Wat luister je nu?

Zit al een paar dagen in een soort Michael Jackson vibe...
Zoveelste keer deze week, nu weer naar registratie van History tour 1996 in München kijken.
Blijft echt ongelofelijk die vent.
(Denk dat ik straks nog wat meer aanzet, eerste paar albums denk ik)

a3518755576_10.jpg

Godsakker, kan ook in het albums van 2015 topic.

Misschien niet de soort muziek die de meesten op dit forum luisteren, maar ik ben echt hooked on Too Many Zooz. Super lekker en; binnenkort in Nijmegen te checken!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Kt-GnSNwpJA[/video]

<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
Savages – Silence yourself

Topplaat, jij had ze ook op LGW gezien toch? Hoewel Words to the Blind ook fantastisch is, wil ik ze ook nog wel eens ‘echt’ zien.

Nope was te laat toen, maar ik heb Savages wel los gezien op BKS 2013. Wat een heel goed optreden was. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen dit jaar, er staan al wel een paar festival shows op de planning...

Sylvain Chaveau - Kogetsudai
Ik weet echt niet wat ik er van moet vinden. Op het moment klinkt het alsof er een stofzuiger aan staat en af en toe iemand iets zegt. Maar toch, het boeit me wel ofzo. Moeilijk te plaatsen.

https://soundcloud.com/sacredbones/blanck-mass-detritus
Zijproject van een van die gasten van Fuck Buttons. Maar die tweede helft van deze track had ook zo een nieuw nummer kunnen zijn van FB. Ben benieuwd naar de rest van het album. (En naar de show op BKS)

strand-of-oaks-heal.jpg

Wauw, deze plaat compleet gemist vorig jaar. Wat is dit een magistrale plaat. Deze week op repeat voor de late uurtjes.

Wauw, deze plaat compleet gemist vorig jaar. Wat is dit een magistrale plaat. Deze week op repeat voor de late uurtjes.
Heb die ook veel geluisterd de laatste tijd! Heel veel zin in op BKS.
Hoe vond je Blur?

Ja sowieso, wat een topplaat was dat. Ik zie hem altijd veel vergeleken worden met The War on Drugs, maar naar mijn mening heeft Strand of Oaks een veel beter album gemaakt. Heb ze vorig jaar al live gezien en dat was een geweldig optreden, zeker gaan zien als je de kans hebt.

Users who are viewing this thread