Die vrijdag vergeleken met de rest is.... apart. Wel knap geboekt zo.
Hele dope groep bands verder. Groezrock vibes.
Die vrijdag vergeleken met de rest is.... apart. Wel knap geboekt zo.
Ja normaal plande ze ze 'rap' ook meer tussendoor de hardcore bands. Volgens mij ook iets van de afgelopen jaren. Begreep dat Denzel Curry in 't verleden wel erg goed werkte, wat me ook niet verbaasd eigenlijk.Die vrijdag vergeleken met de rest is.... apart. Wel knap geboekt zo.
Hele dope groep bands verder. Groezrock vibes.
Donderdag 8 augustus: Queens of the Stone Age, PJ Harvey, Big Thief, The Smile, Loyle Carner, Yaya Bey en Tkoy Maidza.
Vrijdag 9 augustus: Fred again.., Pulp, Sampha, Slowdive, L'Impératice en Allvays.
Zaterdag 10 augustus: The National, J Hus, Kenya Grace en Benjamin Ingrosso.
Woensdag 7 augustus: Pulp, PJ Harvey, Cezinando, The Kills, Yoguttene, Nia Archives, Bala Desejo, SHERELLE (DJ-sett), Nabihah Iqbal en Gjenfødt Kultur.
Donderdag 8 augustus: The National, André 3000, RAYE, Slowdive, Overmono, Joy Orbison (DJ-sett), Alvvays, Holly Humberstone, yunè pinku, English Teacher en Andreas Røysum Ensemble.
Vrijdag 9 augustus: Queens of the Stone Age, The Smile, Astrid S, Arca, Big Thief, Delara, Loyle Carner, Olof Dreijer & Diva Cruz, Kaja Gunnufsen, Julie Christmas, Brutus en Wednesday.
Zaterdag 10 augustus: Gabrielle, Veronica Maggio, Sivert Høyem, Euroboys, Fay Wildhagen, IDLES, Sampha, Skatebård (DJ-sett), Blondshell, Yard Act, Yaya Bey en Yussef Dayes.
Nog niet op een dag: Ella Marie, Hammok, Kristi Brud, Oscar Blesson, Orions Belte en Swank Mami.
Øyafestivalen (NO), insane.Way Out West (SE) heeft de dagindeling bekendgemaakt! Dagtickets gaan a.s. om 9.00 in de verkoop en er komen uiteraard nog wat acts bij.
Malakoff (NO) heeft Victoria Nadine en Gangar bekendgemaakt!
Øyafestivalen (NO) heeft English Teacher en Slowdive bekendgemaakt voor donderdag 8 augustus (dag van The National en André 3000)! Brutus komt erbij op vrijdag 9 augustus (Queens of the Stone Age)! En dat brengt ons bij de volgende dagindeling tot nu toe (misschien dat er nog wat mist):
Buktafestivalen (NO) heeft The Cardigans als haedliner aangekondigd!
Desertfest Berlin (DE) heeft de dagindeling bekendgemaakt en dagtickets zijn dan ook in de verkoop.
NEON Festival (NO) heeft Roc Boyz, Kakkmaddafakka, Miriam Bryant, Bolaget en Golfklubb toegevoegd!
Louder Than Life (VS) heeft de line-up aangekondigd. Uiteraard een paar opvallende namen.
Firenze Rocks (IT) heeft Avenged Sevenfold aangekondigd voor 13 juni. Die voegen zich dus bij TOOL. Die hebben in ieder geval geen haast om aan te kondigen.
Tromsø Jazzfestival (NO) heeft de eerste drie namen aangekondigd: Timbuktu & Masaka Trio (11 augustus), Veslemøy Narvesen (8 augustus) en Maridalen (9 augustus).
High Sierra Music Festival (VS) heeft namen aangekondigd.
Yöväen Musiikkijuhlat (FI) heeft de eerste namen aangekondigd. Ja, we vinden ze uit de krochten van het Internet.
