Verzameltopic overige Belgische festivals 2023

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.983
Wat ken je wel? Voor mij valt er namelijk genoeg te zien, maar zou dan gewoon voor die dag kiezen. Kan ik daarna nog wel aanbevelingen geven. Afgezien daarvan, ik zou zelf voor de vrijdag gaan, maar ja, dat ben ik.
Ik wil graag Amenra, Mono en Maria W. Horn eens zien. Voor de rest nog wel redelijk wat dingen die een belletje doen rinkelen maar waar ik niet per se veel van ken zoals God Is An Astronaut, Godflesh, And So I Watch You From Afar, Nordic Giants, GGGOLDDD en Oiseaux-Tempête.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.677
Ik wil graag Amenra, Mono en Maria W. Horn eens zien. Voor de rest nog wel redelijk wat dingen die een belletje doen rinkelen maar waar ik niet per se veel van ken zoals God Is An Astronaut, Godflesh, And So I Watch You From Afar, Nordic Giants, GGGOLDDD en Oiseaux-Tempête.
Kan je niet gewoon een weekend? Dat maakt het echt veel makkelijker, haha.
Als ik dit zo zie, denk ik dat je Am Fost La Munte Și Mi-a Plăcut, EF, Jozef van Wissem, A.A. Williams, Glaston, José Tomas Molina, Slumberland, Hauschka & Kai Angermann, Solkyri en We Lost the Sea ook wel vet vindt. Dan zou je op 6/15 op donderdag komen, 7/15 op vrijdag en 5/15. Misschien een idee om dit alles even te luisteren? Je hebt nog even, want verwacht niet dat dit uit gaat verkopen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.875
6.047
Van wat ik van de line-up ken zou ik volgende aanraden / zien;

- God Is An Astronaut, Godflesh, Indignu, Loud As Giants, Motek, Maria W Horn - Jozef Van Wissem vind ik wat saai tbh.
- AA Williams, Amenra, ASIWYFA, Caspian
- GGGOLDDD, Hauschka & Kai Angermann, MONO, Oiseaux-Tempête, Use Knife, We Lost The Sea

Voor mij persoonlijk wat te weinig voor een dagkaart tbh. Als Amenra nu op donderdag of zaterdag had gestaan....
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.218
3.758
Bovendien zonde dat dit niet meer op de prachtige open air locatie in Zottegem is, maar in zalen in Gent.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.983
Bedankt voor de tips, allen! Ik ga inderdaad nog even wat dingen luisteren en dan beslissen.
 

EAZy

Campingartiest
19 feb 2017
65
66
Van wat ik van de line-up ken zou ik volgende aanraden / zien;

- God Is An Astronaut, Godflesh, Indignu, Loud As Giants, Motek, Maria W Horn - Jozef Van Wissem vind ik wat saai tbh.
- AA Williams, Amenra, ASIWYFA, Caspian
- GGGOLDDD, Hauschka & Kai Angermann, MONO, Oiseaux-Tempête, Use Knife, We Lost The Sea

Voor mij persoonlijk wat te weinig voor een dagkaart tbh. Als Amenra nu op donderdag of zaterdag had gestaan....
Ik ga voor het eerst en enkel de zaterdag. Dit is dus precies mijn zaterdag plus nog De Osos en evt. nog Hellvete die gisteren werd aanbevolen door mijn favoriete tipgever. Op hoop van een gunstig tijdschema.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.677
Ik ga voor het eerst en enkel de zaterdag. Dit is dus precies mijn zaterdag plus nog De Osos en evt. nog Hellvete die gisteren werd aanbevolen door mijn favoriete tipgever. Op hoop van een gunstig tijdschema.
Ik weet niet hoe het dit jaar gaat worden, maar vorig jaar kon je bijna alles wel zien (af en toe een halve set, maar weinig overlap in ieder geval). Ga er vanuit dat je die acht namen die je wil zien wel kan zien.
 

EAZy

Campingartiest
19 feb 2017
65
66
Eerst al Ethel Cain vanochtend en nu dit. Woensdag-Goednieuwsdag blijkbaar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.677
Het tijdschema van Dunk! is bekend. @ThijsDB @EAZy Ik denk dat ik het nog best lastig had gekregen.
343634003_6397158143668710_3102055459414918367_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.227
Marche funèbre's feest is alweer aan zijn 15e editie toe en om dat te vieren maken ze er meteen een 2-daagse van. Het programma is de afgelopen dagen helemaal bekend gemaakt en alles vindt opnieuw plaats in de prachtige kerkzaal van het Mechelse cultuurcentrum.

Een beetje incest met niet minder dan 3 bands waar leden van marche zelf in meespelen, maar muzikaal Mechelen wordt op deze manier wel prachtig in beeld gebracht.

Screenshot_20230504_213934.jpg
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230504_213207.jpg
    Screenshot_20230504_213207.jpg
    134,2 KB · Weergaven: 7

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.294
5.694
Marche funèbre's feest is alweer aan zijn 15e editie toe en om dat te vieren maken ze er meteen een 2-daagse van. Het programma is de afgelopen dagen helemaal bekend gemaakt en alles vindt opnieuw plaats in de prachtige kerkzaal van het Mechelse cultuurcentrum.

Een beetje incest met niet minder dan 3 bands waar leden van marche zelf in meespelen, maar muzikaal Mechelen wordt op deze manier wel prachtig in beeld gebracht.

Bekijk bijlage 4789
Witch Piss, heerlijke bandnaam. Ga het gelijk luisteren. Ziet er heel erg tof uit! Als ik dichterbij woonde, haalde ik gelijk tickets...

Edit: de muziek klinkt net zo heerlijk als de band naam!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: MetalLimbo en nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.628
3.227
Witch Piss, heerlijke bandnaam. Ga het gelijk luisteren. Ziet er heel erg tof uit! Als ik dichterbij woonde, haalde ik gelijk tickets...

Edit: de muziek klinkt net zo heerlijk als de band naam!
Haha ja sowieso iets voor jou als stoner-lover. Dat is dus alvast 1 van de bands met (zelfs 2) marche funèbre leden.
Zolang je geen kattenallergie hebt, kan ik wel slaapplaats bieden. 😅
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.294
5.694
Haha ja sowieso iets voor jou als stoner-lover. Dat is dus alvast 1 van de bands met (zelfs 2) marche funèbre leden.
Zolang je geen kattenallergie hebt, kan ik wel slaapplaats bieden. 😅
Huisdieren in elke vorm zijn altijd een plus wat mij betreft :)
Ik begin in de verleiding te raken om op dat aanbod in te gaan eerlijk gezegd, klinkt wel als een top weekend zo...
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Marche funèbre's feest is alweer aan zijn 15e editie toe en om dat te vieren maken ze er meteen een 2-daagse van. Het programma is de afgelopen dagen helemaal bekend gemaakt en alles vindt opnieuw plaats in de prachtige kerkzaal van het Mechelse cultuurcentrum.

Een beetje incest met niet minder dan 3 bands waar leden van marche zelf in meespelen, maar muzikaal Mechelen wordt op deze manier wel prachtig in beeld gebracht.

Bekijk bijlage 4789
En wanneer is dit? Erg toffe lineup!
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.518
10.677
Desertfest Belgium/Antwerp heeft zeer aardige nieuwe namen toegevoegd. Onderaan de volledige line-up tot nu toe.
We are more than proud to share a new bunch of groovy, sludgy, bluesy, dusty names for Desertfest Antwerp!
Here is who we are talking about:
Shellac , The Ocean Collective , monkey3, This Will Destroy You, Toundra, Dead Witches, Ruff Majik, Butch Kassidy, Black Moon Circle
Oh my, if there was ever any doubt, rest assured: Another burning hot, fist raising, all consuming Desertfest is coming your way!
So what are you waiting for? There are only a few Reduced Combi Tickets left.
345560816_2581194825364721_7365671679084536333_n.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken