Verzameltopic kleinere internationale festivals 2021

Old 97's zou ik ooit nog wel eens willen zien. Komen amper naar EU, dus zal wel nooit gebeuren.

Ik heb ze slechter voorbij zien komen daar in Amerika hoor, licht eraan welke namen je eruit pakt. Ik zie een aantal mooie namen:
– Sting
– Lynyrd Skynyrd
– Counting Crows,
– Alanis Morisette
– Bush
– Lukas Nielson& Promise of the Real
– Joan Jett
– The Animals !!!
Plus Garbage! Inderdaad behoorlijk wat leuke namen op die affiche. Als je de hiphop en dergelijke wegsnijdt, hou je volgens mij een Amerikaanse Bospop met een wat groter budget over,

Hoe kan je jezelf als festival serieus nemen en terwijl Pitbull, Ludacris en Flo Rida boeken? :lol:

Ik heb ze slechter voorbij zien komen daar in Amerika hoor, licht eraan welke namen je eruit pakt. Ik zie een aantal mooie namen:
– Sting
– Lynyrd Skynyrd
– Counting Crows,
– Alanis Morisette
– Bush
– Lukas Nielson& Promise of the Real
– Joan Jett
– The Animals !!!
Het is meer de complete willekeur van namen. Zou dit bij mij in de achtertuin zijn dan ga je ook gewoon kijken. En ik zou nog gaan kijken bij Pitbull ook (puur om te kijken ofzoiets nu echt bestaat of niet).

Ondertussen heeft Awakenings Festival een line-up neergezet waar je u tegen zegt, enorm goede namen en beloofd weer een mooi feestje te worden!

Ondertussen heeft Awakenings Festival een line-up neergezet waar je u tegen zegt, enorm goede namen en beloofd weer een mooi feestje te worden!

Zeg dat wel he. Wat een lijst.

Deze valt ook serieus tegen seg. Vorig jaar vond ik het best nog een leuke lineup met o.a. Gorillaz en Depeche Mode maar hier zijn niet veel highlights terug te vinden, vooral die tweede lijn, yikes.

Deze valt ook serieus tegen seg. Vorig jaar vond ik het best nog een leuke lineup met o.a. Gorillaz en Depeche Mode maar hier zijn niet veel highlights terug te vinden, vooral die tweede lijn, yikes.

Alleen The Strokes is wel echt heel vet, rest is vrij matig ja

Dit word zo langzamerhand een bijzonder mooi affiche imo. Ook blij met de nieuwe DJ's in het bos, zoals Talabot en Honey Dijon.

Bunburry toch.., we hebben een winnaar! :lol:

Verder nog deze;

DyT34NUW0AIumdr.jpg

Users who are viewing this thread