Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
D'Angelo - Black Messiah
Niet eerder geluisterd omdat het niet echt mijn genre is, Voodoo kon ik niet zoveel mee. Nu toch maar een keer opgezet en dat had ik drie maanden eerder moeten doen. Heerlijk.
Inderdaad een toffe band. Het hele album is boeide me, maar ik vond deze niet bovengemiddeld goed.
Maar met Romans heeft John Coffey op z'n vorige album een van de meest geniale nummers van Nederlandse bodem gemaakt. Wat is dat een dijk van een plaat.
Nee dat kan niet hoor. Wat als GY!BE ook nog met hun album komt binnen nu en een week? En ik zie nog een album stream van The Soft Moon voorbij komen, en Föllakzoid..
Nou, hij is as we speak bezig met downloaden Net als de nieuwe Hot Chip. Wat een fijne albums de laatste tijd zeg.
En idd ook een van de leukere nummers van het album, het is verder weer een typische beukplaat geworden van The Prodigy. Had ook niet anders verwacht.
Je kunt hem via het Pitchfork artikel streamen in Spotify, maar de geluidskwaliteit is ruk. Vanmiddag een eerste keer geluisterd. Ik kan niet zeggen dat ik enorm onder de indruk was, maar er zitten wel wat aardige tracks tussen.