Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verzameltopic kleinere internationale festivals 2021
Ik heb ze slechter voorbij zien komen daar in Amerika hoor, licht eraan welke namen je eruit pakt. Ik zie een aantal mooie namen:
– Sting
– Lynyrd Skynyrd
– Counting Crows,
– Alanis Morisette
– Bush
– Lukas Nielson& Promise of the Real
– Joan Jett
– The Animals !!!
Plus Garbage! Inderdaad behoorlijk wat leuke namen op die affiche. Als je de hiphop en dergelijke wegsnijdt, hou je volgens mij een Amerikaanse Bospop met een wat groter budget over,
Ik heb ze slechter voorbij zien komen daar in Amerika hoor, licht eraan welke namen je eruit pakt. Ik zie een aantal mooie namen:
– Sting
– Lynyrd Skynyrd
– Counting Crows,
– Alanis Morisette
– Bush
– Lukas Nielson& Promise of the Real
– Joan Jett
– The Animals !!!
Het is meer de complete willekeur van namen. Zou dit bij mij in de achtertuin zijn dan ga je ook gewoon kijken. En ik zou nog gaan kijken bij Pitbull ook (puur om te kijken ofzoiets nu echt bestaat of niet).
Deze valt ook serieus tegen seg. Vorig jaar vond ik het best nog een leuke lineup met o.a. Gorillaz en Depeche Mode maar hier zijn niet veel highlights terug te vinden, vooral die tweede lijn, yikes.
Deze valt ook serieus tegen seg. Vorig jaar vond ik het best nog een leuke lineup met o.a. Gorillaz en Depeche Mode maar hier zijn niet veel highlights terug te vinden, vooral die tweede lijn, yikes.