Vampire Weekend

Haha, wat is dit nu weer? Een hele toegift aan verzoekjes die elke avond willekeurig bij elkaar geraapt zijn? Dat kan 2 kanten opvallen, but i'm in!

Haha, wat is dit nu weer? Een hele toegift aan verzoekjes die elke avond willekeurig bij elkaar geraapt zijn? Dat kan 2 kanten opvallen, but i'm in!
Dit klinkt ontzettend leuk! Maar goed dat ik niet vroeg hoef te werken de volgende ochtend

Het tijdschema voor zondag vind ik niet heel duidelijk. Aanvang 20:00, dat is dan neem ik aan eerst Charlotte Adigery & Bolis Pupil, en dan rond 21:00 Vampire Weekend met een set die wel eens een kleine 3 uur kan duren?

Het tijdschema voor zondag vind ik niet heel duidelijk. Aanvang 20:00, dat is dan neem ik aan eerst Charlotte Adigery & Bolis Pupil, en dan rond 21:00 Vampire Weekend met een set die wel eens een kleine 3 uur kan duren?
Als ik setlist.fm mag geloven maximaal 2,5 uur, maar vrees dat ik dan alsnog het laatste pak 'em beet kwartier moet missen om de laatste trein te halen.

De timetable in Parijs is:
18.30 - Deuren open
20.00 - Voorprogramma 1
20.15 - Voorprogramma 2
21.00 - Vampire Weekend
23.15 - Verwacht einde
AFAS Live update die pagina vast nog wel de dagen voor de show. Dan weten we ook wat het voor Amsterdam is.

Edit: Wel bijzonder dat ze de rest van de tour eigenlijk nagenoeg elke keer 20.30-23.00 spelen. Misschien door het extra voorprogramma dat ze hun eigen set moeten inkorten? Ik vermoed dat AFAS ook een eindtijd heeft van 23.00, want wat ik mij kan herinneren eindigt er nooit wat later dan dat (op nachtevents na)

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Hmm als dat zo is zou ik wel eens met de auto kunnen gaan... Geen zin om zo laat nog de trein te pakken terug of het laatste stukkie moeten missen

Een show van 2.5 uur.. er zijn er maar heel weinig waar ik 2.5u met aandacht naar kan kijken. Vind het wel erg overdreven lang, zeker op zondagavond. Ben ik de enige?
Benieuwd naar de productie ook. Een show van Coldplay duurt ook zo lang maar dan gebeurt er tijdens de show ook wel erg veel (los van of je het wat vindt)

Voor mij geldt met concerten iig niet hoe langer hoe beter.

• Leuk
Waarderingen: Falladain
Rond een uur of 23.30u zou je toch zeker wel een treintje moeten kunnen halen. Gaat jullie laatste voor die tijd al weg?

In mijn geval gaat de laatste om 00.20u. Ik pak er liever een eerder, al eindig ik in 90% van de gevallen toch in de laatste 😬. (En in 25% in een taxi, of ergens op de bank).

Rond een uur of 23.30u zou je toch zeker wel een treintje moeten kunnen halen. Gaat jullie laatste voor die tijd al weg?
Mijn laatste gaat zelfs om 22:53 al. :( Dus ik laat deze grotendeels daardoor ook maar schieten denk ik. Het kwam al niet helemaal lekker uit, maar als ik dan ook nog zoveel zou moeten missen.

• Verdrietig
Waarderingen: Brian en JP5

In mijn geval gaat de laatste om 00.20u. Ik pak er liever een eerder, al eindig ik in 90% van de gevallen toch in de laatste 😬. (En in 25% in een taxi, of ergens op de bank).
Nee mijn laatste gaat om 00.11, maar dan is de metro nog een dingetje als ik aan kom. Effectief ben je dan 1.5u+ onderweg op een zondagavond, en ik kan dat op dat tijdstip ook onder t uur rijden.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Die toegift ziet er langer uit dan dat die in werkelijkheid is, maar ben wel benieuwd hoe dat uitpakt.

Verwacht als ik ook de lengte van de Britse concerten zie dat Vampire Weekend om 21.00 begint en dat het rond 23.15 afgelopen zal zijn. Nog steeds een lang concert.

Trein zal daarna wel te doen zijn. Er is in de Ziggo nog wel een gebeuren met Abba, maar dat zou voor 22.00 al afgelopen moeten zijn.

Voor mij laatste concert voor dit jaar; veel zin in.

Charlotte Adigery is volgens mij vervangen als voorprogramma door Bnnyhunna.

Charlotte Adigery is volgens mij vervangen als voorprogramma door Bnnyhunna.
Ja belachelijk! En niet eens communicatie vanuit MOJO... Nu kom ik wss niet voor t voorprogramma al, dan kom ik wel later aanwaaien want deze meuk sla ik wss over...

Users who are viewing this thread