee. Nu toch maar een keer opgezet en dat had ik drie maanden eerder moeten doen. Heerlijk.

Wat vind iedereen hier van de nieuwe single?

Een hele fijne plaat, heel benieuwd naar dat hele album. Maar eerst eens de studio versie aanhoren komende week.

John Coffey – The Great News. Eindelijk weer eens een écht goede, nieuwe band van Nederlandse bodem.

Inderdaad een toffe band. Het hele album is boeide me, maar ik vond deze niet bovengemiddeld goed.
Maar met Romans heeft John Coffey op z'n vorige album een van de meest geniale nummers van Nederlandse bodem gemaakt. Wat is dat een dijk van een plaat.

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
Wat vind iedereen hier van de nieuwe single?

Een hele fijne plaat, heel benieuwd naar dat hele album. Maar eerst eens de studio versie aanhoren komende week.

Ik had verwacht dat die kut zou zijn, maar het is een heel fijn nummer. Inderdaad ook maar even wachten op de studioversie.

Die John Coffey plaat heb ik nu ook opgezet, heel lekker :D

Het zal vandaag voornamelijk deze zijn:
death-cab-for-cutie-kintsugi.jpg

Die is net als de nieuwe van The Prodigy vannacht geleakt.

Pff John, zo veel goede nieuwe albums in 1 week kan ik niet aan hoor. Ik denk dat ik er nog maar even mee wacht.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=hLZn0KpHbr4[/video]

Built To Spill levert altijd weer fijne platen/nummers

Pff John, zo veel goede nieuwe albums in 1 week kan ik niet aan hoor. Ik denk dat ik er nog maar even mee wacht.
Nee dat kan niet hoor. Wat als GY!BE ook nog met hun album komt binnen nu en een week? En ik zie nog een album stream van The Soft Moon voorbij komen, en Föllakzoid..

Godspeed komt 31 maart :p. Als ie leakt ga ik die ook nog niet luisteren.

Tevens:

http://www.youtube.com/watch?v=guUHZnbWoyo

Holy shit, The Prodigy en Sleaford Mods? En het klinkt nog teringlekker ook.

En? Hoe klinkt ie?
Zo op het eerste gehoor nog niet heel speciaal. Maar misschien heeft het nog wat tijd nodig.

Godspeed komt 31 maart :p. Als ie leakt ga ik die ook nog niet luisteren.
Nou, hij is as we speak bezig met downloaden :) Net als de nieuwe Hot Chip. Wat een fijne albums de laatste tijd zeg.
En idd ook een van de leukere nummers van het album, het is verder weer een typische beukplaat geworden van The Prodigy. Had ook niet anders verwacht.

Earl Sweatshirt - I don't like shit, i don't go outside
hmm kan hier weinig mee eigenlijk.

In Nederland staat hij niet op Spotify om een of andere reden.

Je kunt hem via het Pitchfork artikel streamen in Spotify, maar de geluidskwaliteit is ruk. Vanmiddag een eerste keer geluisterd. Ik kan niet zeggen dat ik enorm onder de indruk was, maar er zitten wel wat aardige tracks tussen.

477664.300.jpg

Hier te beluisteren: http://www.npr.org/2015/03/22/393583853/first-listen-death-cab-for-cutie-kintsugi

Users who are viewing this thread