Als je naar de uitslag kijkt waar de #10 maar 9 punten heeft, zou je denken dat er weinig lijstjes zijn ingeleverd. Integendeel, enorm veel verschillende nummers voor Bruce Springsteen, 54 in totaal. 17 van de 20 studio-albums leveren tenminste één nummer af. Zo'n act waar (nagenoeg) iedereen wel een lijstje voor kan maken. Een onbetwiste nummer 1 maar daaronder erg spannend. Geen recente nummers in de top10, maar wat wil je met zo'n oeuvre? Klappers als 'Streets of Philadelphia', 'I'm On Fire' en 'Born In the USA' hebben niet eens de top10 gehaald. Voor mij persoonlijk was het vooral een confrontatie hoe slecht ik zijn werk eigenlijk ken in vergelijking met sommigen hier. Hierbij de top10 van The Boss:
1. Jungleland 40
2. Racing In The Street 27,5
3. The River 27
4. Born To Run 25,5
5. Thunder Road 25
6. Atlantic City 17
7. Badlands 13
8. Dancing In The Dark 12
9. No Surrender 10
10. Hungry Heart 9
Dan naar Depeche Mode. Depeche Mode heeft wel een nummer uit deze eeuw in de top10. Twee nummers wisselden elkaar de hele tijd af op de #1 positie en zonder de lijstjes die gisteren pas zijn ingeleverd, hadden we zelfs een gedeelde #1 gehad. Alleen 'Just Can't Get Enough' hebben ze uit onze top10 niet gespeeld tijdens hun laatste passage in zowel Nederland als België. Er zijn zeven verschillende albums vertegenwoordigd in de top10, erg consistent dus gedurende hun al 40 jaar durende carrière. De top10:
1. Enjoy The Silence 43,5
2. Personal Jesus 39,5
3. Just Can’’t Get Enough 16
4. Never Let Me Down Again 15,5
5. A Question Of Time 14,5
5. Everything Counts 14,5
7. Walking In My Shoes 9
7. Precious 9
10. World In My Eyes 8,5
10. In Your Room 8,5