TW Classic 2022 met Nick Cave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Florence in de Barn is wel pijnlijk hoor (voor haar, niet voor de organisatie).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
En ook gewoon een dikke eer voor baas Nick. Hier bovenaan de affiche en geen minuut van zijn 2,5 uur durende show afgepietst.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Vraag me dan wel af wat Kid LAROI gaat denken. Of hij headlinet Klub C, of hij staat lager in de Barn dan hij de week erna moet staan. Moet je toch ook maar willen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Poeh, heerlijk. Ik ben dan al op Glastonbury maar was hier anders sowieso bij geweest.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
Pff, pijnlijk voor FATM. 't is mooi geweest op de Main de voorbije jaren, we gaan je missen, heel goed geamuseerd maar RIP FATM als headliner op Werchter.

In positief nieuws, van mij mogen ze er gerust een gewoonte van maken om hun Classics & Boutiques zo lekker vol te proppen, wat een toffe variatie van namen!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Spijtig van Foals en Mitski, maar dit is natuurlijk wel een serieuze upgrade voor alle tickethouders van beide events. Mooi dat je nu voor dezelfde prijs zoveel extra krijgt! Hopelijk trekt de organisatie hier ook z'n lessen uit...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Heel rijke dag ja. Wordt dit hier:

Whispering Sons - Sylvie Kreutsch - Sky Ferreira - Zwangere Guy - The Smile - Florence + The Machine - Nick Cave & The Bad Seeds

Wel vroeg weg van Flo want het voorvak ik bij Nick is een must.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken