Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij doen zij als toegift vaak verzoekjes uit het publiek spelen van andere bands/artiesten. Dus 20 minuten lang spelen ze korte stukjes uit bekende liedjes, welke het publiek aanvraagt. Eigenlijk een soort covers.
Shit man, vond 50 euro wat duur voor enkel Vampire Weekend, maar juist door CA en BP een kaartje gekocht. Ach ja, gelukkig is Vampire Weekend mijn meest beluisterde artiest van 2024, dus kan het wel rechtvaardigen aan mezelf.
Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn met parkeren, zie dat ajax ook een wedstrijd speelt in de Arene om kwart voor 5 en ABBA tribute in ziggo..
Normaal nooit problemen met parkeren bij de AFAS.
Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn met parkeren, zie dat ajax ook een wedstrijd speelt in de Arene om kwart voor 5 en ABBA tribute in ziggo..
Normaal nooit problemen met parkeren bij de AFAS.
Ik ben veroordeeld tot weer een avondje OV omdat ze t blijkbaar een goed idee vonden om alle fietsstallingen op Amsterdam om middernacht dicht te gooien (die zijn normaal gesproken zeker tot 1.45u of 24/7 open). Morgen even bellen en/of OV fiets ophalen/inleveren op centraal.
Mocht er iemand nog een biertje willen doen in de AFAS, hit me up
Net als Phoenix vorig jaar was dit een heel fijn optreden om het jaar mee af te sluiten. De cover van 505 was alleen knap beroerd voor een nummer dat ze vaker spelen