Verzameltopic kleinere internationale festivals 2021

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.590
593
Old 97's zou ik ooit nog wel eens willen zien. Komen amper naar EU, dus zal wel nooit gebeuren.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Ik heb ze slechter voorbij zien komen daar in Amerika hoor, licht eraan welke namen je eruit pakt. Ik zie een aantal mooie namen:
– Sting
– Lynyrd Skynyrd
– Counting Crows,
– Alanis Morisette
– Bush
– Lukas Nielson& Promise of the Real
– Joan Jett
– The Animals !!!
Plus Garbage! Inderdaad behoorlijk wat leuke namen op die affiche. Als je de hiphop en dergelijke wegsnijdt, hou je volgens mij een Amerikaanse Bospop met een wat groter budget over,
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Hoe kan je jezelf als festival serieus nemen en terwijl Pitbull, Ludacris en Flo Rida boeken? :lol:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Ik heb ze slechter voorbij zien komen daar in Amerika hoor, licht eraan welke namen je eruit pakt. Ik zie een aantal mooie namen:
– Sting
– Lynyrd Skynyrd
– Counting Crows,
– Alanis Morisette
– Bush
– Lukas Nielson& Promise of the Real
– Joan Jett
– The Animals !!!
Het is meer de complete willekeur van namen. Zou dit bij mij in de achtertuin zijn dan ga je ook gewoon kijken. En ik zou nog gaan kijken bij Pitbull ook (puur om te kijken ofzoiets nu echt bestaat of niet).

 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ondertussen heeft Awakenings Festival een line-up neergezet waar je u tegen zegt, enorm goede namen en beloofd weer een mooi feestje te worden!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Ondertussen heeft Awakenings Festival een line-up neergezet waar je u tegen zegt, enorm goede namen en beloofd weer een mooi feestje te worden!

Zeg dat wel he. Wat een lijst.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999

Deze valt ook serieus tegen seg. Vorig jaar vond ik het best nog een leuke lineup met o.a. Gorillaz en Depeche Mode maar hier zijn niet veel highlights terug te vinden, vooral die tweede lijn, yikes.
 

Thomas1617899894

Randprogramma
16 okt 2017
160
3

Deze valt ook serieus tegen seg. Vorig jaar vond ik het best nog een leuke lineup met o.a. Gorillaz en Depeche Mode maar hier zijn niet veel highlights terug te vinden, vooral die tweede lijn, yikes.

Alleen The Strokes is wel echt heel vet, rest is vrij matig ja
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17


Dit word zo langzamerhand een bijzonder mooi affiche imo. Ook blij met de nieuwe DJ's in het bos, zoals Talabot en Honey Dijon.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.911
6.142
Bunburry toch.., we hebben een winnaar! :lol:

Verder nog deze;

DyT34NUW0AIumdr.jpg
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Dat nieuwe Eilan festival in September op Terschelling ziet er ook heel vet uit!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken