Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2025

Revolution Calling boekt Trapped Under Ice voor hun pre show de dag voor het daadwerkelijke festival. Wat een vette boeking, meteen een ticket gehaald.

Bekijk bijlage 14793

Voor het festival zelf werd vorige week ook nog o.a.  Hatebreed toegevoegd met een exclusieve set van hun eerste twee albums.

Bekijk bijlage 14794
Oh wow gag en liar dat maakt die preshow dag een stuk interessanter dan de main festival

• Leuk
Waarderingen: Nelios en Fluxion
Revolution Calling boekt Trapped Under Ice voor hun pre show de dag voor het daadwerkelijke festival. Wat een vette boeking, meteen een ticket gehaald.

Bekijk bijlage 14793

Voor het festival zelf werd vorige week ook nog o.a.  Hatebreed toegevoegd met een exclusieve set van hun eerste twee albums.

Bekijk bijlage 14794
En ook Liar op de vrijdag zie ik! Toevallig recent een beetje de H8000 scene ingedoken en vond Liar daar wel een van de meest interessante bands van, dus dit is samen met Trapped Under Ice wel heel tof. Ga hier denk ik wel proberen bij te zijn.

• Leuk
Waarderingen: residentalien
En ook Liar op de vrijdag zie ik! Toevallig recent een beetje de H8000 scene ingedoken en vond Liar daar wel een van de meest interessante bands van, dus dit is samen met Trapped Under Ice wel heel tof. Ga hier denk ik wel proberen bij te zijn.
Er is nog een show een aantal weken voor deze show in die regio met Congress, Invictus, regression en listed dus daar komt mogelijk ook nog wat van bij voor de vrijdag. Zal allemaal tof wezen

• On fire
Waarderingen: Mark's Kal
Er is nog een show een aantal weken voor deze show in die regio met Congress, Invictus, regression en listed dus daar komt mogelijk ook nog wat van bij voor de vrijdag. Zal allemaal tof wezen
Oh damn, dat zou tof zijn inderdaad! Invictus en Listed ken ik (nog) niet, maar Congress en Regression vond ik ook heel nice.

Zijn er nog mensen die tickets zoeken voor Wilde Weide Festival? Hoor net dat ik gewonnen heb bij een winactie en max 4 gastenlijst kaarten krijg, maar heb zelf inmiddels al DTRH staan dat weekend. Moet nog even uitzoeken hoe ik ze op iemands naam kan zetten, maar mocht ik hier iemand blij mee kunnen maken voor een leuk bedrag dan hoor ik het graag.

Bekijk bijlage 14793

Bekijk bijlage 14794
zag dit nog over de preshow
Tickets for the 𝗥𝗲𝘃𝗼𝗹𝘂𝘁𝗶𝗼𝗻 𝗖𝗮𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗣𝗿𝗲𝘀𝗵𝗼𝘄 are on sale now! More than 70% of the Preshow tickets is already sold, so you better wake up and hit that button! We are going to fill this Friday night with 𝗮𝘄𝗲𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗯𝗮𝗻𝗱𝘀 𝗮𝗻𝗱 𝗲𝘅𝗰𝗹𝘂𝘀𝗶𝘃𝗲 𝘀𝗲𝘁𝘀, this is our 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹 𝟱 𝘆𝗲𝗮𝗿 𝗕𝗶𝗿𝘁𝗵𝗱𝗮𝘆 𝗣𝗮𝗿𝘁𝘆!
dus tickets gaan snel, maar zelf een gehaald omdat ik Trapped live altijd feest is/was, liar toch wel een van mijn favorieten van de h8000 is en gag gewoon geweldig is(eerste EU show sinds 2017 ook, was erg tof toen). Er is ook aangekondigd dat het de vrijdag avond de bands zijn, komt mooi uit met werk, en dat vanaf de namiddag de Freebird Tattoo Collective al open is.

Godflesh Live, holy shit haha
Had ik helemaal overheen gelezen, dat zal dan in The Pit zijn waarschijnlijk. Programmeurs Blawan en Pariah waren vorig jaar naar verluidt in onderhandeling met Fontaines D.C. voor die stage. In 2022 was dat gewoon non-stop harde techno (wat heel passend was op die plek) en per 2023 is besloten dat die stage alles mag zijn wat hard, heftig of hectisch is, zolang het maar géén reguliere techno is.

