Verzameltopic kleinere internationale festivals 2021

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Insta-Post-1080-x-1080-Master-720x720.png
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Haha nice. Wel vaag waarom ze die niet direct aankondigen dan. Volbeat staat nou niet bepaald bekend om hun behoefte om zelf tours aan te kondigen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
Bijzonder dat inflames hoge staat dan nightwish. En wat doen 10cc en Walter trout op dit festival?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Bijzonder dat inflames hoge staat dan nightwish. En wat doen 10cc en Walter trout op dit festival?
Dat spreekt me juist enorm aan! Mooie diverse line-up. En Dreadlock Holiday op een festival meeblerren is toch briljant? Kan is vrij groot dat ik er morgen 6 kaarten voor koop. 11 en een half uur rijden maar dan heb je wel een toffe line-up en waarschijnlijk debiel duur bier
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
Dat spreekt me juist enorm aan! Mooie diverse line-up. En Dreadlock Holiday op een festival meeblerren is toch briljant? Kan is vrij groot dat ik er morgen 6 kaarten voor koop. 11 en een half uur rijden maar dan heb je wel een toffe line-up en waarschijnlijk debiel duur bier
Tuulk is dat briljant. Maar normaal gesproken lijkt me een classic rock naam meer op de plaats dan 10cc, met hun i'm not in love. Wil leuk en keer een buitenlands festival
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Tuulk is dat briljant. Maar normaal gesproken lijkt me een classic rock naam meer op de plaats dan 10cc, met hun i'm not in love. Wil leuk en keer een buitenlands festival
Ja sowieso een toffe ervaring. Week erna Graspop, zo horen zomers eruit te zien haha. Vind wel tof dat overlap qua headliners verrassend klein is. GnR, Nightwish, In Flames en mogelijk ook Volbeat niet op Graspop. Dubbeling Opeth en Devin kan ik alleen maar toejuichen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.287
6.478
Ik denk dat het is omdat het een Zweedse band is. Door heel Europa zie je wel dat binnenlande bands eerder worden gepromoveerd tot headliner.
Ik dacht dat nightwish in Scandinavië nog populairder was, vandaar de verbazing. Maar misschien dat ze in Zweden wel het gevoel hebben van Zweden boven Finland, dat zou kunnen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
En Sweden Rock is een go! Zojuist 6 4 dagen tickets gescoord. Echt heel vet. Waarschijnlijk een 6 persoonsbus huren en gaan volgend jaar!
Nice, ik kijk al uit naar het festival verslag. Nu vind ik het affiche niet beter dan pak hem beet Graspop misschien zal zijn. Maar gewoon de hele buitenlandse ervaring is top. Much fun.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.438
Nice, ik kijk al uit naar het festival verslag. Nu vind ik het affiche niet beter dan pak hem beet Graspop misschien zal zijn. Maar gewoon de hele buitenlandse ervaring is top. Much fun.
Zal zeker een mooi verslag gaan maken! Het is idd deels het avontuut maar ook zeker de line-up en de beperkte overlap met Graspop. Het andere deel van de groep wil heel graag GnR nog eens live zien en ik ben erg blij met InFlames en Nightwish qua grote namen. Daarnaast veel mooi spul in de kleine lettertjes, mooie prognamen, wat klassiekers en lokaal spul waae ik nog nooit van gehoord heb. Nu al zin in!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken