Verzameltopic kleinere internationale festivals 2021

khaledf

Playlistbediener
16 jan 2019
9
0
Intresse voor BBK live? Laat me maar weten. Ik ben een ambassadeur voor deze festival. U krijgt 10€ korting met mijn uitnodiging (u koopt de ticket via hun officiële website) en ik krijg punten met uw verkoop.


30vgm85.png
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Leuk! LOOSE ENDS >>>> Nieuw festival in Amsterdam voor wat meer gitaren! https://www.parool.nl/stadsgids/nieuw-fuzzfestival-op-de-ndsm-werf-loose-ends~a4623796/

De canadese band METZ treedt daar op, kan ik aanraden voor iedereen die van Nirvana-esque gitaarherrie houdt!!! <3

https://looseendsfestival.nl/

OOR: Een nieuw festival op de NDSM-Werf in Amsterdam: Loose Ends. Het festival richt zich op ‘de smaakmakers van de scene in gitaar, fuzz, punk, wave en psych’. Dat is te zien aan de eerste bevestigde namen. Onder meer Sleaford Mods (foto), Fontaines D.C., METZ en Iceage komen op zondag 23 juni naar Noord.

Ook bevestigd zijn Sunflower Bean, Yak, Indian Askin, Sports Team, Drahla, Lewsberg, Iguana Death Cult, Korfbal, Personal Trainer, Charlie & The Lesbians, Ploegendienst en Real Farmer.

De kaartverkoop start op vrijdag 1 maart 2019 om 12:34 uur (snap je, 1-2-3-4…). Meer informatie en tickets vind je op de website van het festival. Early bird tickets kosten €35,-, reguliere kaarten €45,-.
 

deev

Playlistbediener
20 jan 2018
25
0
Iemand hier ooit al naar Rock en Seine geweest? Ben aan het denken om de vrijdag te gaan (Cure, Balthazar, Eels, ...) en een weekendje Parijs er bij te doen ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
de voorverkoop van Rock in Rio is begonnen (donderdag nacht)
per dag 90.000 tickets.
De dag met Iron Maiden binnen 2 uur uitverkocht.
Daarna de dag met Muse/Imagine Dragons in 3 uur uitverkocht.
Voor de andere dagen zijn wel nog tickets, Drake, Foo Fighters, Bon Jovi, RHCP of Pink.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.180
3.000
Woodstock cancelled
http://diymag.com/2019/04/29/plans-for-woodstock-50-have-been-cancelled
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Iemand toevallig ervaring met Haldern Pop? Zoja, wat is goed en wat slecht.

Lijkt me een interessant festival dat eigenlijk maar net over de grens plaatsvind.
Dit jaar o.a. Idles, Father John Misty, Michael Kiwanuka, Balthazar, Julien Baker, black midi

 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.086
4x1_lineup_2019_8.jpg

Naast weekendtickets voor Graspop en Alcatraz ook nog maar kaarten voor Dong Open Air gekocht (met name voor Alestorm, Steel Panther en nieuwe favoriet van vrouwlief Bloodywood). :)
Leuk, klein, gezellig festival, bovenop een heuvel, en ook maar vlak over de grens bij Duisburg (uur en kwartier rijden van bij mij uit).
Iemand anders ervaringen mee?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Pitchfork Music Festival Parijs komt met eerste ronde namen:

Skepta, Chromatics, Belle & Sebastian, Charli XCX, Mura Masa, Hamza, Ateyaba, Barrie, Briston Maroney, Celeste, Desire, Ezra Collective, Flohio, Helado Negro, In Mirrors, Jackie Mendoza, Jamila Woods, Jessice Pratt, Kojey Radical, Korantemaa, Master Peace, Nilüfer Yanya, Orville Peck, Slowthai, Weyes Blood, Yussuf Dayes.

Persoonlijk vooral benieuwd of Belle & Sebastian ook naar NL zullen afreizen. Nog steeds nooit live gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken