Verzameltopic kleinere Nederlandse festivals 2021

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Op 7 juli is er een 1-daags gratis festival in Almelo. HobNob

De line-up is niet erg goed maar mocht je in de buurt zijn Pace-shifters en Vuur zijn leuke bandjes.

Plus je ziet het pittoresque Almelo

http://www.hobnob.nl/
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Eerste namen Huntenpop (ulft, achterhoek. 10 en 11 Aug)

K's Choice, Di-rect, My Baby, Wende, Toploader, The Charm The Fury, Wulf, Joost.

Niet echt heel bijzonder, maar alles is beter dan Kensington. Dit festival hield het vol om tot hun 25ste editie geen enkele act 2 keer te boeken. Om vervolgens in 5 jaar 3 maal Kensington te boeken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Fuzz Club Eindhoven 2018 vindt plaats op 24 en 25 augustus en biedt in navolging van Eindhoven Psych Lab een tweedaagse viering van spannende gitaarmuziek. Er spelen tientallen bands verdeeld over twee zalen en er is een relaxte Effenaar Tuin met terras en eten.
DagnIubWkAcjiEO.jpg

http://www.effenaar.nl/agenda/9089/fuzz-club-eindhoven-2018-2
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Bluesrock Festival in Tegelen heeft ook een groot deel van de line-up vandaag bekend gemaakt. Dit jaar is het festival op 1 september en onderstaande namen staan op het affiche:

Walter Trout, Robert Finley, Bintangs, King King, Ben Miller Band, Tami Neilson en Stompin' Grounds
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Nieuw American festival in het Amsterdamse Bos. Fijne line-up met een EU summer exclusive van Drive-by Truckers.
Zeer de moeite waard! Ga waarschijnlijk kaarten scoren.Once In A Blue Moon

Nu is affiche compleet, dus op 25 augustus zijn te vinden:
David Crosby, The Mavericks, Seasick Steve, Drive-By Truckers, Dewolff, Courtney Marie Andrews, Sam Outlaw, Marlon Williams, Tim Knol, Hiss Golden Messenger, I'm With Her, Bombino, Sons Of Bill, Dawn Brothers, Lee Bains III & The Glory Fires, CC Smugglers, Erin Rae en Steve Smyth.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Iemand ervaring met Kliko Fest (en eventueel relatief goedkope slaapplaats in de buurt)?

oa. FIDLAR, Thee Oh Sees en The Dwarves spelen dit jaar op 14 juli!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@neracroft Wat is je budget? voor een nachtje crashen op airbnb ongeveer 50 a 60 euro.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Iemand ervaring met Kliko Fest (en eventueel relatief goedkope slaapplaats in de buurt)?

oa. FIDLAR, Thee Oh Sees en The Dwarves spelen dit jaar op 14 juli!

Geweldige line-up elk jaar. Haarlem is alleen bizar ver vanuit Brabant.
Een overnachting voor 40 euro moet ook nog wel lukken vaak. Concerten combineren met een overnachting is altijd zo bizar duur in Nederland. Net over de grens kun je tenminste hotels krijgen voor 20-25 euro...
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Fuzz Club Eindhoven 2018 vindt plaats op 24 en 25 augustus en biedt in navolging van Eindhoven Psych Lab een tweedaagse viering van spannende gitaarmuziek. Er spelen tientallen bands verdeeld over twee zalen en er is een relaxte Effenaar Tuin met terras en eten.
DagnIubWkAcjiEO.jpg

http://www.effenaar.nl/agenda/9089/fuzz-club-eindhoven-2018-2
En nog erbij:
Spectrum, A Place To Burn Strangers, The Limiñanas, Mdou Moctar, Gnod, Josefin Öhrn, Ulrika Spacek, The Cosmic Dead, Nik Rayne (The Myrrors), Dead Rabbits, The Third Sound, The Wands, You Said Strange, Black Lizard en Sekel.

Toch maar eens overwegen

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2086905/6-euro-voor-flesje-water-op-oververhit-festival

Misschien wat voor Festileaks om hier aandacht aan te besteden? €6,00 voor een flesje water is gewoon crimineel duur. Op water moet toch echt een maximum prijs komen tr staan.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Dat festival is letterlijk bij mij om de hoek, ben er zelf niet geweest maar mijn ouders en wat vrienden wel.
Als ik alles zo hoor en lees was het echt 1 grote ellende, lange rijen voor het gratis water . (Er was maar 1 waterpunt) 6 euro voor een flesje zonder dop.
Lange rijen bij het eten, bijna geen schaduwplekken etc etc.

Ben benieuwd hoe ze dat volgend jaar gaan doen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Valkhof Festival is toch weer dik in orde hoor qua line-up (qua sfeer is het altijd top). Op zaterdag onder andere Canshaker Pi en The Liminanas, zondag Chelsea Wolfe, Kevin Morby, Lewsberg en Marlon Williams, maandag Parquet Courts en Korfbal, dinsdag Linde Schone, Tune-Yards en Ray Fuego, woensdag De Likt en Warhola. Donderdag en vrijdag zijn minder. Maar dan ben ik toch op vakantie.

Gaat weer fijn worden. Binnenkort eens verdiepen in de overige onbekende namen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Valkhof Festival is toch weer dik in orde hoor qua line-up (qua sfeer is het altijd top). Op zaterdag onder andere Canshaker Pi en The Liminanas, zondag Chelsea Wolfe, Kevin Morby, Lewsberg en Marlon Williams, maandag Parquet Courts en Korfbal, dinsdag Linde Schone, Tune-Yards en Ray Fuego, woensdag De Likt en Warhola. Donderdag en vrijdag zijn minder. Maar dan ben ik toch op vakantie.

Zaterdag en Zondag ben ik nog op WooHah. Ik ga er alles aan doen om maandag Parquet Courts & overig te komen checken!!
Een zomer zonder een dagje valkhof kan natuurlijk niet.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
neracroft wrote:
Iemand ervaring met Kliko Fest (en eventueel relatief goedkope slaapplaats in de buurt)?

oa. FIDLAR, Thee Oh Sees en The Dwarves spelen dit jaar op 14 juli!

Geweldige line-up elk jaar. Haarlem is alleen bizar ver vanuit Brabant.
Een overnachting voor 40 euro moet ook nog wel lukken vaak. Concerten combineren met een overnachting is altijd zo bizar duur in Nederland. Net over de grens kun je tenminste hotels krijgen voor 20-25 euro…

Ik zou ook vanuit België komen dus een andere optie dan overnachten is er niet echt...
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Dit weekend wordt het lekker weer, dus ik denk dat ik maar even een bezoek ga brengen aan het ZOKS festival bij mij in het dorp. Programma is als volgt:

Vrijdag --> Vuur / AJ Plug / Walden / Tea & Sugar
Zaterdag --> Douwe Bob / Birth of Joy / The Overslept / New Bliss / Breakeven

Bluesrock Festival in Tegelen heeft ook een groot deel van de line-up vandaag bekend gemaakt. Dit jaar is het festival op 1 september en onderstaande namen staan op het affiche:

Walter Trout, Robert Finley, Bintangs, King King, Ben Miller Band, Tami Neilson en Stompin’ Grounds

En Bluesrock heeft een aanpassing aan het programma moeten doen. Robert Finley wordt vervangen door Laurence Jones
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken