Verzameltopic kleinere internationale festivals 2021

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Ik blijf me altijd verbazen dat sommige artiesten daar zo groot zijn. Denk aan Jane's Addiction, Staind of Ghostmane. Vooral bij die laatste vind ik het wel mooi. Die treedt hier in de Q-Factory op.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Nou hier zou ik me wel kunnen vermaken..... over naar een festival in in de VS gesproken..... Mudvayne ook hoog op de bill zeg
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Update van het Sweden Rock avontuur. Uitdaging 1 blijkt dus al het boeken van de camping, schitterend. De Zweede sites zijn nog verrassend goed te lezen, je komt best een eind eigenlijk. Maar ze spreken dus totaal geen Engels daar bij die camping, dus mailen en bellen gaat amper. Ook problemen met geld over maken. Week verder en nog geen camping. Maar het gaat vast goed komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545 en Brian

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Pitchfork-Music-Festival-2021.png


Deze is zo mooi. Wanneer gaan Belgische/Nederlandse/Europese line-ups er zo 's beginnen uitzien..
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Update van het Sweden Rock avontuur. Uitdaging 1 blijkt dus al het boeken van de camping, schitterend. De Zweede sites zijn nog verrassend goed te lezen, je komt best een eind eigenlijk. Maar ze spreken dus totaal geen Engels daar bij die camping, dus mailen en bellen gaat amper. Ook problemen met geld over maken. Week verder en nog geen camping. Maar het gaat vast goed komen!
In Zweden heb je het allemansrecht. Alle grond buiten bebouwde kom is vrij om op te wildkamperen. Ik heb er bij mijn trektochten meerdere keren gebruik van gemaakt. Dus mocht het echt niet lukken en jullie kunnen tegen weinig comfort (lees, geen egale grond om op te liggen en zelf een kuil graven voor je behoefte) er is een alternatief ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Omdat ze hier geen kaarten verkopen. Erykah Badu kon 013 niet uitverkopen. Goed gevuld maar niet meer dan dat.
Precies. Neemt niet weg dat net zo'n Erykah Badu iets is wat ik echt heel graag op een festival zie verschijnen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Precies. Neemt niet weg dat net zo'n Erykah Badu iets is wat ik echt heel graag op een festival zie verschijnen.
Ja en nee... Ik vind het wel meer een zaal act dan een festival act om eerlijk te zijn. In 013 was het goed, maar het was allemaal wel een beetje op de automatische piloot destijds (inclusief Hello Amsterdam en dat ze de stad zo leuk vond, Tilburg is helemaal niet leuk). Dat was wel een beetje jammer gezien je wel de hoofdprijs betaalde (€ 71,40 voor een 013 show is behoorlijk hoog).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
hé? Een affiche met Disturbed terug er op...

Bekijk bijlage 196
Ze blijven daar fijne affiches uitpoepen in Amerika. Lijken veel vertrouwen te hebben in het najaar, heel goed. En inderdaad een teken van leven van Disturbed. Als ze nu Amerikaanse festivals pakken in het najaar is een rondje Europa in zomer 2022 niet zo gekke gedachte. Pak je potlood maar!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken