ArcTanGent-updateje...
Enslaved, Earthtone9, Agent Fresco, Talons en Thank You Scientist komen niet meer. Eigenlijk alles behalve Talons kon ik niet missen, dus da's jammer. Scalping, Famyne, Outlander, Sergeant Thunderhoof, Cryptic Shift en Ogives Big Band zijn daarentegen aan de line-up toegevoegd.
Verder rollen ze de blokkenschema's uit (gisteren woensdag, vandaag donderdag en zo door t/m de zaterdag waarschijnlijk). Wel gek dat ze dat niet met tijden doen, dus ik heb geen idee hoe alles in elkaar steekt. Volgens mij moet je alles van onder naar boven lezen.
Dat betekent ook dat je donderdag (volgens mij) begint met Bonnacons of Doom op de Main en doorgaat tot Cult of Luna. Alleen de tweede afbeelding begin je dan dus weer onderaan. Lekker duidelijk allemaal.
Clashes zijn er in ieder geval alweer. Dvne en Bear, Blodet en worriedaboutsatan, Puppy en Coldbones, Intronaut en Imperial Triumphant, Pertubator en Outlander, Alcest en Bossk (maar omdat ik die beide al heb gezien/ga zien, misschien wel leuk om voor Nathalie Evans te gaan), Amenra en Boss Keloid, Maybeshewill en Mclusky, Achteraf een slecht festival om mee te pakken, want die vrijdag en zaterdag zullen vast evenveel clashes hebben.