Laatst bewerkt:
Als je met de auto komt, waar kan je het beste parkeren in Tilburg aan een goedkope dagprijs als je Spoorpark Live Tilburg festival wilt bijwonen ZATERDAG 28 juni.
Ik kom aan rond 14h met eerste band die ik wil zien Ilse De Lange om 15h.
Is parkeergarage de Knegtel een optie? Kwartier stappen tot festival en een dagprijs van 12 euro. Andere goedkope en nabije opties?
Ik las ergens dat na 14h zaterdag parkeren op de straat gratis zou zijn. Is dat een optie?

Laatst bewerkt:
Als je met de auto komt, waar kan je het beste parkeren in Tilburg aan een goedkope dagprijs als je Spoorpark Live Tilburg festival wilt bijwonen ZATERDAG 28 juni.
Is parkeergarage de Knegtel een optie? Kwartier stappen tot festival en een dagprijs van 12 euro. Andere goedkope en nabije opties?
Ik las ergens dat na 14h zaterdag parkeren op de straat gratis zou zijn. Is dat een optie?
Je hebt op 10 min lopen, aan de westkant van de ringbaan, gewoon een gratis parkeerzone. Ik zet daar weleens mijn auto neer voor werk.

Hier heb je een overzicht van alle parkeerzones in Tilburg. Het Spoorpark ligt helemaal links in het midden van de kaart. De ingang is ook aan de westkant van het park (dus richting de gratis zone). Aan de overkant van de Ringbaan West is het parkeren grotendeels gratis.

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
  • Leuk
Waarderingen: teunajax
In het kader van "waar haal je het gore lef vandaan". Ik ben dus ook een van de gedupeerde van het ChillVille debacle. Nu heb ik me er maar eigenlijk bij neergelegd dat ik mijn geld kwijt ben en dat je gewoon opgelicht bent. Maar dan zit er opeens plots de volgende mail gisteren in mijn mailbox:

"Lieve Reggae Family,

We willen jullie vandaag persoonlijk een update geven.

Er is in de afgelopen periode veel onduidelijkheid geweest omtrent Chillville, desondanks hebben we keihard gewerkt aan oplossingen die recht doen aan jullie steun, liefde en geduld.

Ons reggae-hart en de boodschap die we altijd hebben willen uitdragen – liefde, eenheid en irie vibes – zijn daarbij leidend geweest. Daarom zijn we achter de schermen blijven zoeken naar een manier om jullie tóch die echte reggae-ervaring te geven. En het is ons gelukt.
We zijn ontzettend blij en dankbaar dat we samen met Sun Splash Reggae Festival in Den Haag een bijzondere mogelijkheid hebben kunnen realiseren.

Als tickethouder krijgen jullie de kans om tegen een kleine bijbetaling van €15 alsnog te genieten van een volwaardig reggae-festival met o.a. Alpha Blondy en vele anderen.

Waarom die €15?
Sun Splash-tickets liggen qua prijs hoger dan de oorspronkelijke Chillville-tickets. Deze extra bijdrage is puur bedoeld om het verschil in ticketkosten te dekken.

De opbrengst gaat naar Sun Splash, die – zonder enige verplichting – hun hart en podium openstellen voor jullie.

Sun Splash is een zelfstandige organisatie en geen onderdeel van Chillville, maar tonen ware one love in actie. Dat verdient diepe waardering.
Let op: dit aanbod is een oplossing die vanuit Chillville tot stand is gekomen. Ben je als tickethouder niet geïnteresseerd in deze mogelijkheid, dan kun je niet bij Sun Splash terecht. Dit is een gebaar van hun kant, puur uit liefde voor reggae en de community.

We willen Sun Splash dan ook met heel ons hart bedanken voor hun begrip, openheid en liefde in deze moeilijke tijden. Zij geven jullie iets wat wij helaas niet meer konden bieden: een unieke plek om te dansen, het leven te vieren en samen te zijn.

Onze intentie is altijd liefde geweest.
En dat willen we alsnog laten voelen.

Via de knop hieronder kun je het formulier invullen en aangeven of je gebruik wilt maken van dit aanbod. Je hebt tot woensdag 9 Juli 12.00 om het aan te geven. Je ontvangt dan een unieke link om tickets voor Sun Splash Reggae Festival te bemachtigen. Houd je inbox in de gaten.

Met liefde,
Team Chillville
One Love "

Echt waar, hoe halen ze het in hun knikker om dit nog naar buiten durven te sturen. Bizar!

Users who are viewing this thread