Asleep at the wheel. Die heb ik voor een jaar of 5 terug nog gezien en vond ze toen al heel oud. Dat ze nog steeds optreden joh
Met pensioen gaan is ook maar zo saai... En ze staan zelfs in Paradiso.Asleep at the wheel. Die heb ik voor een jaar of 5 terug nog gezien en vond ze toen al heel oud. Dat ze nog steeds optreden joh
Reload Festival (DE) heeft elf namen toegevoegd en daarmee is de line-up compleet!Barry Can't Swim en één show van Markus Krunegård komen erbij op 9 augustus (dag van fred again.. en Pulp).
De rest op 10 augustus (dag van The National).
BOOOM!!Diese 11 Bands komplettieren unser Line Up für 2024:
Heaven Shall Burn, Phil Campbell and the Bastard Sons, Nasty, Butcher Babies, Massendefekt, Unprocessed, Sylosis, As Everything Unfolds, Bodysnatcher, ANKOR und Anchors & Hearts.
Baroness / Scaler / IMPERIAL TRIUMPHANT / Blood Command / URNE / MSPAINT / Silver Moth / Orchards / Teeth Of The Sea / itoldyouiwouldeatyou / Richard Knox / A-Sun Amissa / Gloom Index / Nailbreaker / The Sad Season / SENECA / unpeople / Benefits / Cahill Costello / i Häxa / Yard / FORT / Thank / Thot.
Oya moet echt even normaal gaan doen. Op deze manier gaat het volgend jaar zomer sowieso Noorwegen worden.Ik doe 'm toch maar in twee delen, aangezien ie niet alle afbeeldingen pakt. Hopelijk nu wel...
Øyafestivalen (NO) zit wederom niet stil. Dat zijn vier nieuwe namen voor 7 augustus (dag van Pulp en PJ Harvey). Tuurlijk, slinger Denzel er nog even uit.
Oslo Jazz Festival (NO) (er zijn altijd geïnterseerden) heeft Maria Kannegaard Trio, Alexander Abreu & Havana D´Primera, Ola Kvernberg & Kristiansand Symfoniorkest (Symfonieorkest), Irreversible Entanglements! Blijft een stadsfestival, dus die zie jer ergens tussen 11 en 17 augustus in een locatie in Oslo.
A Colossal Weekend (DK) heeft Afsky, Konvent, Kairon; IRSE!, Kollapse, Offermose, Halvcirkel en Lisen Pousette performing SPIRIT/US aangekondigd als laatste aankondigingen. Lekker hoor! Afsky en Halvcirkel zijn Artist in Residence. Ook is de dagindeling bekend. Ook wel jaloers op deze line-up! Dat brengt de line-up op het volgende.
Deserfest Oslo (NO) heeft recentelijk ook de programmering afgerond. Dagindeling is hiermee ook bekend.
Playtime Festival in Mongolië (ja, daar is ie weer!) heeft het eerste gedeelte van de line-up gedeeld. Ken uiteraard weer geen zak, maar dit blijft toch wel een festival waar ik heen zou willen gaan. Deafheaven en Elephant Gym zijn wel cool en uiteraard ook Temujin. Beetje verering van de geschiedenis kennen ze daar nog wel
Sommo Festival (CA) deelt de line-up voor de Main Stage.
Resurrection Fest (ES) heeft ook wat namen toegevoegd en de dagindeling bekendgemaakt. Hiermee is de line-up compleet. Delain speelt hoog...
Ik word best blij van de combo MIA plus Refused hoor!Rosendal heeft eerder Massive Attack aangekondigd, maar verder is het niet best zeg....
Bekijk bijlage 8293
Vind het eigenlijk ook wel netjes en The Cardigans is ook gewoon logisch op die plek als Zweeds product. Met Grace Jones eronder staat daar ook echt wel wat.Ik word best blij van de combo MIA plus Refused hoor!