Vampire Weekend

Wat is t idee van die toegift dan precies?
Volgens mij doen zij als toegift vaak verzoekjes uit het publiek spelen van andere bands/artiesten. Dus 20 minuten lang spelen ze korte stukjes uit bekende liedjes, welke het publiek aanvraagt. Eigenlijk een soort covers.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Tijdschema is nu ook bijgewerkt. Bnnyhunna begint om 19:30, Vampire Weekend om 20:30 met een verwachte eindtijd van 22:45.

Shit man, vond 50 euro wat duur voor enkel Vampire Weekend, maar juist door CA en BP een kaartje gekocht. Ach ja, gelukkig is Vampire Weekend mijn meest beluisterde artiest van 2024, dus kan het wel rechtvaardigen aan mezelf.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Tickets gaan inmiddels al voor onder de 40 euro. Die ga je goedkoop op kunnen pikken zondag

Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn met parkeren, zie dat ajax ook een wedstrijd speelt in de Arene om kwart voor 5 en ABBA tribute in ziggo..
Normaal nooit problemen met parkeren bij de AFAS.

• Leuk
Waarderingen: NachoNienke
Ik ben veroordeeld tot weer een avondje OV omdat ze t blijkbaar een goed idee vonden om alle fietsstallingen op Amsterdam om middernacht dicht te gooien (die zijn normaal gesproken zeker tot 1.45u of 24/7 open). Morgen even bellen en/of OV fiets ophalen/inleveren op centraal.

Mocht er iemand nog een biertje willen doen in de AFAS, hit me up

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Tinus101 en Brian
Net als Phoenix vorig jaar was dit een heel fijn optreden om het jaar mee af te sluiten. De cover van 505 was alleen knap beroerd voor een nummer dat ze vaker spelen 😂

• Haha
Waarderingen: Tinus101

Users who are viewing this thread