Verzameltopic overige Belgische festivals 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.497
10.532
Dat is ook niet eerlijk. Opeens met The Ocean en Monkey3 komen :(
Helemaal mee eens. Smerig gewoon. Cult of Luna, The Ocean, Monkey3, King Buffalo, This Will Destroy You, The Vintage Caravan, Year of No Light, Nebula, Dopelord, Siena Root en Ruff Majik: gadverdamme. Echt knap weer dat ze zoiets weten neer te zetten!

Nog wel een beetje aan het balen dat ze Monkey3 in 2020 uiteindelijk niet doorging. Gelukkig wel later goedgemaakt op Alcatraz en Hellfest, maar laat ze maar terugkomen naar Nederland!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.508
4.340
Helemaal mee eens. Smerig gewoon. Cult of Luna, The Ocean, Monkey3, King Buffalo, This Will Destroy You, The Vintage Caravan, Year of No Light, Nebula, Dopelord, Siena Root en Ruff Majik: gadverdamme. Echt knap weer dat ze zoiets weten neer te zetten!

Nog wel een beetje aan het balen dat ze Monkey3 in 2020 uiteindelijk niet doorging. Gelukkig wel later goedgemaakt op Alcatraz en Hellfest, maar laat ze maar terugkomen naar Nederland!
Wat een goede line up, zonde dat het ik het najaar is, anders had ik nu meteen tickets gekocht
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.211
3.755
Shellac is wel echt een erg vette boeking. Best exclusief ook, want die zijn niet zo vaak op tour.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.140
1.565
Ondertussen is Cactus quasi aan het uitverkopen, ik vind dat toch straf.

DIe vrijdag die het eerst uitverkocht is toch echt wel een feestje. Goldband - Charlotte en Bolis - Goose - Arsenal

Dat is echt wel een recept voor een stevig avondje dansen en hits met vier sterke livebands.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.497
10.532
Tijdschema van Live Is Live is bekend! Een uur Grace Jones? Kan die niet meer aan, want dat lijkt me toch aan de korte kant?
349320899_633051955056536_1966952449399997065_n.jpg
349139371_146781248388299_2428845486151526530_n.jpg
 

HansD

Playlistbediener
25 jun 2022
22
100
Gegroet! Iemand naar Extrema en/of CORE dit weekend? Ik heb ze allebei toegevoegd aan dit web appje dat ik gemaakt heb: https://www.festivalradar.io.

Ik heb daar vorig jaar al eens over gepost. (Hopelijk is dat ok) Het is een zeer low-tech manier om je locatie te sturen naar (zatte) vrienden, want ik was het beu om honderden berichten te typen. Ik ben het nu verder aan het uitwerken naar een volwaardige festivalapp, maar deze zomer zal het nog via de webversie moeten.

Aanvragen welkom! Als je dat nuttig lijkt op een andere festival, laat maar weten en dan voeg ik het toe.

IMG_C849157E0CF3-1.jpeg
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.287
5.662
Gegroet! Iemand naar Extrema en/of CORE dit weekend? Ik heb ze allebei toegevoegd aan dit web appje dat ik gemaakt heb: https://www.festivalradar.io.

Ik heb daar vorig jaar al eens over gepost. (Hopelijk is dat ok) Het is een zeer low-tech manier om je locatie te sturen naar (zatte) vrienden, want ik was het beu om honderden berichten te typen. Ik ben het nu verder aan het uitwerken naar een volwaardige festivalapp, maar deze zomer zal het nog via de webversie moeten.

Aanvragen welkom! Als je dat nuttig lijkt op een andere festival, laat maar weten en dan voeg ik het toe.

Bekijk bijlage 5044
Tof! Ik zie dat Graspop er vorig jaar ook tussen zat, mocht je die weer toe willen voegen wanneer de plattegrond van dit jaar officieel bekend is, dan zullen we die zeker kunnen gebruiken voor het delen van de locatie voor onze forum meetings 🤘
 
  • Leuk
Waarderingen: HansD

HansD

Playlistbediener
25 jun 2022
22
100
Tof! Ik zie dat Graspop er vorig jaar ook tussen zat, mocht je die weer toe willen voegen wanneer de plattegrond van dit jaar officieel bekend is, dan zullen we die zeker kunnen gebruiken voor het delen van de locatie voor onze forum meetings 🤘

Vaneigens! 't Is voor Graspop dat ik het gemaakt heb vorig jaar. De forum meetings kende ik nog niet. Mag ik meedoen?
 
  • Confetti
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.287
5.662
Vaneigens! 't Is voor Graspop dat ik het gemaakt heb vorig jaar. De forum meetings kende ik nog niet. Mag ik meedoen?
Uiteraard, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Zie dit topic voor de momenten die we nu op het oog hebben: https://forum.festileaks.com/threads/graspop-festileaks-meeting-2023.1278/

En hou uiteraard het Graspop topic in de gaten. Of wellicht dat we tegen die tijd even een appgroepje opzetten ofzo. Ook dat zal dan in het Graspop topic zelf wel voorbij komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: HansD

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.864
8.476
Grace Jones haar ego kennende zal het dat of niets geweest zijn. Maar inderdaad jammer dat dEUS daardoor volledig in het licht staat.
Tom Barman is echt de slechtste onderhandelaar die er is. Alles deze zomer inzetten op 1 grootste thuismatch show en zelfs daar erin slagen om in het licht te staan.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Tom Barman is echt de slechtste onderhandelaar die er is. Alles deze zomer inzetten op 1 grootste thuismatch show en zelfs daar erin slagen om in het licht te staan.
Barman kennende wil die zelf Jones zien als afterparty.

Klinkt belachelijk, maar Tommy is zo’n eigenwijze figuur natuurlijk. Leuke kerel in de omgang ook. Snap niet waar die negatieve connotatie bij sommige vandaan komt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.864
8.476
Barman kennende wil die zelf Jones zien als afterparty.

Klinkt belachelijk, maar Tommy is zo’n eigenwijze figuur natuurlijk. Leuke kerel in de omgang ook. Snap niet waar die negatieve connotatie bij sommige vandaan komt.
Dat van dat ‘arrogante’l wat iedereen zei lijkt ook wel een beetje passé.

Maar hiermee is het wederom wachten op een festivalshow van dEUS in het donker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken