Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2025

Denk al met al gewoon een matige line-up en een onaantrekkelijke locatie (indoor). Zo groot is de markt voor metalfestivals inderdaad niet, zo hebben we al bij eerdere pogingen kunnen constateren. Sowieso gaan er jaarlijks al tienduizenden Nederlandse metalheads naar Graspop, dus dat is gewoon een flinke concurrent. En dan hebben we in eigen land festivals als Jera on Air, Into the Grave en Dynamo, die dit jaar alle drie imo een veel betere line-up hebben dan TRC had. Tel daar de onaantrekkelijkheid van een indoorfestival in de zomer en de magere, omslachtige overnachtingsmogelijkheden bij op en ik snap het wel dat die kaartverkoop niet goed genoeg liep.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Denk al met al gewoon een matige line-up en een onaantrekkelijke locatie (indoor). Zo groot is de markt voor metalfestivals inderdaad niet, zo hebben we al bij eerdere pogingen kunnen constateren. Sowieso gaan er jaarlijks al tienduizenden Nederlandse metalheads naar Graspop, dus dat is gewoon een flinke concurrent. En dan hebben we in eigen land festivals als Jera on Air, Into the Grave en Dynamo, die dit jaar alle drie imo een veel betere line-up hebben dan TRC had. Tel daar de onaantrekkelijkheid van een indoorfestival in de zomer en de magere, omslachtige overnachtingsmogelijkheden bij op en ik snap het wel dat die kaartverkoop niet goed genoeg liep.
In vind concept van indoors festival juist wel leuk. Op die manier heb je opties buiten het warmte seizoen.

en wat bestreft vestrock: je kan een ticket kopen voor de vr en za en dan heb je een prima festival.
vooor 20 euro meer kun je ook de zondag gaan maardat hoeft dus niet, vind ik n prima oplossing

• Leuk
Waarderingen: Nelios
RockIt maakt de eerste namen bekend. Ja, traditioneel vet weer! Erg blij met Hiromi's Sonicwonder, had niet gedacht dat ze dat aandurfden ondanks dat ze in de buurt was. Arooj Aftab met het Metropole is ook een vette boeking. Undercard zit ook al mooi in elkaar.

Dordrecht Metal Fest maakt de volgende naam bekend: Ghazghkull.

De eerste naam voor Rock ‘n Ramps in Vlaardingen is de Canadese skatepunkband GOB (26 juli).

• Leuk
Waarderingen: fortress_muziek
Denk dat mensen ook echt keuzes aan t maken zijn. Waar mensen 5 jaar terug nog meerdere meerdaagse festivals pakten, doen ze er nu nog maar 1
Het is, naast alle andere vaste lasten, voortaan echt een flinke klap geld. Ik maak zelf ook echt keuzes.

Users who are viewing this thread