In het kader van "waar haal je het gore lef vandaan". Ik ben dus ook een van de gedupeerde van het
ChillVille debacle. Nu heb ik me er maar eigenlijk bij neergelegd dat ik mijn geld kwijt ben en dat je gewoon opgelicht bent. Maar dan zit er opeens plots de volgende mail gisteren in mijn mailbox:
"
Lieve Reggae Family,
We willen jullie vandaag persoonlijk een update geven.
Er is in de afgelopen periode veel onduidelijkheid geweest omtrent Chillville, desondanks hebben we keihard gewerkt aan oplossingen die recht doen aan jullie steun, liefde en geduld.
Ons reggae-hart en de boodschap die we altijd hebben willen uitdragen – liefde, eenheid en
irie vibes – zijn daarbij leidend geweest. Daarom zijn we achter de schermen blijven zoeken naar een manier om jullie tóch die echte reggae-ervaring te geven. En het is ons gelukt.
We zijn ontzettend blij en dankbaar dat we samen met
Sun Splash Reggae Festival in Den Haag een bijzondere mogelijkheid hebben kunnen realiseren.
Als tickethouder krijgen jullie de kans om tegen een kleine bijbetaling van €15 alsnog te genieten van een volwaardig reggae-festival met o.a. Alpha Blondy en vele anderen.
Waarom die €15?
Sun Splash-tickets liggen qua prijs hoger dan de oorspronkelijke Chillville-tickets. Deze extra bijdrage is puur bedoeld om het verschil in ticketkosten te dekken.
De opbrengst gaat naar Sun Splash, die – zonder enige verplichting – hun hart en podium openstellen voor jullie.
Sun Splash is een zelfstandige organisatie en geen onderdeel van Chillville, maar tonen ware
one love in actie. Dat verdient diepe waardering.
Let op: dit aanbod is een oplossing die
vanuit Chillville tot stand is gekomen.
Ben je als tickethouder niet geïnteresseerd in deze mogelijkheid, dan kun je niet bij Sun Splash terecht. Dit is een gebaar van hun kant, puur uit liefde voor reggae en de community.
We willen Sun Splash dan ook met heel ons hart bedanken voor hun begrip, openheid en liefde in deze moeilijke tijden. Zij geven jullie iets wat wij helaas niet meer konden bieden: een unieke plek om te dansen, het leven te vieren en samen te zijn.
Onze intentie is altijd liefde geweest.
En dat willen we alsnog laten voelen.
Via de knop hieronder kun je het formulier invullen en aangeven of je gebruik wilt maken van dit aanbod. Je hebt tot woensdag 9 Juli 12.00 om het aan te geven. Je ontvangt dan een unieke link om tickets voor Sun Splash Reggae Festival te bemachtigen. Houd je inbox in de gaten.
Met liefde,
Team Chillville
One Love "
Echt waar, hoe halen ze het in hun knikker om dit nog naar buiten durven te sturen. Bizar!