Wat luister je nu?

Btw Placebo gaat eindelijk alles op Spotify etc. zetten. Vandaag het eerste (en naar mijn mening beste) album 'Placebo'. Vanaf morgen steeds weer een ander album. Morgen komt dan wel weer het album waar hun beste nummer op staat 'Without You I'm Nothing'.

Ot; Nu even de hele discografie van Viet Cong geknald aangezien ik ze vanavond ga zien. Die EP van ze is ook best lekker.

Heeft er misschien nog iemand een leuke afspeellijst voor een skivakantie??

Ben er ook met eentje bezig voor onderweg in de auto en op de piste. voor mij is het dan een gedownloade spotify lijst. Waar ben jij mee bezig?

Btw Placebo gaat eindelijk alles op Spotify etc. zetten. Vandaag het eerste (en naar mijn mening beste) album ‘Placebo’. Vanaf morgen steeds weer een ander album. Morgen komt dan wel weer het album waar hun beste nummer op staat ‘Without You I’m Nothing’.

Ik ken placebo vooral van de 'hits' van vroeger, heb dus nooit losse albums aangehad.
Ben uiteraard dus wel blij dat Placebo ze eindelijk eens op spotify knalt. Maar vindt dit album eigenlijk best zwak tot nu toe. Buiten de liedjes die ik kende vind ik het nog niet zo veel.

Verder nu op Spotify.
Album van Jose Gonzalez
Album van Carl Barat & Jackhalls die van Libertines
Nieuwe nummers van Kendrick en Palma Violets

En een leuke EP van Little May die staan op BKS. klinkt een beetje als Mister & Mississipi en Youth.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Btw Placebo gaat eindelijk alles op Spotify etc. zetten. Vandaag het eerste (en naar mijn mening beste) album ‘Placebo’. Vanaf morgen steeds weer een ander album. Morgen komt dan wel weer het album waar hun beste nummer op staat ‘Without You I’m Nothing’.

Ik ken placebo vooral van de ‘hits’ van vroeger, heb dus nooit losse albums aangehad.
Ben uiteraard dus wel blij dat Placebo ze eindelijk eens op spotify knalt. Maar vindt dit album eigenlijk best zwak tot nu toe. Buiten de liedjes die ik kende vind ik het nog niet zo veel.

Snap ik wel. Niet veel mensen zouden Placebo's debuutalbum in top-3 van hun albums plaatsen. Ik vind het alleen echt een geweldige stijl, bijna helemaal gemaakt met enkel bas, drums en 1 gitaar. Ondanks dat klinken nummers zoals Bruise Pristine, Bionic, 36 Degrees en Nancy Boy toch heel compleet.

1. Placebo
2. Sleeping With Ghosts
2. Meds / Black Market Music

Zoiets zou ik zeggen. Persoonlijk dan. Hun laatste twee albums zijn wel oke ofso maar niet echt heel goed meer.

Ik ben zo erg fan van het laatste album van placebo. Maargoed, ik ben dan ook geen diehard placebo fan, die vinden dat album 10x niks heb ik het gevoel

Ik ben zo erg fan van het laatste album van placebo. Maargoed, ik ben dan ook geen diehard placebo fan, die vinden dat album 10x niks heb ik het gevoel

hier sluit ik me volledig bij aan. Er staan wat mij betreft een paar uitstekende nummers op LLL, maar vooral Bosco vind ik heel vet

sauna.jpg

Wow, net Mount Eerie - Sauna geluisterd. Dit is echt een van de betere albums van 2015 tot nu toe!

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>

hier sluit ik me volledig bij aan. Er staan wat mij betreft een paar uitstekende nummers op LLL, maar vooral Bosco vind ik heel vet

Ben eigenlijk ook bij LLL begonnen, dat vond ik eerst ook wel vet. Het is echt niet dat fans het 10x niks vinden, maar wel minder dan pre-OMWF era. Als ik LLL dan naast SWG leg is het gewoon wel een stuk minder.

Alleen als je LLL vet vindt moet je eigenlijk ook gewoon wel de rest checken. Battle for the Sun is een beetje ongeveer hetzelfde dus vind je dan ook wel vet. Alles daarvoor is gewoon iets alternatiever en minder normaal.

Btw die Mount Eerie check ik ook wel even binnenkort. Experimental folk, dat kan niet echt fout gaan.

The Prodigy - Wild Frontier.

Wat een heerlijke opzwepende track. Totaal niet verwacht aangezien Liam zei dat het nieuwe album "Dark" en "violent" zou zijn.
Nasty was het hele Invaders Must Die album door de blender en alstublieft.
The Day Is My enemy was inderdaad dark en violent, army..
Wild Frontier heeft een Experience meets Fat Of The Land vibe, heerlijk. OldSkool Breakbeat, 8bit geluidjes, melodieus, opzwepende lyrics..
Misschien iets te radio vriendelijk, maar ach, het zijn mijn helden :)

[video]https://www.youtube.com/watch?v=GVV06jTYjeY[/video]

[video]https://www.youtube.com/watch?v=uxTH8GZ4PC4[/video]

Lijkt een erg fijn album te gaan worden :)

Black sun was inderdaad een stuk beter, maar ook dit ligt wel weer lekker in het gehoor :D
ik kijk zeker naar die release uit

Zat toevallig ook net nog Godspeed te luisteren. Wordt echt top live, wat een band zeg.

Ik dacht Jeroen die gaat zich lekker even verdiepen in de Pinkpop line-up.

Jazeker Wessel, dat klopt helemaal! Was er alleen snel klaar mee ^^. Ben jij nog wel lekker de hippe acts van Pinkpop aan het checkun??? Ik zou vooral Avicii en Pharrell Williams aanraden !!

Jazeker Wessel, dat klopt helemaal! Was er alleen snel klaar mee ^^. Ben jij nog wel lekker de hippe acts van Pinkpop aan het checkun??? Ik zou vooral Avicii en Pharrell Williams aanraden !!

Nog nooit van gehoord, bedankt voor de tip.

Nog nooit van gehoord, bedankt voor de tip.

gelukkig hebbe ze ook veel alternatiefs! superveel zin in de wombats, george ezra en sam smith!

Users who are viewing this thread