Verzameltopic overige Belgische festivals 2023

"Nieuw op vrijdag 1 september zijn: Pendulum (dj-set), Miles Kane, Venbee, Caity Baser, Pommelien Thijs, Meau, Bente en Omdat Het Kan & Average Rob. Circa Waves, Mayorga, Sevn Alias & Cho worden toegevoegd aan het programma op zaterdag 2 september.

Opgelet! Weekend- en zaterdagtickets voor onze 32ste editie zijn uitverkocht."

Nogmaals Circa Waves proberen haha
3e keer goede keer
Die hebben toch weer een goede line up voor die prijs

• Leuk
Waarderingen: slyke
Het valt me nu maar op dat Tomorrowland hier op het forum eigenlijk zo goed als niet besproken wordt.
Het is voor mij persoonlijk niet mijn ding, maar ergens dacht ik altijd dat de Tomorrowlanders wel ergens actief waren in één of ander subforum.
Maar niet dus... 😃

Het valt me nu maar op dat Tomorrowland hier op het forum eigenlijk zo goed als niet besproken wordt.
Het is voor mij persoonlijk niet mijn ding, maar ergens dacht ik altijd dat de Tomorrowlanders wel ergens actief waren in één of ander subforum.
Maar niet dus... 😃
Instagram.

Volgens mij is een kaartje naar EuroDisney goedkoper en zie je ook een mooi kasteel.

Volgens mij is een kaartje naar EuroDisney goedkoper en zie je ook een mooi kasteel.
Geen kasteel op steroïden.
Misschien enkel Sneeuwwitje op steroïden, maar geen kasteel!

Geen kasteel op steroïden.
Misschien enkel Sneeuwwitje op steroïden, maar geen kasteel!
Ik denk vooral mannen op steroïden op TML.

En drugs, DRUUUUGGGSSS.

Behalve mijn kleine, want das ne brave.

• Leuk
Waarderingen: TNFke, Joris en Joe
Absolutely Free Festival heeft ook z'n timetables gedeeld. Twee dagen present in Genk!

Desertfest Antwerp heeft ook weer namen aangekondigd en hiermee is de line-up compleet. REZN komt niet meer, want die hebben hun tour geannuleerd.
ENSLAVED - QUICKSAND - KID CONGO AND THE PINK MONKEY BIRDS - KHAN - BLACK MIRRORS - LA MUERTE - FIRE DOWN BELOW - BUSHFIRE - RED SUN ATACAMA - IRON JINN - ASTODAN - WITCH PISS
361650858_592774166343966_1261854801548421333_n.jpg

Users who are viewing this thread