Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na een uitermate grondige afweging van alle argumenten, voors en tegens, overdenkingen en overpeinzingen, stem ik dat we voor één keertje van ons geloof afstappen en links vooraan gaan staan.
Nile Rodgers & Chic headliner op het vernieuwde Marktrock Leuven, olv van de zusjes Kerkhofs. Meteen ook extra dag aangekondigd op vrijdag 22 augustus met Clouseau! Verder Faisal, Sylvie Kreusch, S10 en Brihang op de zaterdag line-up.
Nile Rodgers & Chic headliner op het vernieuwde Marktrock Leuven, olv van de zusjes Kerkhofs. Meteen ook extra dag aangekondigd op vrijdag 22 augustus met Clouseau! Verder Faisal, Sylvie Kreusch, S10 en Brihang op de zaterdag line-up.
Triestig vind ik enkel de ticketverkoop vanmorgen, veel te lange wachtrijen online. En geen enkele informatie elders hoeveel een ticket gaat kosten vrijdag of zaterdag. De line-up vind ik goed voor een stadsfestival.
Triestig vind ik enkel de ticketverkoop vanmorgen, veel te lange wachtrijen online. En geen enkele informatie elders hoeveel een ticket gaat kosten vrijdag of zaterdag. De line-up vind ik goed voor een stadsfestival.
Toch nog ticketprijzen gevonden op hun website: 59 euro voor een dagticket (all in) of 99 euro voor COMBI TICKET vrijdag en zaterdag. Zeker niet te duur voor wat je krijgt.
Voor een doorstart niet verwonderlijk dat ze op redelijk voorzichtig spelen.
Grote internationale kleppers, zoals vroeger, is misschien net iets te riskant.
Maar als ze op die zaterdag nog een extra internationale B of C artiest krijgen, lijkt het mij zeker oké.
Sólstafir annuleert hun tour en daarmee dus ook hun optreden op Dunk! Dunk! komt over een paar dagen met een vervanger. Ze hebben trouwens ook laatst een extra aankondiging gedaan.
Afro-latino festival maakt minstens drie namen bekend met name SHEILA E (ex-drumster van Prince en uitvoerster van een paar Prince-hits a love bizarre, a glamourous life), Aloe Black (uitstekende soul stem) en SHAGGY (mr Boumbastique) onlangs te zien in Night of the Proms. Heeft iemand een link naar wie welke dag optreedt op dit festival (op de website en facebook zie ik geen verdere info)?
Afro-latino festival maakt minstens drie namen bekend met name SHEILA E (ex-drumster van Prince en uitvoerster van een paar Prince-hits a love bizarre, a glamourous life), Aloe Black (uitstekende soul stem) en SHAGGY (mr Boumbastique) onlangs te zien in Night of the Proms. Heeft iemand een link naar wie welke dag optreedt op dit festival (op de website en facebook zie ik geen verdere info)?